Maisto pramonė
Maisto pramonė
Maisto pramonė
Maisto pramonė
Maisto pramonė
2024-03-21 12:00

Iki 29 mln. Eur pardavimus auginęs „Naujasis Nevėžis“ konkurencinėje kovoje turi argumentų ir prieš „Nestle“

Gediminas Krutulis, UAB „Naujasis Nevėžis“ direktorius. Bendrovės nuotr.
Gediminas Krutulis, UAB „Naujasis Nevėžis“ direktorius. Bendrovės nuotr.
Važiuodamas į tarp Kauno ir Prienų įsikūrusią užkandžių, traškučių ir sausų pusryčių gamybos UAB „Naujasis Nevėžis“ gamyklą prisimenu vieno garsaus virtuvės šefo pamąstymą, kad žmonės pradės masiškai pirkti dirbtinę mėsą tik tada, kai jos skonis bus toks pats kaip tikros.

Nors gamyklos, kuri Lietuvoje geriausiai žinoma dėl prekių ženklo „Oho!“ traškučių, apylinkėse vingiuoja ne Nevėžis, o Jiesia, pokalbis su gamyklos vadovais prasideda būtent nuo į maisto gamybą besiskverbiančių inovacijų: kaip neprarandant skonio savybių pagaminti sveikesnį maisto produktą su mažiau cukraus, druskos, bet su daugiau vertingų maisto medžiagų. 

„Čia ir prasideda aukštoji matematika“, – sako Romualdas Grikštas, bendrovės gamybos vadovas, kuris pradėdamas ekskursiją po 6.000 kv. m patalpas mesteli keletą intriguojančių skaičių. Pasirodo, Rytų Europos šalyse gyventojas statistiškai suvalgo tik apie 1 kg sausų pusryčių ir traškučių, o Anglijoje šis skaičius siekia apie 15 kg, Skandinavijos šalyse – apie 10 kg. 

52795
130817
52791