"Euromonitor": kasmet alaus suvartojimas Lietuvoje augs po 3%

Be to, numatoma, kad nealkoholinio ir mažai alkoholio turinčio alaus rinka Lietuvoje augs vidutiniškai apie 1,6% kasmet, 2016 m. pasiekdama 4 mln. litrų.
„2010 m. Lietuvos alaus rinkoje dėl mokesčių sistemos pakeitimų didėjo silpnesnio alaus pasiūla. Dėl mažesnių valstybės nustatytų akcizų silpnam alui gamintojai pradėjo siūlyti vis daugiau šios rūšies produktų, investuoti į jų populiarinimą, tokiu būdu paskatindami šių produktų vartojimą“, - rinkos augimo priežastis aiškina Roberta Kniuipytė, „Euromonitor International“ rinkos analitikė.
Anot „Euromonitor International“, stipriųjų alkoholinių gėrimų, tokių kaip brendis, romas, viskis, degtinė suvartojamas kiekis vidutiniškai didės apie 1% kasmet ir 2016 m. sudarys 26 mln. litrų.