Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-19 10:33
2025-09-18 13:53
2025-09-16 05:45
RĖMIMAS
2025-09-16 05:15
RĖMIMAS
2025-09-15 06:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Tai gal atsiras iš ko ofisus rinktis? Nes dabar tai nėra. Ant popieriaus yra, bet tai arba parkavimo visai nėra, arba su vaizdu į sieną. Arba be langų ploto daugiau, nei su langais.
neatsiras iš ko rinktis, nes stato su minimaliai parkavimo vietų, su idėja, kad visi elektriniais paspirtukais atvažiuos, žiemą taip pat. Parkingus pasidalina keli dėl darbuotojų rimtai susirūpinę vadovai, o ofiso planktonas tegul suplaukia savais metodais...
Na ant 30 kv.m. 1 parkingo vieta nėra, kad ofiso planktonui parkuotis yra kur. Bet daug kur ir ant 100 kv.m. vos vieną vietą pasiūlo, nes na, kažkam kitam atidavė kiek daugiau, nes sutiko ateiti paimdami didesnį plotą tik taip.
Jop, pagrindinė problema yra parkavimas. Jeigi yra parkavimo vietų, tada ofisas užmiesty. Per žinias mačiau Vilniaus savivaldybės atsilupėlių aiškinimus, kad vietų automobiliams iš vis nereikia, nes visi turi keisti įpročius ir tiek. Tai pirmiausia savivaldybės visiems darbuotojams ir tarnautojams turėtų būti tiesiog draudžiama atvykti nuosavomis transporto priemonėmis, o tada, kai pasimatys to rezultatas, modeliuoti verslo ir gyventojų įpročius :)
bet problema ir su vystytojais. Niekas juk nedraudžia statyti daugiau parkavimo vietų...
Nesuprantu net naujuose rajonuose siauros gatves kamščiu nesprendžia modernistai?
Kaip tai nedraudžia? Yra juk seniai įvesti kmin ir kmax kofai pagal atskiras zonas Vilniaus mieste.
Dirbdamas savivaldybėje (ar bet kur aplink) dar labai pagavočiau ar su mašina važiuoti į darbą. Nes vien iš parkingo išvažiuoti gali trukti 20 min. Nekalbu jau apie Konstitucijos pr. ar Lvivo g. 1km atkarpą, kur pėsti žymiai greičiau nueisi. Be normalaus viešojo transporto ar kitų eismo sprendimų mūsų CBD kuo toliau, tuo mažiau bus kam įdomus.
ir kiek iš jų pastatė pagal maksimumą?
neteisingai sakai. draudzia bauda :) pastatysi daugiau, gausi bauda. bauda kosmosas
dauguma max sauna, kad galetu pasiulyti daugiau vietu nuomininkams.
Taip, sutinku, nepaisant to, be auto mieste gyvent nėr kaip, tiesiog infrastruktūra nepritaikyta. Viena darželiai ir mokyklos. Bet mintis ne ta, mintis, kad draudžiama būtų visiems kas priiminėja sprendimus ir nuo jų tiesiogiai priklausantiems toje pačioje struktūroje (šiuo atveju savivaldybėje), naudoti auto į darbą ir iš. Jeigu to nėra, neturėtų būti duota laisvė savų šlapių fantazijų įgyvendinimui, kuris neturi nieko bendro su realybe.