2021-01-19 20:12

Vyno prekyba: mažiau, bet kokybiškiau

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2020-ieji vyno pasauliui nebuvo lengvi: visuotinė pandemija uždarė restoranus, viešbučius, sustabdė keliones. Klimato kaita nepagailėjo staigmenų vynuogių augintojams. Tačiau rinkos analitikai primena, kad yra ir šviesioji Mėnulio pusė: dėl pasaulinės koronaviruso pandemijos sukeltų suvaržymų vynas didžiausiose jo vartojimo rinkose ir toliau yra „naudos gavėjas“.

„Wine Intelligence“ (WI), pasaulinė vyno vartojimo tyrimų lyderė, 2020 m. rugpjūtį išanalizavusi Australijos, Kanados, Kinijos, Vokietijos, Švedijos, JAV ir JK vartotojų elgseną COVID-19 eros sąlygomis, „diagnozavo“ augantį vyno vartojimą.

Detalizuodama tendenciją, WI teigia, jog išgeriama vis daugiau vietinio ir vadinamojo „saugaus pasirinkimo“ vyno, ir vis daugiau – ne su maistu. Be to, e.prekyba vynu auga, atsigauna JAV vyno rinka, vartotojai vis daugiau dėmesio kreipia į savo sveikatą, vyno suvartojimą mažina didelių renginių, kelionių stygius. Žodžiu, nieko per daug netikėto.

52795
130817
52791