Technologijos Technologijos Technologijos Technologijos Technologijos
2021-06-04 15:46

„Adform“ vadovas: karantinas buvo kaip amerikietiški kalneliai

Troelsas Philipas Jensenas, „Adform“ (tiek Lietuvos, tiek pagrindinės bendrovės) generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
Troelsas Philipas Jensenas, „Adform“ (tiek Lietuvos, tiek pagrindinės bendrovės) generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
Danų kapitalo programinės įrangos kūrėja „Adform“, siūlanti skaitmeninės reklamos sprendimus, pernai patyrė tikrus verslo amerikietiškus kalnelius. Metų viduryje užsakymai sustojo, įmonei teko apie 20% laikinai sumažinti atlyginimus. Tačiau metus kompanija baigė aukšta nata – grąžino visas skolas ir pagaliau išlipo iš nuostolių. 2020-ieji „Adform“ buvo pelningiausi jų istorijoje.
  • Praėjusių metų antrą ketvirtį reklamos technologijų sektorius sustojo.
  • „Adform“ teko laikinai mažinti atlyginimus, bet visų metų rezultatas buvo rekordinis.
  • Po sektoriui sunkių metų „Adform“ vadovas prognozuoja konsolidaciją.
  • Didžiausias iššūkis reklamos technologijų verslui šiandien yra slapukų alternatyvų paieška.

UAB „Adform Lithuania“ pernai fiksavo ir mažesnes pajamas, ir ikimokestinį pelną. Tačiau visos „Adform“ konsoliduoti rezultatai geri.

52795
130817
52791