2020-03-29 11:05

Keletas patarimų vis dar svajojantiems apie savo restoraną

Ne visi klientai nori šampano ir baltų staltiesių, bet visi nori naujų patirčių. Yuya Shino („Reuters“/“Scanpix“) nuotr.
Ne visi klientai nori šampano ir baltų staltiesių, bet visi nori naujų patirčių. Yuya Shino („Reuters“/“Scanpix“) nuotr.
Šiuo metu restoranų verslas neprimena svajonės, greičiau — bjaurią migreną. Bet karantinas kažkada baigsis, restoranai vėl veiks ir, žinoma, rasis naujų. Stephenas Starras, įkūręs ir sėkmingai plėtojantis daugiau nei 40 viešojo maitinimo įstaigų JAV ir Europoje, dalijasi patirtimi, kaip įgyvendinti svajonę turėti savo restoraną – nuo idėjos iki atidarymo.

Stephenas Starras yra vienas įtakingiausių JAV restoranų verslo atstovų. Jo imperijos „Starr Restaurants“ portfelyje — tokie restoranai kaip politikų pamėgtas „Le Diplomate“ Vašingtone, prašmatnusis „Le Coucou“ Niujorke, pretenzingas „Buddakan“ ar modernus „Morimoto“ Filadelfijoje.

S. Starras nėra virtuvės šefas. Jis — komunikacijos  specialistas, iš pradžių sėkmingai dirbęs muzikos versle, vadovavęs naktiniam klubui. Restoranas buvo viena iš jo verslo svajonių. Pirmąjį — „Continental Restaurant & Martini Bar“, jis atidarė 1995 m. Filadelfijoje. Per 25-erius metus verslininkas įkūrė dešimtis skirtingų restoranų Niujorke, Vašingtone, Naujame Džersyje, Floridoje, Paryžiuje.

52795
130817
52791