„Clubhouse“: naujokas, išgąsdinęs socialinių tinklų milžinus

- „Clubhouse“ – tai uždaras, tik „iPhone“ naudotojams skirtas, socialinis tinklas.
- Per metus jis subūrė 3 mln. vartotojų.
- Už programėlę esami rinkos lyderiai kūrėjams siūlė milijardus.
- Jie atsisakė parduoti.
- Konkurentai išbando paskubomis sukurtus „Clubhouse“ atitikmenis.
„Clubhouse“ yra tik „Apple“ operacinės sistemos įrenginiams („iPhone“) pritaikyta pokalbių programa – kalbama, kad „Android“ versija turėtų pasirodyti gegužę, – kurią 2020 m. balandį išleido Paulas Davisonas ir Rohanas Sethas iš „Alpha Exploration Co“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai