2021-11-17 17:41

„Adnet Media“ tampa „Digital Matter“  

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Baltijos šalių reklamos tinklas „Adnet Media“ keičia prekės ženklą į „Digital Matter“.

Gediminas Blažys, „Digital Matter“ vadovas, išplatintame pranešime teigia, kad šis pokytis išplečia „Digital Matter“ veiklos ribas, bus siūlomi nauji įrankiai, padedantys dirbti su tinklalapio lankytojų ir srautų duomenimis, automatizuotos (programmatic) reklamos sprendimai, konsultavimo paslaugos, SEO, svetainių programavimo ir palaikymo paslaugos ir t.t. 

„O naujasis prekės ženklas geriau atspindi realią įmonės sukuriamą vertę ir ilgalaikę kryptį“, – kalba G. Blažys.

 Tiesa, „Adnet“ prekės ženklas išlieka, jis tampa tiesioginės reklamos paslaugas apimančiu sprendimu. 

Pranešime pažymima, kad „Digital matter“ atstovauja lankomiausius Baltijos šalių portalus: per 150 tinklalapių visose Baltijos šalyse ir taip kasdien pasiekia daugiau kaip 85% vartotojų, naršančių kompiuteriuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose.

„Digital matter“ nuo 2017 m. valdo Baltijos šalių žiniasklaidos grupė „AS Ekspress Grupp“. Pagrindinė jos veikla – internetinės žiniasklaidos turinio kūrimas, laikraščių ir žurnalų leidyba. Grupėje šiuo metu dirba beveik 1.400 darbuotojų.

52795
130817
52791