2022-04-13 08:45

„Kakės Makės“ kelionė: nuostaba užsienio partnerių akyse ir orientacija į alfa kartą

Simona Krasauskienė, „NJ world“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Simona Krasauskienė, „NJ world“ vadovė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per pastaruosius metus iš vaikiškų knygų gimęs ir išaugęs prekės ženklas „Kakė Makė“ išplėtė savo tikslinę auditoriją, taip pat buvo įkurta nauja bendrovė, kuri rūpinasi jo tarptautiniu vardu „Nelly Jelly“ ir plėtra užsienio rinkose.
  • Naujos bendrovės tikslas – išlaikyti pozicijas Lietuvoje ir įžengti į užsienio rinkas.
  • Pajamos vien iš licencinės veiklos per 2021 m., palyginti su 2020 m., augo 78%.
  • Italijoje pradeda nuo knygų leidybos, kitose šalyse startuos su animaciniu serialu.
  • Stengiasi būti šiuolaikiški ir universalūs, bet nepamesti personažo autentiškumo.

Knygų leidėją „Alma literra“ ir kitas įmones valdantis „AL holdingas“, įkūrė bendrovę „NJ World“, kuriai priklauso abu prekės ženklai: „Kakė Makė“ Lietuvoje ir „Nelly Jelly“ užsienio rinkose.

52795
130817
52791