Pagrindinis Rinkodara Mėnesio prekių ženklai: nuo „Akropolio“, „Švyturio“, televizijų iki grūdinimosi su „Kauno grūdais“
Rinkodara 2025-11-27 10:06 Agentūra „Not Perfect Network“ tapo „Lidl“ partneriais visose Baltijos šalyse Kūrybinės agentūros „Not Perfect Network“ komandos Vilniuje, Rygoje ir Taline nuo 2026 m. pradžios rūpinsis prekybos tinklo „Lidl“ kūrybos sprendimais, prekės ženklo stiprinimu, teiks įvaizdžio ir pardavimo skatinimo reklamos kūrybos paslaugas visose Baltijos šalyse.
Rinkodara 2025-11-27 05:45 Jaunystės ir grožio kultas reklamoje: inercija, kuri turi keisti kryptį Demografinės tendencijos jau kuris laikas nesikeičia – vyresnių žmonių nuosekliai daugėja, o jaunimo mažėja, t. y. visuomenė pamažu sensta. Nepaisydami to, verslai vis dar pernelyg dažnai, planuodami savo reklamą ir komunikaciją, fokusuojasi į jaunesnę auditoriją.
Rinkodara 2025-11-26 20:20 Lietuvos agentūros iš Europos reklamos darbų festivalio grįžta su laurais Iš „ADC Europe“ reklamos darbų apdovanojimų lietuvių agentūros grįžta su pergalėmis: aukso apdovanojimą už MO muziejaus vizualinį identitetą pelnė prekių ženklų kūrimo studija „Sons & Daughters ID“. Kitos agentūros parsiveža sidabrą ir bronzą.
RĖMIMAS 2025-11-26 06:45 Būk matomas: „JCDecaux“ Vilniuje pradeda naujo skaitmeninio lauko reklamos tinklo „City Center“ diegimą „JCDecaux Lietuva“ toliau plečia „DigiPlay“ ekranų tinklą, kuris bus įrengtas strategiškai svarbiose sostinės vietose. Pradedamas diegti naujasis skaitmeninis mažojo lauko reklamos formato tinklas „City Center“. Jis apjungs 18 ekranų, orientuotų į automobilių ir praeivių srautą centrinėje miesto dalyje. 1
Rinkodara 2025-11-26 05:45 SEO evoliucija: nuo optimizavimo „Google“ iki „ChatGPT“ Paieška internete šiandien jau nebeapsiriboja vien „Google“. Atsakymų ieškome visur: „ChatGPT“, „TikTok“, „Reddit“, „YouTube“, „Google Maps“ ir dar daugiau. Todėl tradicinis SEO, kurio tikslas – būti matomiems „Google“ rezultatuose, tampa pernelyg siauras. Formuojasi nauja optimizavimo kryptis – „Search Everywhere Optimization“, arba kitaip SEOx, keičianti ne tik tai, kaip turinys randamas, bet ir kaip jis kuriamas, struktūruojamas ir suprantamas. Plačiau šį pokytį apžvelgia „Whatabout agency“ komanda.
Rinkodara 2025-11-25 21:31 Tyrimas: lietuviai išlieka vertybiškai stiprūs, bet ekonomiškai atsargūs Šį spalį atliktas KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto tyrimas rodo, kad Lietuvos visuomenės vertybinis stuburas per pastaruosius penkerius metus beveik nepakito – svarbiausia mums išlieka laisvė ir nepriklausomybė. Kartu vartotojai Lietuvoje pastaraisiais metais gyvena nuolatiniame „finansinio atsargumo“ režime, todėl dalies prabangos prekių ir paslaugų yra linkę atsisakyti.
Rinkodara 2025-11-25 15:09 Mėnesio prekių ženklai: nauji „Swedbank“, „Bitės“, „Sofoklio“ sprendimai, ginčas dėl „Rituals“ Valstybinis patentų biuras (VPB) 2025-ųjų rugsėjį sulaukė kiek daugiau nei 200 naujų prekių ženklų paraiškų. VŽ siūlo žvilgtelėti į kai kuriuos akį traukiančius prekių ženklus, žinomų verslo atstovų naujus projektus ar naujai registruojamus vardus. 1
RĖMIMAS 2025-11-24 06:15 OWEXX juodasis penktadienis: nuolaidos reklamos transliacijoms iki 90 % Juodasis penktadienis OWEXX lauko ekranų tinkle prasideda jau šiandien – didelės nuolaidos reklamos transliacijoms ir unikali galimybė suplanuoti reklamos kampaniją lauko ekranuose už išskirtinę kainą.
Rinkodara 2025-11-22 10:57 VVTAT skyrė daugiau nei 20.000 Eur baudą Užupyje veikiančiai klinikai Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT), įvertinusi sostinės Užupio rajone veikiančios UAB P9 klinikos reklamą, skyrė 24.185 Eur baudą už reklamos pažeidimus. 1
Rinkodara 2025-11-20 05:45 „Varlė“ savo reklamoje pavartojo „Jamam“, „Akropolis“ tai priėmė kaip komplimentą „Jamam? Ne, protingai perkam iš namų! Kam stumdytis prekybos centruose, kai viską gali gauti neišlipęs iš pižamos?“ – šitaip savo naujienlaiškiuose į klientus kreipiasi e. platforma „Varle.lt“, o „Akropolis“, kuriam priklauso su išpardavimais siejamas prekių ženklas „Jamam“, sako, kad savo komunikacijoje „prisitraukdamas“ šį ženklą konkurentas patvirtina jo vertės mastą.
Rinkodara 2025-11-19 05:45 „Surfshark“ patirtis su influencerių rinkodara: vieno lapo sutartis ir karalius „YouTube“ Socialiniai tinklai atsiriekia vis daugiau vartotojų dėmesio ir laiko, čia vis didėja ir prekių ženklų rinkodaros biudžetų eilutė.
Rinkodara 2025-11-18 10:48 Dizaino agentūra „The Critical“ plečia veiklą: jungiasi komunikacijos komanda Dizaino, tyrimų ir strategijų agentūra „The Critical“ stiprina savo kompetencijų lauką: prie jos prisijungė 8-ių žmonių komunikacijos komanda.
RĖMIMAS 2025-11-17 06:15 „2go“ lauko ekranų tinklą papildė naujas ekranas ant viaduko Reklamos medija, matoma didelei sostinės ir jos svečių auditorijai – ekranai ant viadukų žvilgsnius traukia ryškiais vaizdais ir kūrybiškomis žinutėmis. Virš intensyvaus eismo Ateities gatvės esantis ekranas papildė „2go“ siūlomą ekranų ant viadukų paketą ir suteikia dar didesnį matomumą Vilniaus mieste. 2
Rinkodara 2025-11-16 16:55 Kadaise – „Photoshop“, dabar – DI: nuo išankstinio nusistatymo iki neribotų galimybių Vis daugiau verslų įtraukia dirbtinio intelekto (DI) įrankius į savo komunikacijos planus. Tai atveria daugiau lankstumo: kampanijas galima kurti greičiau, paprasčiau jas adaptuoti skirtingoms rinkoms, tačiau tai kelia ir rizikų. Nors ši technologija gali sugeneruoti įspūdingų vaizdų, jis vis dar stringa ten, kur reikia žmogaus „kibirkšties“, o neretai yra sutinkama ir su išankstine kritika bei nusistatymu.
RĖMIMAS 2025-11-13 06:15 Kaip įtraukti Z kartą: lauko reklamos vaidmuo ir įtakos strategijos Z karta 2025 m. sudaro apie 27 % pasaulio darbuotojų, o iki 2035 m. jų dalis, „Economics Insider“ duomenimis, gali išaugti iki 31 %. Todėl prekių ženklų komunikacijoje tikslinis kampanijų pritaikymas šiai auditorijai tampa ne išimtimi, o norma, siekiant veiksmingo reklamos poveikio. Lauko reklama čia turi aiškų pranašumą – ji veikia realiame pasaulyje, kuriame Z karta ieško prasmės, autentiškumo ir įsitraukimo.
Rinkodara 2025-11-12 05:45 DI ir nauja skaitmeninės rinkodaros realybė: ką būtina žinoti verslui Regis, šį rudenį technologijų milžinės nusprendė dar labiau padidinti apsukas, pažerdamos visą šūsnį svarbių naujienų. Nemaža dalis jų – susijusios su dirbtiniu intelektu (DI), vis labiau paliečiančiu kiekvieno mūsų gyvenimą. Ką jau kalbėti apie internete konkuruojančius verslus, kuriems ši technologija bene gyvybiškai svarbi.
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI