2022-02-08 12:16

„Citadele“ bankas finansuoja 17 mln. Eur „Integre Trans“ investicijas

Žana Kel, UAB “Integre Trans” direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Žana Kel, UAB “Integre Trans” direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Už paskolą bus perkama 200 naujų „Mercedes-Benz“ vilkikų, kurių registracijos šalis bus parinkta, atsižvelgiant į galiojančias Mobilumo paketo nuostatas.

Daugiau nei 750 automobilių  turinti „Integre Trans“ už paskolą įsigys dar 200 naujų „Mercedes-Benz“ vilkikų, pranešė bankas.

Praėjusiais metais „Citadele“ bankas įmonei paskolino 7,9 mln. Eur, už kuriuos ji įsigijo 100 naujų vilkikų, dalis jų – suskystintomis gamtinėmis dujomis varomi „Iveco“.

„Šiemet toliau planuojame aktyvią plėtrą ir vilkikų parko augimą – planuojame įsigyti 300 naujų vilkikų“, – pranešime teigė Žana Kel, „Integre Trans“ savininkė ir vadovė. Ji pastebi, kad dėl pasaulinės lustų krizės sunkvežimių tiekimas vėluoja, taip stabdydamas verslą.

„2021 metais buvome suplanavę užsakytus vilkikus gauti rugpjūtį, tačiau paskutinį iš jų gavome gruodį. Lygiai tas pats ir su 2022 metais – ketinome praplėsti parką 300 naujų vilkikų. Dalį jų turėjome gauti pirmą ketvirtį, bet pirmuosius gausime tik birželio mėnesį, – sakė „Integre Trans“ vadovė. –Pavyzdžiui, turime nusamdę vairuotojus, kurie, kaip mes planavome, mums bus reikalingi pirmąjį ketvirtį, tačiau vilkikų, kuriuos jie jau turėtų vairuoti, mes dar negauname. Dalis tų vairuotojų yra pasamdyti, jiems mokamas minimalus atlyginimas, o dalis tiesiog laukia, su jais sutartos įdarbinimo sąlygos.“

Ž. Kel nurodo, kad pagrindinės rinkos yra Vokietija ir Prancūzija, nedidelės rinkos – Italija ir Beniliukso šalys, o nauja rinka – Jungtinė Karalystė, kurioje praėjusiais metais susikaupė apie 10% įmonės apyvartos.

Be to, bendrovė pradėjo pokalbius su Prancūzijos geležinkelių operatoriumi, siūlančiu vežti krovinius įvairiais maršrutais tarp Vokietijos ir Prancūzijos.

Bendrovės turi antrines įmones Prancūzijoje, Vokietijoje ir Lenkijoje – pastarosiose dviejose šalyse kol kas registruota po kelis vilkikus, tačiau jei įsigalios Mobilumo paketo nuostata dėl vilkikų grąžinimo į kilmės šalį kas 8 savaites, pasak „Integre Trans“ vadovės, įmonė bus priversta perregistruoti vilkikus arba Lenkijoje, arba Vokietijoje. Ž. Kel nurodo, kad pernai įmonė įsigijo 210 vilkikų, iš jų 30 pirkti Lenkijoje ir 180 – Lietuvoje.

Mobilumo paketo reikalavimai, verčiantys sunkvežimius periodiškai grąžinti į registracijos šalį, turėtų įsigalioti vasario 21 d., tačiau ši nuostata yra svarstoma Europos Sąjungos Teisingumo teisme ir yra tikimybė, kad ji bus atšaukta.

VŽ rašė, kad pastaraisiais metais „Citadele“ finansavo didelės apimties ketvirtojo didžiausiojo Lietuvos vežėjo – „BTL Group“ plėtrą.

52795
130817
52791