Nuo kovo vidurio prasidės 26 mln. Eur vertės Nemenčinės plento rekonstrukcija
                                                                                            
                                                                                    Artūras Prichodka, „Eurovia Lietuvos“ generalinis direktorius, penktadienį BNS teigė, jog rekonstrukcijos darbus planuojama pradėti kovo 15 d.
Jo teigimu, pradžioje bus tiesiamos dvi naujos eismo juostos, o nutiesus ir leidus jose eismą bus rekonstruojamos esamos juostos.
„Greičio ribojimai vis tiek bus, nes į kelią išvažinės statybinė technika, bet, kadangi pagal rekonstrukcijos projektą daromos papildomos juostos, (eismui – BNS) bus truputį mažesnė įtaka nei tiesiog rekonstruojant dvi (juostas – BNS)“, – BNS teigė A. Prichodka.
Anot jo, rekonstruojant plentą susidarys eismo spūstys, tačiau bus bandoma derintis prie eismo srauto: „Jeigu tai savaitgalis ar ilgasis savaitgalis ir žinome, kad bus didesnis srautas į vieną ar kitą pusę, tai atitinkamai ir darbus organizuosime.“
Naujame kelyje – tarp 10,5 ir 16,2 km – bus įrengtos jungiamosios gatvės, žiedinė sankryža, pėsčiųjų ir dviračių takai, inžinerinės ir kitos komunikacijos. Pagal sutartį darbus numatoma baigti iki 2025 m. spalio pabaigos.
Vilniaus miesto savivaldybės administracija ir „Eurovia“ vasario pabaigoje pasirašė 26,182 mln. Eur (su PVM) vertės sutartį, skelbiama centriniame viešųjų pirkimų portale. Pagal ją, 3,82 mln. Eur (14,6%) vertės darbų bus perduota subrangovėms – įmonėms „Požeminės sistemos“, „Vilniaus planas“ ir „Gatas“.
Šiais metais Vilniaus miesto biudžete projektui skirta 12 mln. Eur.
„Šios gatvės saugumo didinimas yra vienas iš svarbiausių rekonstrukcijos tikslų“, – teigia rekonstrukcijos projektą parengusi bendrovė „Vilniaus planas“.
Projektas numato, kad kelias bus išplatintas iki keturių eismo juostų su dviejų metrų pločio skiriamąja juosta. Bus nutiestos trys jungiamosios gatvės: tarp Rudausių ir Talkos sodų 4-osios g., tarp M. Husoviano g. ir nuovažos, Nemenčinės pl. ir Balžio g. žiedinė sankryža, taip pat penkios šviesoforais reguliuojamos sankryžos, o ties Karačiūnų g. – pėsčiųjų perėja su šviesoforu.
Dešinėje gatvės pusėje, važiuojant iš Vilniaus, bus nutiestas 4,5 m pločio, o kairėje – 1,5 m pločio pėsčiųjų ir dviračių takai. Dalyje jų bus įrengti šaligatviai.
Šiuo metu greitis šiame ruože siekia 70 km per valandą, o dalyje ruožų – 60 km.
Pasak projektuotojų, savaitgaliais Nemenčinės plente susidaro didelės spūstys – žmonėms grįžtant iš užmiesčio automobilių eilės siekia net Nemenčinę, o greitis nukrenta iki 10–15 km per valandą. Todėl čia dažnos avarijos – kai kurie vairuotojai bando važiuoti prieš eismą, pavojingai manevruoja.
2009–2012 m. auditas parodė, kad šis plentas, pagal žuvusiųjų skaičių, užėmė antrą vietą po Savanorių prospekto, o Nemenčinės–Antavilių sankryža priskirta juodajai dėmei – joje 2011–2015 m. įvyko 14 eismo įvykių.
Nemenčinės pl., arba krašto kelias Nr.102 Vilnius–Švenčionys–Zarasai Vilniuje yra vienas pagrindinių kelių rytų kryptimi. Augant transporto srautams bei namų statybai soduose šalia kelio, šią atkarpą būtina rekonstruoti, teigia projektuotojai.
Rekonstruojama gatvės atkarpa yra apsupta miškų, netoli teka Neries upė, Antavilio ežeras, jis kerta Veržuvos, Antavilio upes. Į Nemenčinės plentą jungiasi nemažai aplinkinių gyvenviečių gatvių.