2019-06-02 12:46

IKEA rinkodaros žingsnis – su aliuzija į „Simpsonus“ ir „Draugus“

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Baldų prekybos milžinė IKEA Jungtiniuose Arabų Emyratuose pradėjo rinkodaros kampaniją, kur reklamose pasitelkia svetainės kambario vaizdus iš daugeliui vartotojų gerai pažįstamų legendinių TV serialų: „Simpsonų“, „Draugų“, taip pat „Netflix“ žiūrovams žinomo „Keisti dalykai“.

IKEA reklamose šios svetainės atitinkamai pristatomos kaip „Kambarys šeimoms“, „Kambarys draugams“ ir „Kambarys visiems“.

Šią kampaniją kūrė Ispanijos agentūra „Publicis“, pasitelkdama baldus ir detales, kuriuos parduoda IKEA bei 3D programinę įrangą, kad atkurtų kaip įmanoma panašesnius vaizdus iš šių populiariųjų serialų.

VŽ koliažas.

„IKEA komanda glaudžiai kelis mėnesius bendradarbiavo su kūrybine agentūra. Peržiūrėjome šimtus detalių, kad surastume kuo panašesnius baldus ir akcentus į paminėtuosius ikoniškus kambarius, – „Adweek“ cituoja Vinod Jayan, IKEA direktorius JAE. – Su šia kampanija parodome, kad atėjus į IKEA, galima įgyvendinti bet kokią idėją.“

VŽ rašė, kad IKEA bando įvairiausiais būdais praplėsti tradicinės mažmeninės prekybos ribas ir ieško naujų augimo strategijų. Pavyzdžiui, šį pavasarį Šveicarijoje bendrovė pasiūlė biurams ne pirkti, bet išsinuomoti baldus: nuo biuro kėdžių iki virtuvės segmentų.

„Dirbame su partneriais, siūlydami galimybę nuomotis baldus, o kai nuomos sutartis baigiasi, galima grąžinti baldus ir išsinuomoti kitus“, – FT sakė Torbjornas Loofas, „Inter IKEA“ generalinis direktorius.

52795
130817
52791