2025-12-03 05:45

Juodojo penktadienio strategijos, arba Kaip į vartotojo kišenę patekti anksčiau ir giliau

Įmonių reklamos. VŽ koliažas.
Įmonių reklamos. VŽ koliažas.
Praūžus Juodojo penktadienio savaitės išpardavimams, bankai fiksuoja išaugusias vartotojų išlaidas, o prekybininkai džiaugiasi naujais rekordais. Aštrios konkurencijos sąlygomis kai kurie prekybininkai pabando laimėti dar daugiau – išpardavimų karuselę įjungia anksčiau arba akcijų medžioklės sezoną labiau ištęsia.

Gruodžio 2-ąją, jau pasibaigus Juodojo penktadienio karštinei, namų apyvokos reikmenų prekybos tinklą valdanti UAB „Ermitažas“ klientams į pašto dėžutes atsiunčia dar vietą tiksintį laikrodį: „Tik šiandien (iki 23.59), tik internetu specialūs dienos pasiūlymai!“

Budriam vartotojui, pastebinčiam kasmet kylančią konkurencijos dėl klientų temperatūrą, tokia reklama turėtų kelti šypsnį, ypač jei jis nusprendęs išlikti ramus ir nepasiduoti vadinamiesiems tamsiesiems modeliams (angl. dark patterns), skatinantiems impulsyvų pirkimą. 

52795
130817
52791