2022-12-23 13:48

„Kakė Makė“: apie drąsą, ambicijas ir brangiausią klaidą karjeroje

Simona Krasauskienė, „Nj world“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Simona Krasauskienė, „Nj world“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„NJ World“, vystanti prekės ženklus „Kakė Makė“ Lietuvoje ir „Nelly Jelly“ užsienio rinkose, skaičiuoja, kad per pirmąjį šių metų pusmetį Lietuvoje pardavė beveik du kartus daugiau prekių ir paslaugų nei per visus 2021-uosius. Jau matyti, kad dar vienas stiprus šuolis į viršų bus fiksuotas ir per paskutinį šių metų ketvirtį.

VŽ primena, kad iš vaikiškų knygų gimusio ir išaugusio prekės ženklo „Kakė Makė“ valdytojai „Alma literra“ ir „AL holdingas“ prieš daugiau nei metus įkūrė naują bendrovę „NJ World“, kuri rūpinasi abiejų prekės ženklų plėtra ir Lietuvoje, ir užsienyje.

„Turime prekės ženklus, bet patys, kaip organizacija, nieko negaminame, jungiame licencinius partnerius nuo 2016 m., o prieš kelerius  metus išsikėlėme ambiciją vystyti kitokį turinį nei pradėjome. Mūsų DNR – knygos, tačiau kelionei į užsienio rinkas apvertėme viską aukštyn kojomis ir žengiame į naują sritį – animaciją, Lietuvoje tokių panašių pavyzdžių nėra, o užsienyje konkurencija – milžiniška“, – teigia Simona Krasauskienė, „NJ World“ vadovė.

52795
130817
52791