Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-22 13:21
2025-09-21 11:06
2025-09-19 11:38
2025-09-13 11:40
2025-09-07 15:07
2025-09-06 15:24
2025-09-05 14:25
2025-09-05 11:06
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Gąsdinimas lygioje vietoje - daugumai įvado galios pilnai užtenka turimos. Jei tai įmonė, kuri elektros veiklai naudoja nedaug, o autoparkas santykinai didelis ir nuvažiuojama daug - taip, tada reikės. Tačiau, tos investicijos greitai jiems atsipirktų ant sutaupyto kuro. Todėl įvairūs kurjeriai tą jau daro, kurie važinėja daug mieste, nuvažiuojamas atstumas santykinai nedidelis (palyginus su tarpmiestiniu transportu), sustojama ir pradedama važiuoti daug. Pastarųjų kainos skirtumas atsiperka per max 2 metus. Kadangi perkama išsimokėtinai - nereikia papildomų investicijų. O jei dar įsirengi saulės elektrinę aikštelėje/ant pastato, tai realiai įmonė tampa atspari bet kokioms energijų kainų krizėms (na bent kiek tai susiję su transportu).
12 netų į priekį. Tai labai ilgas laiko tarpas. Jei per tą laiką bus išrasti ir technologiškai įsisavinti kietos būsenos akumuliatoriai, kurių talpa ~10x didesnė už dabartinių, o energijos tankis prilygstantis dabartiniam kurui, tada taip. Tiktai tuomet visai nereikės įtikinėjimų ar subsidijų. "Tvarus" = pelningas, jeigu sakyti paprastai. Visko gali būti. 12 metų. Ilgas laikotarpis. O jeigu ne - šitas nutarimas bus pakoreguotas. Dabartinė technologija tinka tik entuziastams ir tiems kas paima subsidijas. Labai gražu - mokesčių pinigais remti naujas autoparkų mašinas. O ir šitas straipsnis toks "įdomus". Pradžioje valio valio, įveikime stereotipus, vėliau apie investicijas ir problemas, galų gale elektrinis automobilis ir "be iškastinio kuro" tai ne tas pat - ir kulminacija - važinėkite dviračiais. Būsite garantuotai "žali" ir atsisakę iškastinio kuro. Jo...