Krepšinio čempionatą stebėjo daugiau nei milijonas

Publikuota: 2015-09-10
Eriko Ovčarenko („15min.lt“ / „Scanpix“) nuotr.
Eriko Ovčarenko („15min.lt“ / „Scanpix“) nuotr.

Šeštadienį prasidėjusio Europos krepšinio čempionato rungtynes iki antradienio bent trumpam buvo įsijungę 1,257 mln. arba 45% Lietuvos gyventojų.

Daugiausia žiūrovų pritraukė mačas tarp Lietuvos ir kaimyninės Latvijos rinktinių. Jas bent vienai minutei buvo įsijungę daugiau nei 24% mūsų šalies gyventojų, o vidutinė rungtynių auditorija buvo net 14,2% gyventojų, rodo rinkos tyrimų bendrovės TNS LT duomenys.

Rungtynės tarp Lietuvos ir Ukrainos taip pat sulaukė nemažo susidomėjimo – šių rungtynių vidutinė auditorija siekė 13% Lietuvos gyventojų. Rungtynes, kuriose nežaidė Lietuvos komanda, stebėjo gerokai mažiau krepšinio aistruolių. Ispanijos ir Serbijos rungtynės bei Serbijos ir Vokietijos kovas stebėjo po daugiau nei 3% gyventojų, o vėlyvą naktį vykusiais Lenkijos-Prancūzijos rungtynes žiūrėjo vos 1% gyventojų.

„Vidutinė rungtynių, kuriose dalyvauja lietuvių rinktinė, auditorija siekia apie 335.000 gyventojų. Manoma, kad antrojo etapo rungtynes, kuriose Lietuvos rinktinei teks susirungti su stipresnėmis komandomis, bus stebimos dar daugiau žmonių“, – teigia Lina Petraitienė, TNS LT projektų vadovė.

Rungtynes tarp Lietuvos ir Belgijos, transliuotas darbo dienos metu, stebėjo kiek mažiau žiūrovų nei savaitgalio susitikimus. Jas stebėjo vidutiniškai 8,6% mūsų šalies gyventojų.

Tačiau, kaip VŽ rašė, šios rugtynės mušė žiūrimumo internete rekordus. TV3play.lt duomenimis, jei sekmadienį būta 86.000 peržiūrų, tai pirmadienį, pirminiais skaičiavimais, – jau net 186.000.

„Situacijos, kai nėra galimybės žiūrėti mėgstamą programą per televiziją, ir toliau stiprina žmonių įprotį žiūrėti turinį internetu“, – komentuoja Andrius Barakūnas, „Publicum Media“ direktorius.

Daugiau reklamos

Reklamos užsakovai taip pat sureagavo į išaugusį draugiškų rungtynių populiarumą: nors šiemet žaista 4 draugiškomis rungtynėmis mažiau, nupirktas beveik toks pats reklamos sekundžių kiekis.

„Šiemet draugiškose varžybose didžiausių reklamdavių penketukas nesmarkiai pasikeitė: investicijų per draugiškas rungtynes atsisakė „Omnitel“, o bemaž dvigubai biudžetą padidinęs „SMScredit“ rikiuojasi pirmoje pozicijoje. Tarp didžiausių reklamos užsakovų, kaip ir kasmet, patenka ir „Elektromarkt“, „Iki“, Viči“ ir kt.“, – vardija p. Barakūnas.

Europos čempionatas svarbiau

Europos krepšinio čempionatas – vienas iš žinomiausių krepšinio fiestų Lietuvoje, kurį lenkia tik „Eurolyga“. Apie Europos krepšinio čempionatą yra girdėję beveik 60% lietuvių. Apie Pasaulio čempionatą ir Olimpiadą žino šiek tiek daugiau nei pusė mūsų šalies gyventojų, rodo TNS LT atliktas tyrimas.

„Nors Europos krepšinio čempionatas yra vienas iš žinomiausių, daugiau gerbėjų turi Olimpiados metu vykstančios krepšinio rungtynės. Jas atsakė stebintys 47% respondentų. Europos čempionatą teigia žiūrintys šiek tiek mažiau – 46 % lietuvių. Pasaulio čempionatas sulaukia mažiau žiūrovų – 44%“, – lygina Vaiva Rutkaiuskaitė, TNS LT Rinkos tyrimų departamento projektų vadovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau