„Kakė Makė“: apie drąsą, ambicijas ir brangiausią klaidą karjeroje
VŽ primena, kad iš vaikiškų knygų gimusio ir išaugusio prekės ženklo „Kakė Makė“ valdytojai „Alma literra“ ir „AL holdingas“ prieš daugiau nei metus įkūrė naują bendrovę „NJ World“, kuri rūpinasi abiejų prekės ženklų plėtra ir Lietuvoje, ir užsienyje.
„Turime prekės ženklus, bet patys, kaip organizacija, nieko negaminame, jungiame licencinius partnerius nuo 2016 m., o prieš kelerius metus išsikėlėme ambiciją vystyti kitokį turinį nei pradėjome. Mūsų DNR – knygos, tačiau kelionei į užsienio rinkas apvertėme viską aukštyn kojomis ir žengiame į naują sritį – animaciją, Lietuvoje tokių panašių pavyzdžių nėra, o užsienyje konkurencija – milžiniška“, – teigia Simona Krasauskienė, „NJ World“ vadovė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai