Lietuvos agentūros iš Europos reklamos darbų festivalio grįžta su laurais
„ADC Europe“ konkurse MO muziejui auksas ir sidabras skirtas už sukurtą judančios grafikos dizainą. Taip pat konkurso dizaino komisija MO muziejaus identitetą išskyrė kaip kandidatą „Grand Prix“ titului“.
„Vizualiniame identitete susijungia Danielio Libeskindo sukurto MO muziejaus pastato formos ir lūžio idėja, kuri atspindi muziejaus vaidmenį visuomenėje. MO skatina žiūrėti kitaip, kelia klausimus, nebijo aštresnių temų ir kviečia mąstyti plačiau“, – komentuoja Adomas Jazdauskas, „Sons & Daughters ID“ kūrybos vadovas.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.