Juodojo penktadienio strategijos, arba Kaip į vartotojo kišenę patekti anksčiau ir giliau
Gruodžio 2-ąją, jau pasibaigus Juodojo penktadienio karštinei, namų apyvokos reikmenų prekybos tinklą valdanti UAB „Ermitažas“ klientams į pašto dėžutes atsiunčia dar vietą tiksintį laikrodį: „Tik šiandien (iki 23.59), tik internetu specialūs dienos pasiūlymai!“
Budriam vartotojui, pastebinčiam kasmet kylančią konkurencijos dėl klientų temperatūrą, tokia reklama turėtų kelti šypsnį, ypač jei jis nusprendęs išlikti ramus ir nepasiduoti vadinamiesiems tamsiesiems modeliams (angl. dark patterns), skatinantiems impulsyvų pirkimą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai