2019-02-24 13:26

Kas gali būti silpniausia pardavimų komandos grandis

Haroldas Nausėda, UAB „Energijos tiekimas“ verslo klientų ir plėtros departamento vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Haroldas Nausėda, UAB „Energijos tiekimas“ verslo klientų ir plėtros departamento vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Efektyviai dirbantys pardavimų vadybininkai, viršyti tikslai ir augančios bendrovės pajamos – kiekvieno pardavimų vadovo siekiamybė. Tačiau komandos sėkmė slypi anaiptol ne stipriausioje jos vietoje.

Auginti komandos stiprybes bei treniruoti, net ir geriausiai veikiančius, jos raumenis – būtina visada. Vieninga pardavimų kultūra, laiko valdymas, motyvacinė sistema, nuolatinis tobulėjimas ir gebėjimas valdyti atmetimo reakciją būdingos visoms sėkmingoms komandoms.

Tačiau stipri ir sėkminga komanda yra tol, kol yra stipri silpniausia jos grandis, video reportaže plačiau pasakoja Haroldas Nausėda, „Lietuvos energijos tiekimo“ verslo klientų ir plėtros departamento vadovas.

Plačiau apie „Lietuvos energijos tiekimo“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Lietuvos energijos tiekimas“.

„Pardavimuose stiprybė ir vienybė veikia tol, kol neatsiranda fragmentuotas požiūris į veiklą arba individualių tikslų siekimas. Jeigu rodikliai skatina pardavėjus žiūrėti į savo darbą iš pakankamai siauros perspektyvos, toks įmonės veiklos ir pardavimų valdymas yra labai pavojingas, ypač tuomet, kai motyvaciniai tikslai susieti su trumpalaikiais rodikliais“, — sako p. Nausėda.

Todėl tinkamai subalansuoti pardavėjams keliamus ir įmonės tikslus, anot jo, yra labai didelis iššūkis pardavimų komandų vadovams.

52795
130817
52791