„Kakės Makės“ kelionė: nuostaba užsienio partnerių akyse ir orientacija į alfa kartą
                                                                                            
                                                                                    - Naujos bendrovės tikslas – išlaikyti pozicijas Lietuvoje ir įžengti į užsienio rinkas.
 - Pajamos vien iš licencinės veiklos per 2021 m., palyginti su 2020 m., augo 78%.
 - Italijoje pradeda nuo knygų leidybos, kitose šalyse startuos su animaciniu serialu.
 - Stengiasi būti šiuolaikiški ir universalūs, bet nepamesti personažo autentiškumo.
 
Knygų leidėją „Alma literra“ ir kitas įmones valdantis „AL holdingas“, įkūrė bendrovę „NJ World“, kuriai priklauso abu prekės ženklai: „Kakė Makė“ Lietuvoje ir „Nelly Jelly“ užsienio rinkose.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
 - Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
 - Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai