Iki 29 mln. Eur pardavimus auginęs „Naujasis Nevėžis“ konkurencinėje kovoje turi argumentų ir prieš „Nestle“

Nors gamyklos, kuri Lietuvoje geriausiai žinoma dėl prekių ženklo „Oho!“ traškučių, apylinkėse vingiuoja ne Nevėžis, o Jiesia, pokalbis su gamyklos vadovais prasideda būtent nuo į maisto gamybą besiskverbiančių inovacijų: kaip neprarandant skonio savybių pagaminti sveikesnį maisto produktą su mažiau cukraus, druskos, bet su daugiau vertingų maisto medžiagų.
„Čia ir prasideda aukštoji matematika“, – sako Romualdas Grikštas, bendrovės gamybos vadovas, kuris pradėdamas ekskursiją po 6.000 kv. m patalpas mesteli keletą intriguojančių skaičių. Pasirodo, Rytų Europos šalyse gyventojas statistiškai suvalgo tik apie 1 kg sausų pusryčių ir traškučių, o Anglijoje šis skaičius siekia apie 15 kg, Skandinavijos šalyse – apie 10 kg.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai