„Facebook“ atsakas „Clubhouse“: leis klausytis tinklalaidžių ir garso įrašų
Markas Zuckerbergas, „Facebook“ vadovas, pirmadienį pranešė, kad bendrovė per 3–6 mėnesius ketina įdiegti tiesioginius pokalbių kambarius, taip pat ir naujų įrankių, kurie vartotojams leistų kurti tinklalaides, jų ieškoti ir klausyti socialiniame tinkle ir „Messenger“ programėlėje.
„Facebook“ taip pat planuoja leisti garso pokalbius išsaugoti ir juos paversti tinklalaidėmis.
M. Zuckerbergas taip pat pranešė apie naują funkciją „Soundbites“ – trumpus garso įrašus, kuriais būtų galima dalintis naujienų sraute. Socialinis tinklas planuoja leisti vartotojams uždirbti iš tinklalaidžių ir garso pokalbių kambarių, pavyzdžiui, suteikiant galimybę apmokestinti prieigą prie garso pokalbių kambario arba leisti rinkti už juos prenumeratos mokestį.
Įdiegdama šias naujas funkcijas „Facebook“ pirmiausiai sieks konkuruoti su sparčiai augančiu socialiniu tinklu „Clubhouse“, rašo „Financial Times“. „Clubhouse“ yra kol kas tik „Apple“ operacinės sistemos įrenginiams („iPhone“) pritaikyta pokalbių programa.
VŽ rašė, kad „Facebook“, „Twitter“, „LinkedIn“ ir „Telegram“ dar pernai ėmė kurti savo „Clubhouse“ versijas.
„Facebook“ kiek anksčiau išleido sprendimo, pavadinto „Hotline“, beta versiją. „TechCrunch“ programą apibūdina kaip „Instagram Live“ ir „Clubhouse“ mišinį, nes ji leidžia vartotojams kalbėti su auditorija, kuri gali užduoti klausimus teksto ir garso forma. Tačiau, skirtingai nei „Clubhouse“, „Facebook Hotline“ galima įjungti kamerą ir transliuoti ne tik garsą.
„Twitter“ sprendimas, pavadintas „Spaces“, pasirodė 2020 m. pabaigoje, bet vis dar veikia bandomuoju (angl. beta) režimu ir ne visi vartotojai gali kurti ar rengti viešas diskusijas.
„Clubhouse“ šią savaitę užbaigė naują finansavimo etapą.