Pažiro prekybos tinklų konkursų: riebus kąsnis agentūroms

Prekybos tinklas „Maxima“ šiuo metu renkasi žiniasklaidos planavimo agentūrą. „Vilniaus prekybos“ (VP) skelbtame konkurse ieškoma partnerio, kuris rūpintųsi visos grupės („Maximos“, „Eurovaistinės“, „Ermitažo“, „Akropolis group“) komunikacija.
Konkurse dalyvauja ir esami partneriai „Carat Lietuva“, priklausanti „Dentsu Lithunia“, šias paslaugas prekybininkei teikiantys nuo 2021 m. pabaigos.
„Šiame etape dirbame su trimis didžiausiais reklamos užsakovais iš TOP 10. Su „Tele2“, vienu iš didžiausių ir jau ilgamečių klientų, šiemet pratęsėme bendradarbiavimą. Mums tai – laimėjimas ir įvertinimas, nes yra ganėtinai sunku nustebinti klientą, kai dirbi ne vienus metus. Kartu tais laimėjimais džiaugiamės tyliai, nes sėkmes natūraliai lydi ir pralaimėjimai. Svarbu racionaliai ir strategiškai žiūrėti į ateitį“, – nuosaikiai VŽ prieš kelias savaites kalbėjo Marius Tuminas, „Dentsu“ finansų direktorius Baltijos šalims ir „Dentsu Lithuania“ vadovas.
VP rengiamame žiniasklaidos planavimo agentūros konkurse dalyvauja šešios agentūros. Tiesa, grupė tik žiniasklaidos planavimo agentūrą renkasi kartu, visus kitus komunikacijos, reklamos partnerius-agentūras VP įmonės renkasi atskirai.
Pavyzdžiui, „Maximos“ partneriai yra kūrybinė agentūra „Truth“, taip pat skaitmeninės agentūros „SuperYou“, „All Caps“.
Kūrybinės agentūros kabliukai
Pastaraisiais metais stipriai komunikacijos apimtis auginantis prekybos tinklas „Iki“ šiuo metu renkasi kūrybinę agentūrą.
Gintarė Kitovė, „Iki“ komunikacijos vadovė, pabrėžia, kad partnerių konkursus rengia reguliariai, o šiuo metu vyksta viešas kūrybinės reklamos agentūros konkursas. Jame dalyvauja ir nuo 2016 m. pradžios kūrybinės reklamos paslaugas teikianti kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“.
„Taip, dalyvaujame konkurse. Natūralu, tai vienas didžiausių, svarbiausių mūsų klientų“, – labai nesiplėsdamas teigia Dovydas Kėdikas, „Ogilvy Vilnius“ (UAB „Adell reklama“) vykdomasis direktorius.
Savo ruožtu rinkos dalyviams antakį kilstelėjo ir retorinių klausimų pažėrė „Ogilvy Vilniaus“ naujausia reklama, daryta „Eurovaistinei“.
„Jokių pasikeitimų neįvyko. Dirbame su prekybos tinklu „Iki“, kartu dalyvaujame jų konkurse. O minimu atveju reklamos užsakovė buvo mūsų ilgametė klientė „Eurovaistinė“, ne „Maxima“. Kartu pirmą kartą vaistinė pasirinko bendrą klipą, apjungiant abu prekės ženklus“, – teigia D. Kėdikas.
Naujausio „Eurovaistinės“ klipo ašis – dainuojanti reklama ir vaistinės aplinka, o fone skamba žodžiai: „Kaip taip gavosi, kad gavai „Maximos“ prekę už centą?“.
„Taip kviečiame susipažinti su nauja akcija, o mūsų tikslas buvo sukurti kampaniją, kuri patrauktų žmonių dėmesį, būtų pastebėta šiuolaikiniame reklaminio triukšmo fone. Abiejų didelių prekės ženklų sinergija – tai mus pačius motyvuojantis žingsnis toliau ieškoti naujų būdų sudominti mūsų klientus. Tikimės, taip ir nutiks“, – viliasi Kristina Gumauskienė, „Eurovaistinės“ Rinkodaros ir komunikacijos paslaugų departamento direktorė.
G. Kitovė kol kas neatskleidžia, kiek sulaukė dalyvių kūrybinės agentūros konkurse. Kiti „Iki“ tinklo rinkodaros partneriai: žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired UM“ ir skaitmeninė agentūra „Soma Agency“.
Ir „Lidl“ konkursas
Kūrybinės agentūros konkursą šiuo metu vykdo ir didžiausia reklamos užsakovė Lietuvoje „Lidl Lietuva“. Prekybininkė nuo 2022 m. rugpjūčio bendradarbiauja su „New!“.
Aurimas Lileikas, „New!“ vykdomasis direktorius, VŽ patvirtina, kad dalyvauja konkurse ir siekia apginti savo, kaip geriausių partnerių pozicijas.
Antanas Bubnelis, „Lidl Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir komunikacijos vadovas, teigia, kad pakvietė, jų vertinimu, stipriausias Lietuvoje kūrybines reklamos agentūras pateikti savo siūlymus dėl tolimesnio „Lidl“ prekės ženklo stiprinimo ir įdomaus bei įtraukiančio turinio kūrimo.
„Pakvietėme ir dabartinius mūsų partnerius. Susitinkame su agentūromis ir bendradarbiavimą tęsime su pateikusiais strategiškai ir kūrybiškai stipriausius siūlymus“, – teigia A. Bubnelis.
Tarp „Lidl Lietuva“ rinkodaros partnerių yra žiniasklaidos planavimo „BPN Intense“, taip pat „Influenceriai.lt“, „WhatAbout“.
Kita vertus, akivaizdu, kad minimuose didžiųjų prekybos tinklų konkursuose savo jėgas bandyti gali vos kelios didžiosios šiuo metu su prekybos tinklai nedirbančios kūrybinės agentūros.
„Not Perfect Vilnius“ pastaruosius dvejus metus bendradarbiauja su „Rimi Lietuva“.
Eglė Krasauskienė, „Rimi“ Ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovė, teigia, kad konkursus pagal vidinę tvarką daro kas keleri metai, o tarp tinklo rinkodaros partnerių dabar yra žiniasklaidos planavimo agentūra „Havas Media“, „Not Perfect Vilnius“.
Ar artimu metu planuojami partnerių konkursai, E. Krasauskienė neatskleidžia.
Nuo komentarų susilaiko ir Paulius Senūta, „Not Perfect Vilnius“ valdybos pirmininkas, teigdamas, kad esamu momentu naujienų šiame fronte neturi.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai