IKEA rinkodaros žingsnis – su aliuzija į „Simpsonus“ ir „Draugus“
IKEA reklamose šios svetainės atitinkamai pristatomos kaip „Kambarys šeimoms“, „Kambarys draugams“ ir „Kambarys visiems“.
Šią kampaniją kūrė Ispanijos agentūra „Publicis“, pasitelkdama baldus ir detales, kuriuos parduoda IKEA bei 3D programinę įrangą, kad atkurtų kaip įmanoma panašesnius vaizdus iš šių populiariųjų serialų.
„IKEA komanda glaudžiai kelis mėnesius bendradarbiavo su kūrybine agentūra. Peržiūrėjome šimtus detalių, kad surastume kuo panašesnius baldus ir akcentus į paminėtuosius ikoniškus kambarius, – „Adweek“ cituoja Vinod Jayan, IKEA direktorius JAE. – Su šia kampanija parodome, kad atėjus į IKEA, galima įgyvendinti bet kokią idėją.“
VŽ rašė, kad IKEA bando įvairiausiais būdais praplėsti tradicinės mažmeninės prekybos ribas ir ieško naujų augimo strategijų. Pavyzdžiui, šį pavasarį Šveicarijoje bendrovė pasiūlė biurams ne pirkti, bet išsinuomoti baldus: nuo biuro kėdžių iki virtuvės segmentų.
„Dirbame su partneriais, siūlydami galimybę nuomotis baldus, o kai nuomos sutartis baigiasi, galima grąžinti baldus ir išsinuomoti kitus“, – FT sakė Torbjornas Loofas, „Inter IKEA“ generalinis direktorius.