Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija Vilnius Europos G taškas viršijo lūkesčius, o jos skleidėjai jau sėda ruošti paraiškos kitų metų didžiausiam ir svarbiausiam reklamos festivaliui Kanų liūtai.
Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra VšĮ Go Vilnius skaičiuoja, kad užsienio spaudoje apie šią kampaniją pasirodė per 1.120 publikacijų (planuota 300), pasiekta auditorija viršija 986 mln. (planuota 500 mln.), o jų vertė siekia ap ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti