Kylanti krepšinio karštinė didina atributikos pardavimus

Publikuota: 2015-08-19
Atnaujinta 2015-09-02 09:28
Luko Bitkevičiaus nuotr.
Luko Bitkevičiaus nuotr.
„Verslo žinios“

Nors Europos vyrų krepšinio čempionatas prasidės tik po daugiau nei dviejų savaičių, atributikos pardavėjai jau fiksuoja didėjantį krepšinio aistruolių norą pasipuošti prieš čempionatą. Pardavimais džiaugiasi ir rinkos senbuviai, ir neseniai aktyvią prekybą pradėję Lietuvos krepšinio federacijos partneriai.

Prekės ženklą „Lietuvos krepšinio rinktinė – MES UŽ LIETUVĄ“ Lietuvos krepšinio federacija pristatė pernai prieš prasidedant FIBA Pasaulio taurei Ispanijoje, tačiau šiemet ėmėsi itin aktyvios rinkodaros. Internetinės parduotuvės reklama „mesuzlietuva.com“ nuolat matoma per prieš rugsėjo 5 d. prasidedantį Europos vyrų krepšinio čempionatą vykstančiose kontrolinėse rungtynėse, kuriose žaidžia Lietuvos rinktinė.

Andrius Kamarūnas, Lietuvos krepšinio partnerės UAB „RIND projektai“ direktorius, trečiadienį vertindamas pirmosios savaitės veiklos rezultatus VŽ džiaugėsi, kad sekasi labai gerai, aistruoliai noriai perka oficialią atributiką. Krepšinio gerbėjams siūlomos įvairios prekės, tačiau šiuo metu didžiausią paklausą turi marškinėliai. Jis taip pat pažymi, kad pirkdami LKF atributiką aistruoliai paremia Lietuvos krepšinį.

Latvijoje lietuvių bus daug

Arūnas Puščius, nuo 2008 m., kai vyko Pekino vasaros olimpinės žaidynės, atributiką pardavinėjančios „Superfanas.lt“ (UAB „Sporto sirgaliai“) vadovas, skaičiuodamas dabartinius pardavimus palygina, kad tokio susidomėjimo Lietuvos atributika nebuvo nuo 2011 m., kai Europos krepšinio čempionatas vyko Lietuvoje. Vėlesniais metais pardavimai buvo gerokai kuklesni.

Ponas Puščius stebėdamas, kad atributiką aistruoliai siunčiasi ne tik į Lietuvą, pasienio miestus su Latvija, bet ir į Angliją, Airiją, Švediją ir kitas šalis, prognozuoja, kad Rygoje, kur vyks pirmasis šių metų krepšinio pirmenybių etapas, kuriame varžysis ir Lietuvos rinktinė, ją palaikys gausus skaičius krepšinio aistruolių.

„Tradiciškai populiariausi yra marškinėliai, ypač rinktinės „Nike“, taip pat 1992 m. Barselonos žaidynėse išgarsėję „Greateful Dead“, o pačios populiariausios prekės tos, kurios su Vyčiu“, – vertina p. Puščius.

Dėmesys internetui

Ponas Kamarūnas nurodo, kad šiuo metu didžiausias srautas pirkėjų yra iš Lietuvos, tačiau jau užmegzti kontaktai dėl atributikos platinimo Šiaurės Amerikoje, produkcija bus ir „Lituanica“ parduotuvių tinkle Jungtinėje Karalystėje. Patys tinklo atstovai susirado ir panoro pardavinėti atributiką.

„Tačiau mūsų pagrindinis tikslas – internetinės prekybos vystymas, siekiame būti šiuolaikiškesni“, – nurodo p. Kamarūnas.

Šiuo metu nemokamai atributiką galima atsiimti tik Kaune, o ją įsigyti ne internetu siūloma tik arenose, kur vyksta draugiškos Lietuvos rinktinės rungtynės.

Ponas Puščius mano, kad dėl federacijos sprendimo pasiūlyti savo prekės ženklu papuoštą atributiką rinkai ik geriau – pristatyta kokybiška linija.

Jis teigia, kad federacijai siūlė bendradarbiauti, ypač ne sezono metu, bet kaip ir sporto klubai, taip ir federacija nori „turėti po savo sparnu“.

„Bet pasaulinė praktika rodo, kad geriau pasirinkti kelis rinktinius pardavimo kanalus – parduodi daugiau. JAV rinktinė, „Manchester United“, Miuncheno „Bayern“ prekiauja patys, bet duoda teisę pardavinėti ir kitiems“, – pastebi pašnekovas.

Nori lietuviškų gaminių

Ponas Kamarūnas nurodo, kad atributikos asortimentu rūpinamasi kartu su federacija, kurios vadovų žodis dėl naujų gaminių yra lemiamas. Tačiau jis pažymi, kad pirmiausia siekiama, jog prekes gamintų, prisiliestų Lietuvos bendrovės – toks ir tikslas lietuviškos „Mes už Lietuvą“ atributikos. Nenorima tiesiog iš Kinijos, Pakistano ar kitų valstybių importuotos produkcijos.

„Nenorime, kad būtų iš kažkur atsivežami pigūs marškinėliai, štampuojami. Siekiame kokybės“, – nurodo p. Kamarūnas.

Kauno įmonė „Adikopas“, federacijos rėmėja ir partnerė, rūpinasi spauda ant marškinėlių, Alytaus reklamos įmonė „ALT reklama“ – visais suvenyrais, „Repro“ įmonių grupė – spausdinta atributika.

Ponas Puščius taip pat nurodo, kad, pavyzdžiui, atributiką su Vyčiu gamina lietuviai.

„Mėgstame bendradarbiauti su lietuviais, galbūt mažiau dėl to uždirbame, nes Lietuvoje pagaminti yra brangiau nei Lenkijoje ar Kinijoje, bet mėgstame turėti partnerius lietuvius, kiek tik įmanoma duoti ir kitiems uždirbti“, – sako p. Puščius.

Ruošia staigmenų

Prieš ir čempionato metu atributikos pirkimo kylantis bumas gerokai nuslūgsta pasibaigus turnyrams, tačiau p. Kamarūnas sako, kad sieks to išvengti – aistruolių laukia staigmenos, apie kurias jis dar nenori per daug atvirauti. Vis dėlto jis užsimena, kad jau netrukus bus pasiūlytas ribotas kiekis marškinėlių su krepšinio rinktinės narių parašais, taip pat kamuolių, numatyta pasiūlyti ir šaltajam sezonui tinkančių drabužių.

„Yra sudaryta labai rimta šio projekto strategija. Dabar prisipratiname mūsų vartotoją, jis mato, kad gauna kokybiškas, geras prekes, o paskui pasiūlysime naujus produktus“, – sako p. Kamarūnas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau