Kas gali būti silpniausia pardavimų komandos grandis

Publikuota: 2019-02-24
Haroldas Nausėda, UAB „Energijos tiekimas“ verslo klientų ir plėtros departamento vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Haroldas Nausėda, UAB „Energijos tiekimas“ verslo klientų ir plėtros departamento vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Efektyviai dirbantys pardavimų vadybininkai, viršyti tikslai ir augančios bendrovės pajamos – kiekvieno pardavimų vadovo siekiamybė. Tačiau komandos sėkmė slypi anaiptol ne stipriausioje jos vietoje.

Auginti komandos stiprybes bei treniruoti, net ir geriausiai veikiančius, jos raumenis – būtina visada. Vieninga pardavimų kultūra, laiko valdymas, motyvacinė sistema, nuolatinis tobulėjimas ir gebėjimas valdyti atmetimo reakciją būdingos visoms sėkmingoms komandoms.

Tačiau stipri ir sėkminga komanda yra tol, kol yra stipri silpniausia jos grandis, video reportaže plačiau pasakoja Haroldas Nausėda, „Lietuvos energijos tiekimo“ verslo klientų ir plėtros departamento vadovas.

Plačiau apie „Lietuvos energijos tiekimo“ pardavimų strategiją skaitykite čia: „Pardavimų valanda bendrovėje „Lietuvos energijos tiekimas“.

„Pardavimuose stiprybė ir vienybė veikia tol, kol neatsiranda fragmentuotas požiūris į veiklą arba individualių tikslų siekimas. Jeigu rodikliai skatina pardavėjus žiūrėti į savo darbą iš pakankamai siauros perspektyvos, toks įmonės veiklos ir pardavimų valdymas yra labai pavojingas, ypač tuomet, kai motyvaciniai tikslai susieti su trumpalaikiais rodikliais“, — sako p. Nausėda.

Todėl tinkamai subalansuoti pardavėjams keliamus ir įmonės tikslus, anot jo, yra labai didelis iššūkis pardavimų komandų vadovams.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Pagrindinis „NFQ Technologies“ pardavimų komandos tikslas – rasti įdomius projektus 300 IT specialistams 5

Norint, kad kuo daugiau potencialių pardavimų konvertuotųsi į pardavimą, pirminiame bendravimo su klientu...

Pardavimai
2019.05.19
Pardavimų valanda „NFQ Technologies“: ieško tinkamų projektų IT specialistams Premium 1

Kai pardavimų komandos pagrindinis tikslas yra surasti įdomius projektus trims šimtams IT specialistų, tampa...

Pardavimai
2019.05.14
Pardavimų valanda bendrovėje „Mars Lietuva“: sėkmę lemia kompetencijos, ambicijos ir disciplina Premium 4

Kai klientų poreikiai nustatomi remiantis objektyviais duomenimis ir tyrimais, prekių kategorijos auga net...

Pardavimai
2019.05.06
„Narbutas International“ pardavimų vadovas: ne visi partneriai nori parduoti daugiau 1

Pardavimų užsienyje vykdymas per prekybos partnerių tinklus – ir galimybė, ir iššūkis Lietuvos...

Pardavimai
2019.05.05
„Švaros brolių“ patirtis: žydruosius vandenynus gali įveikti kiekvienas pardavėjas 5

Siekis išsiskirti iš konkurentų pardavėjus skatina būti kūrybiškais ir pasitelkti netikėtus sprendimus...

Pardavimai
2019.05.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau