2015-12-28 07:00

Kojinių gamintojai atsitiesė po skaudaus nuosmukio

Kęstutis Rudgalvis, UAB „Skinija“ generalinis direktorius, valdybos pirmininkas: „Šįmet augant minimaliajam atlyginimui, kol kas dar nekėlėme savo produkcijos kainų. Bet kitų metų liepą, kai vėl kils minimalioji alga, žiūrėsime, ar toliau dar galėsime nekeisti savo prekių kainų, ar prireiks jas jau didinti.“
Kęstutis Rudgalvis, UAB „Skinija“ generalinis direktorius, valdybos pirmininkas: „Šįmet augant minimaliajam atlyginimui, kol kas dar nekėlėme savo produkcijos kainų. Bet kitų metų liepą, kai vėl kils minimalioji alga, žiūrėsime, ar toliau dar galėsime nekeisti savo prekių kainų, ar prireiks jas jau didinti.“
2015 metus dvi stambiausios Lietuvos kojinių gamybos įmonės UAB „Skinija“ ir AB „Sparta“ planuoja baigti su 5–10% didesnėmis pajamomis nei pernai, – tai pavyko pasiekti, augant eksporto užsakymams ir vietinių pirkėjų susidomėjimui lietuviška produkcija. Šie kojinių fabrikai šįmet nesitikėjo augimo, planavo tiesiog išlaikyti stabilias pajamas ir nekristi dar labiau.

Kalbintiems vietiniams kojinių mezgėjams pavyko atsitiesti po itin nesėkmingų 2014 metų, kai dėl šiltų žiemų Skandinavijos rinkoms nebereikėjo tiek lietuviškų kojinių, kiek buvo numegzta ir išvežta. Lietuvos pirkėjai pernai irgi nebuvo aktyvūs šiltų kojinių pirkėjai, todėl „Skinijos“ pajamos praeitais metais, palyginti su užpernai, smuko net 20%, o „Spartos“ – 5%.

Lietuviai pirko sparčiau

52795
130817
52791