2017-08-23 11:01

„Google“ ir „Walmart“ jungia jėgas internetinėje prekyboje

Brendano McDermino („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Brendano McDermino („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
„Google“ rugsėjo pabaigoje pasiūlys daugybę „Walmart“ prekių savo „Google Express“ platformoje. JAV pirkėjai galės jas užsisakyti „Google Express“ internetinėje svetainėje, mobiliojoje aplikacijoje ir balsu valdomoje programoje „Google Home“.

Tai yra pirmas kartas, kai „Walmart“ pasiūlys prekes ne savo internetinėje svetainėje, pažymi „The New York Times“. Taip šios dvi bendrovės mėgins mesti iššūkį vis labiau internetinėje prekyboje dominuojančiai įmonei „Amazon“.

Marcas Lore‘as, „Walmart“ elektroninės komercijos vadovas, trečiadienį savo bloge parašė, kad „Google“ pasiūlys šimtus tūkstančių parduotuvės prekių, kurias bus galima užsisakyti ir balsu. Jis tikino, kad „Walmart“ prekių asortimentas platformoje gerokai viršys kitų pardavėjų prekių skaičių. Su „Google“ jau bendradarbiauja „Costco“, „Whole Foods Market“ ir „Bed, Bath & Beyond” pardavėjai.

Ponas Lore‘as taip pat sakė, kad „Walmart“ integruos savo greito užsakymo funkciją į „Google“ tos pačios dienos pristatymo paslaugas.

„Viena iš labiausiai naudojamų funkcijų apsipirkinėjant balsu taps galimybė suformuoti prekių krepšelį iš anksčiau pirktų kasdien vartojamų prekių“, – sakė p. Lore‘as.

Ekspertų manymu, kol kas pagrindinės kliūtys plačiau naudoti pirkinių užsisakymo balsu technologijas yra jų kaina bei nuogąstavimai dėl privatumo. Maždaug šeši iš dešimties vartotojų baiminasi, kad virtualus padėjėjai yra įrankis juos sekti, rašo „Deutsche Welle“.

„Google Express“ buvo pristatyta 2013-aisiais, tačiau iki šiol jos plėtra nebuvo tokia sparti, kaip tikėtasi, skelbia „USA Today“. Vasarį į „Google Express“ buvo integruota „Google Home“, leidžianti programai duoti komandas balsu.

„Walmart“ pastaruoju metu taip pat mėgina intensyviau vystyti skaitmeninės prekybos paslaugas ir sumažinti savo atsilikimą šioje srityje nuo JAV rinkoje dominuojančios „Amazon“.

52795
130817
52791