Vyno prekyba: mažiau, bet kokybiškiau
„Wine Intelligence“ (WI), pasaulinė vyno vartojimo tyrimų lyderė, 2020 m. rugpjūtį išanalizavusi Australijos, Kanados, Kinijos, Vokietijos, Švedijos, JAV ir JK vartotojų elgseną COVID-19 eros sąlygomis, „diagnozavo“ augantį vyno vartojimą.
Detalizuodama tendenciją, WI teigia, jog išgeriama vis daugiau vietinio ir vadinamojo „saugaus pasirinkimo“ vyno, ir vis daugiau – ne su maistu. Be to, e.prekyba vynu auga, atsigauna JAV vyno rinka, vartotojai vis daugiau dėmesio kreipia į savo sveikatą, vyno suvartojimą mažina didelių renginių, kelionių stygius. Žodžiu, nieko per daug netikėto.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai