2011-09-19 00:01

"Euromonitor": kasmet alaus suvartojimas Lietuvoje augs po 3%

2011-2016 m. kasmet po 3% Lietuvoje augs alaus vartojimas, prognozuoja rinkos tyrimų bendrovė „Euromonitor International“. Anot bendrovės, 2016 m. alaus rinka sieks 332 mln. litrų.

Be to, numatoma, kad nealkoholinio ir mažai alkoholio turinčio alaus rinka Lietuvoje augs vidutiniškai apie 1,6%  kasmet, 2016 m. pasiekdama 4 mln. litrų.

„2010 m. Lietuvos alaus rinkoje dėl mokesčių sistemos pakeitimų didėjo silpnesnio alaus pasiūla. Dėl mažesnių valstybės nustatytų akcizų silpnam alui gamintojai pradėjo siūlyti vis daugiau šios rūšies produktų, investuoti į jų populiarinimą, tokiu būdu paskatindami šių produktų vartojimą“, - rinkos augimo priežastis aiškina Roberta Kniuipytė, „Euromonitor International“ rinkos analitikė.

Anot „Euromonitor International“, stipriųjų alkoholinių gėrimų, tokių kaip brendis, romas, viskis, degtinė suvartojamas kiekis vidutiniškai didės apie 1% kasmet ir 2016 m. sudarys 26 mln. litrų.

52795
130817
52791