„Adnet Media“ tampa „Digital Matter“

Baltijos šalių reklamos tinklas Adnet Media keičia prekės ženklą į Digital Matter.
Gediminas Blažys, Digital Matter vadovas, išplatintame pranešime teigia, kad šis pokytis išplečia Digital Matter veiklos ribas, bus siūlomi nauji įrankiai, padedantys dirbti su tinklalapio lankytojų ir srautų duomenimis, automatizuotos (programmatic) reklamos sprendimai, konsultavimo paslaugos, SEO, svetainių programavimo ir palaikymo paslaugos ir t.t.
O naujasis prekės ženklas geriau atspindi realią įmonės sukuriamą vertę ir ilgalaikę kryptį, kalba G. Blažys.
Tiesa, Adnet prekės ženklas išlieka, jis tampa tiesioginės reklamos paslaugas apimančiu sprendimu.
Pranešime pažymima, kad Digital matter atstovauja lankomiausius Baltijos šalių portalus: per 150 tinklalapių visose Baltijos šalyse ir taip kasdien pasiekia daugiau kaip 85% vartotojų, naršančių kompiuteriuose ir mobiliuosiuose įrenginiuose.
Digital matter nuo 2017 m. valdo Baltijos šalių žiniasklaidos grupė AS Ekspress Grupp. Pagrindinė jos veikla internetinės žiniasklaidos turinio kūrimas, laikraščių ir žurnalų leidyba. Grupėje šiuo metu dirba beveik 1.400 darbuotojų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti