Kelyje Vilnius–Kaunas bus įrengtos 49 naujos saugumo sistemos

Vienoje labiausiai apkrautų šalies transporto arterijų iki 2021 metų rugsėjo bus atlikti darbai, svarbūs šio kelio rekonstravimui pagal automagistralėms keliamus reikalavimus.
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) nurodo, kad įrengiamas greičio valdymo ir įspėjimo sistemas sudaro elektroniniai kintamos informacijos kelio ženklai (KIŽ), orų sąlygų jutikliai, fiksuojantys kelio dangos būklę, temperatūrą, vėjo stiprumą ir kitus parametrus, bei transporto srautų analizavimo įrenginiai, skaičiuojantys eismo srautus konkrečiose kelio vietose.
KIŽ yra vieni iš pagrindinių minėtos sistemos įrenginių, kurie veikia kaip vaizdo ekranai. Juose bus matomi greičio ribojimo ir įspėjamieji kelio ženklai, taip pat eismo dalyviai gaus informaciją apie pasikeitusias orų sąlygas. Sistemos, gavusios duomenis iš minėtų įrenginių, priims sprendimą dėl greičio ribojimų ir eismo dalyviai bus operatyviai informuojami KIŽ pagalba.
LAKD Eismo informacijos centras KIŽ pagalba taip pat įspės eismo dalyvius apie kelyje vykdomus darbus, eismo įvykius ar kitas kliūtis.
Pirmoji tokia greičio valdymo ir įspėjimo sistema Lietuvoje įdiegta 2014 m. prie Jakų žiedinės sankryžos Klaipėdoje. 2020 m. duomenimis, Lietuvoje įrengtos 34 greičio valdymo ir įspėjimo sistemos.
Darbai bus atlikti pagal š. m. birželio 9 d. įsigaliojusią LAKD ir jungtinės veiklos ūkio subjektų grupės, kurią sudaro UAB Maniga ir UAB Tiltuva, sutartį. Sutarties kaina, nustatyta viešojo pirkimo metu, yra 4,83 mln. Eur su PVM.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti