2019-11-06 13:11

Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją

Apdonanojimų sceremonija.
Apdonanojimų sceremonija.
Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“) Londone įvykusiuose prestižiniuose tarptautiniuose turizmo apdovanojimuose „International Travel & Tourism Awards“ pripažinta geriausia. Skandalingoji Vilniaus reklama geriausių miestų rinkodaros kampanijų kategorijoje aplenkė Las Vegasą, Liverpulį ir Dalasą.

„Tarptautinė turizmo rinkodara yra labai konkurencinga sritis, kurioje išsiskirti pavyksta nedaugeliui. Siekdami pritraukti turistų dėmesį pasaulio miestai dirba ilgus metus ir skiria didžiulius resursus, – išplatintame pranešime pažymi Inga Romanovskienė, sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorė. – Vien stovėti prie finalo linijos su tokiais pasaulio turizmo gigantais kaip Las Vegasas mums buvo didelis pasiekimas. Tačiau gauti auksą iš tarptautinių turizmo ekspertų rankų yra pripažinimas, kad Vilnius padarė įspūdį net ir visko mačiusiai kelionių industrijai.“

„Vilnius – the G-spot of Europe“ atkreipė pasaulio žiniasklaidos dėmesį į Lietuvos sostinę ir paskatino kalbėti ne tik apie pačią reklamą, bet ir apie Vilnių kaip kelionių kryptį. Vilnius atsirado solidžiausių Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir kitų šalių leidinių puslapiuose, taip pat milijonus gerbėjų visame pasaulyje turinčio JAV komiko Johno Oliverio laidoje.

Reklamos maketas.

Per visą reklaminės kampanijos laikotarpį svetainėje „www.vilniusgspot.com“ apsilankė virš 110.000 žmonių iš viso pasaulio, daugiausia iš Jungtinės Karalystės, Vokietijos, JAV, o Vilnius „Google“ paieškos sistemoje ieškotas virš 300% daugiau kartų.

Kampanija, kurios idėją sukūrė reklamos mokykloje „Atomic Garden“ mokęsi vilniečiai Jurgis Ramanauskas, Skaistė Kaurynaitė ir Ugnius Mikšta, sulaukė didžiulio dėmesio socialiniuose tinkluose.

Vienas autoritetingiausių pasaulyje reklamos profesionalų žurnalas „Lürzer’s Archive“ iškart pasirodžius Vilniaus reklamai ją paskelbė geriausia tos savaitės reklama pasaulyje.

VŽ rašė, kad kampanija neliko nepastebėta ir tyrimų bei konsultacijų bendrovės „Brand Finance“, sudarančios kasmetį šalių – 100-o vertingiausių valstybių prekės ženklų – reitingą.

Pernykščiame tyrime Lietuvos šalies prekės ženklo vertė skaičiavo nemenką šuolį – 25%. O tarp priežasčių tyrėjai anuomet vardijo ir akį traukusią sostinės kampaniją „Vilnius – Europos G taškas“.

„Ši kampanija sukėlė nemažą sumaištį. Be to, užsienyje buvo matomi ir kiti „Go Vilniaus“ veiksmai, bandant pristatyti Vilnių kaip alternatyvią Europos kryptį“, – teigia Sehr Sarwar, „Brand Finance“ komunikacijos vadybininkė.

Tarptautiniai kelionių ir turizmo apdovanojimai („International Travel & Tourism Awards“) – svarbūs turizmo rinkoje, jie įvertina didžiausius pasiekimus pelniusias kelionių kryptis, valstybines ir privačias turizmo organizacijas ir asmenis.

Šių metų apdovanojimai skirti ir tokiose kategorijose kaip „Geriausia lankytina vieta“, „Geriausia šalies rinkodaros kampanija“, „Geriausia kulinarinių kelionių kryptis“, „Inovatyviausias technologijų panaudojimas turizmo rinkodaroje“ ir kitose.

52795
130817
52791