2016-06-16 20:01

Pardavimų skatinimas: kuo daugiau perka, tuo toliau keliauja

Įsigijus žemės ūkiui reikalingos produkcijos už ne mažiau nei 75.000 Eur, egzotinė kelionė garantuota. Bendrovės nuotr.
Įsigijus žemės ūkiui reikalingos produkcijos už ne mažiau nei 75.000 Eur, egzotinė kelionė garantuota. Bendrovės nuotr.
Žemės ūkio sektoriuje egzistuoja visai kitokios klientų patirčių valdymo tradicijos ir klientų lojalumas kuriamas ne akcijomis, o atrakcijomis. Ūkininkui gauti kelionę į Kretą ar Mauricijų iš bendrovės, iš kurios šimtais tonų perka trąšas ar augalų apsaugos priemones, yra normalu.

Kasmet žemės ūkio produkcijos prekybos bendrovė „Scandagra“ informacinių seminarų klientams metu ne tik pristato sezono naujienas, bet ir supažindina ūkininkus su motyvacine klientų programa, t. y. kokią bendradarbiavimo apyvartą pasiekę jie gaus papildomos naudos. Tam per metus organizuojamos bent dvi kelionės klientams į tolimus kraštus ir tradicinis sportinio pokerio turnyras „Farm Poker“ metų pradžioje Lietuvoje, kur bet kuris klientas taip pat gali laimėti egzotinę kelionę, pvz., šiemet tai buvo kelionė į Dominikos Respubliką. Į šią kelionę taip pat vyko ūkininkai, kurie per pastaruosius metus buvo pirkę augalų apsaugos priemonių, mikroelementų ir sėklų už ne mažiau kaip 75.000 Eur.

Be to, ūkininkai supažindinami su daugybės kitų numatytų informacinių, šviečiamojo pobūdžio renginių grafiku ir gali iš anksto planuoti savo veiklą.

52795
130817
52791