2023-11-28 20:57

Tiriama 5.000 t smulkinto asfalto vagystė iš kelio „Via Baltica“ statybvietės

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Magistralės „Via Baltica“ ruožą nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos rekonstruojančios bendrovės kreipėsi į prokuratūrą dėl, manoma, pavogtų 5.000 t smulkinto asfalto.

Apie tai pranešė „TV3 Žinios“.

„Vienu kartu čia nebuvo išvežta, nes turbūt tokios technikos nėra, kad 5.000 t greitai išvežtų kažkur per vieną kartą. Be abejo, kad greičiausiai nuolat kažkoks kiekis keliavo į kitur, negu turėjo nukeliauti. Tačiau į tai atsakys tyrimas“, – televizijai sakė Kauno apygardos prokuratūros Marijampolės apylinkės prokuroras Giedrius Šalaševičius.

Į prokuratūrą kreipėsi dvi rekonstrukcijos darbus atliekančios bendrovės. Jų teigimu, asfaltas, kurio vertė siekia nuo 75.000 iki 125.000 Eur, dingo iš laikinai įrengtos statybų aikštelės.

Kelininkai pateikė įrodymus apie naujus keliukus privačiuose sklypuose Marijampolės, Kalvarijos ir Vilkaviškio savivaldybėse, kur, kaip manoma, galėjo atsidurti jų asfaltas.

„Prie pareiškimo buvo pridėta nuotraukos iš tam tikrų gyvenamųjų kiemų, kur jų darbuotojas per aplinkines gyvenvietes pravažiavęs surado tam tikras teritorijas“, – sakė prokuroras.

Statybų bendrovių atstovai komentaro apie situaciją „TV3 Žinioms“ nepateikė.

VŽ primena, kad ruožą atnaujina konkursą laimėjusios „Fegda grupės“ įmonės „Fegda“ ir „Tilsta“.

„Via Balticos“ ruožo tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos dalies nuo 56,83 km iki 72,5 km rekonstravimo darbų pradžia buvo paskelbta šių metų birželį. 

Pernai darbai pradėti dviejuose ruožuose – nuo 72,5 iki 79 km ir nuo 79 iki 85 km.

Ketvirtojo magistralės ruožo – nuo Smalninkų iki Lenkijos sienos (85–97,1 km) – rangos darbų konkursą planuojama skelbti dar šiemet.

Viso apie 40 kilometrų „Via Baltica“ ruožo (nuo 56,83 iki 97,06 km) darbus planuojama baigti 2025 metais, jų bendra investicijų vertė sieks apie 560 mln. Eur. 

Esamas dviejų eismo juostų magistralinis kelias bus rekonstruotas į keturių eismo juostų automagistralę, abipus jo ir atskirose vietose skirtinguose lygiuose įrengiant jungiamuosius ir apjungiamuosius kelius, kurių bendras ilgis apie 45 kilometrai, bei rekonstruojant su A5 keliu besijungiančių rajoninių kelių ir magistralinio kelio A7 bei Marijampolės gatvių atkarpas. 

„Via Baltica“ tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos yra vienas intensyviausio eismo ruožų Lietuvoje. Per parą juo vidutiniškai pravažiuoja beveik 14.000 automobilių, iš jų net pusę sudaro krovininis transportas.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791