2025-11-26 20:20

Lietuvos agentūros iš Europos reklamos darbų festivalio grįžta su laurais

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iš „ADC Europe“ reklamos darbų apdovanojimų lietuvių agentūros grįžta su pergalėmis: aukso apdovanojimą už MO muziejaus vizualinį identitetą pelnė prekių ženklų kūrimo studija „Sons & Daughters ID“. Kitos agentūros parsiveža sidabrą ir bronzą.

„ADC Europe“ konkurse MO muziejui auksas ir sidabras skirtas už sukurtą judančios grafikos dizainą.  Taip pat konkurso dizaino komisija MO muziejaus identitetą išskyrė kaip kandidatą „Grand Prix“ titului“.

„Vizualiniame identitete susijungia Danielio Libeskindo sukurto MO muziejaus pastato formos ir lūžio idėja, kuri atspindi muziejaus vaidmenį visuomenėje. MO skatina žiūrėti kitaip, kelia klausimus, nebijo aštresnių temų ir kviečia mąstyti plačiau“, – komentuoja Adomas Jazdauskas, „Sons & Daughters ID“ kūrybos vadovas. 

Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai

KURTI PASKYRĄ
Jau turite paskyrą?PRISIJUNGTI

Nemokama registracija suteikia galimybę:

  • skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
  • komentuoti
  • gauti el. paštu esminių naujienų santrauką

Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.

52795
130817
52791