2025-02-18 05:45

Kada tvarumas parduoda: kaip pabėgti nuo žaliojo smegenų plovimo

Adomas Pūras, ženklodaros agentūros „Black Florence“ vienas įkūrėjų, ir Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ vykdomoji direktorė. VŽ koliažas.
Adomas Pūras, ženklodaros agentūros „Black Florence“ vienas įkūrėjų, ir Raminta Rimkienė, agentūros „Fabula Rud Pedersen Group“ vykdomoji direktorė. VŽ koliažas.
Tvarumo tema jau ne vienus metus – daugelio verslų akiratyje, o iššūkių kyla ne vien įgyvendinant žaliąjį kursą, bet ir įtikinamai tai pristatant viešumoje bei keičiant vartotojų elgseną.

Praktikoje yra daug ESG (angl. environmental, social, governance – aplinkos, socialinių ir valdysenos) standartų bei metodikų, pripažįstamų ir taikomų tarptautiniu mastu (tai ir GRI, ir SASB standartai, ir kt.), tad atsirinkti sau tinkamiausią ir sėkmingai tai integruoti į įmonės veiklą, kad tai netaptų dar vienu linksniuojamu greenwashing (angl. žaliojo smegenų plovimo) atveju, nėra itin paprasta.

Adomas Pūras, ženklodaros agentūros „Black Florence“ vienas įkūrėjų, sako, jog daug verslų šiandien yra įstrigę paradigmoje, kad apie tvarumą reikia kalbėti, tad tiesiog ir pasakoja, kokių žingsnių ėmėsi, ką padarė ir pan. 

52795
130817
52791