Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

2
  • 2025-02-18T10:01:52+02:00

    Naftos produktų pardavimo skatinimo kampanija pateikiama kaip geras pavyzdys bėgant nuo žaliojo smegenų plovimo, rimtai???

  • 2025-02-18T10:21:29+02:00

    p. Adomai Pūrai, greenwashing yra pirmiausia neteisingos informacijos skleidimas su tikslu manipuliuoti vartotoju. Ištraukiant iš konteksto ir "kūrybiškai" pritaikant, siekiant sau įprastai tiesioginės ar netiesioginės komercinės naudos, išnaudojant dažnu atveju nepakankamas vartotojo žinias. Jūsų pateikiamas makaronų gamintojo pavyzdys su makaronų dėžučių panaudojimu siuntiniams yra tipiškas greenwashing pavyzdys. Tos dėžutės pagamintos iš kartono, kuris nepritaikytas atlaikyti nei klimato, nei užtikrintų pakankamos apsaugos, reikalingos apsaugoti produktui logistinio proceso metu. To rezultate turime per didelį procentą sugadintos produkcijos (ir prarandami resursai panaudoti gamybai + logistikos metu sunaudoti resursai), galimus grąžinimus (papildoma logistika, papildoma pakuotė) ir t.t. Net brūkšniniai kodai ant makaronų dėžučių keltų chaosą logistiniuose automatizuotuose procesuose. Tai ir yra tipinis greenwashing'as - žaisminga reklama, tarsi ir prasminga idėja, kurianti vartotojui įspūdį, kad wow - čia tai sprendimas, bet iš esmės KLAIDINANTI ir NEĮGYVENDINAMA.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791