2021-04-16 22:39

„Clubhouse“: naujokas, išgąsdinęs socialinių tinklų milžinus

Sheldono Cooperio („Scanpix“ / „SOPA Images“ / „ZUMA Wire“) nuotr.
Sheldono Cooperio („Scanpix“ / „SOPA Images“ / „ZUMA Wire“) nuotr.
Šviežias, vos apie metus egzistuojantis ir kol kas tik „iPhone“ naudotojams pasiekiamas uždaras socialinis tinklas „Clubhouse“ tapo nauju Silicio slėnio numylėtiniu ir, panašu, kiek išgąsdino senbuvius milžinus. „Twitter“ jos kūrėjams už programėlę siūlė 4 mlrd. USD, o „Facebook“ ir kt. jau pradeda testuoti paskubomis sukurtus klonus.
  • „Clubhouse“ – tai uždaras, tik „iPhone“ naudotojams skirtas, socialinis tinklas.
  • Per metus jis subūrė 3 mln. vartotojų.
  • Už programėlę esami rinkos lyderiai kūrėjams siūlė milijardus.
  • Jie atsisakė parduoti.
  • Konkurentai išbando paskubomis sukurtus „Clubhouse“ atitikmenis.

„Clubhouse“ yra tik „Apple“ operacinės sistemos įrenginiams („iPhone“) pritaikyta pokalbių programa – kalbama, kad „Android“ versija turėtų pasirodyti gegužę, – kurią 2020 m. balandį išleido Paulas Davisonas ir Rohanas Sethas iš „Alpha Exploration Co“.

52795
130817
52791