Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas

Publikuota: 2018-02-15
„Malsena Plius“ nuotr.
„Malsena Plius“ nuotr.

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat išnaudoja šią progą – pristato riboto leidimo gaminius su Šimtmečio atributika, o kai kurie tokie produktai jau mėgaujasi neįtikėtina sėkme.

Viena iš deficitinių prekių, kurią vartotojai šluote iššlavė iš lentynų – Lietuvos vėliavos. Net nepaisant pakilusios jų kainos paskutinėmis savaitėmis, priešventinėmis dienomis jų beveik neįmanoma rasti. Pavyzdžiui, vakar jų nebuvo nei internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“, nei „LietuviškaAtributika.lt“.

nuotrauka::1

Pasak Giedrės Vilkės, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorės, paskutinę vėliavą klientas įsigijo vakar ryte.

„Laukiame jų papildymo, tad šiandien vėl galėsime pasiūlyti klientams jų įsigyti. Per sausio mėnesį ir vasario dvi savaites klientai įsigijo dvigubai daugiau trispalvių nei per visus 2017 m., o jeigu lyginsime su praėjusių metų sausio ir vasario mėnesiais – net 8 kartus“, – skaičiuoja p. Vilkė.

Panašiu fenomenu kaip ir vėliavų pardavėjai džiaugiasi ir „Malsena Plius“, neseniai pristačiusi trispalvius blynus.

Kristina Migonė, UAB „Malsena plius“ rinkodaros vadovė, pasakoja, kad ši idėja gimė beveik prieš metus.

„Organizavome renginį lietuviškų blynų tematika ir pabandėme nuspalvoti blynus. Sulaukėme daug palankių vertinimų, tad pamažu, susėdę su naujų gaminių kūrimo skyriumi, išgryninome idėją ir sukūrėme tokį produktą Lietuvos šimtmečio šventei, tačiau neapskaičiavome, kad jis bus toks populiarus, dabar belieka tik atsiprašinėti savo vartotojų ir žadėti, kad tuoj papildysime trispalviais blynais parduotuvių lentynas“, – kalba p. Migonė.

Bendrovė šį gaminį kūrė su nuostata, kad tai bus proginis kelių savaičių gaminys.

„Pagaminome jo 10.000 kg arba bemaž 25.000 vnt. pakuočių ir pagal kitų produktų pardavimus planavome, kad to užteks kelių savaičių projektui, bet produktas iš parduotuvių lentynų dingo per kelias dienas, bene iš karto sulaukėme prašymų papildyti lentynas šiuo produktu“, – sėkme džiaugiasi p. Migonė.

Po tokio ažiotažo bendrovė jau dabar yra sukirtusi rankomis su keliais prekybos tinklais, kad nuo šiol šis produktas bus nuolat jų lentynose.

Nesitikėjo tokios sėkmės

„Lūkesčiai mūsų buvo pernelyg kuklūs, net patys nesitikėjome, kad jis sulauks tiek dėmesio. Juolab, kad ir reklaminės kampanijos didesnės tam nedarėme. Pirmiausia jį pristatėme užgavėnių šventėje Rumšiškėse, naujasis produktas per pastarąsias savaites atsirado ir prekybos tinklų savaitiniuose leidiniuose, kartu komunikacija buvo vykdoma ir socialiniuose tinkluose. Startavome laiku ir vietoje, o rekomendacijos iš lūpų į lūpas socialiniuose tinkluose buvo puikiausia reklama. Tokio sėkmingo produkto starto nesame turėję, kaip ir tiek dėmesio socialinėje medijoje nesame sulaukę“, – nusišypso p. Migonė.

Tiesa, tarp komentarų socialiniuose tinkluose liejosi ne tik pagyrimai už įdomų produktą, bet ir nusiskundimai, kad produkto nebeliko parduotuvių lentynose, o blynų spalva ne tokia ryški kaip ant pakuotės.

„Parduotuvių lentynas skubame pildyti, o nusiskundimus dėl spalvos atremiame savo noru pagaminti natūralų produktą, su kuo mažiau priedų, renkamės tik tai, ką vartotojas įprastai naudoja savo virtuvėje. Natūralūs burokėlių, špinatų, ciberžolės, morkų milteliai ir negali nudažyti labai ryškiomis spalvomis“, – kalba p. Migonė.

Pasipuošė ir kiti

Su specialiu Lietuvos šimtmečiui sukurtu ženkliuku kai kuriuos gaminius papuošė ir kosmetikos gamintojai: „Biok laboratorija“, „Žiedė“, „Uoga Uoga“.

Romualda Stragienė, „Biok laboratorija“ vadovė, teigia, su Šimtmečio atributikos ženkliuku išleido riboto leidimo „Aro“ produktą.

nuotrauka::2

„Tik sausį pradėjome jį gaminti, dar sunku vertinti rezultatus, tačiau artėjant šventei ženkliukas darosi viešai atpažįstamas. Ir tikiuosi, kad kosmetikos lentynose (bent jau vyriškos) nebus nieko panašaus, būsime išskirtiniai, tad viliamės sėkmės“, – kalba p. Stragienė.

Kosmetikos gamintoja „Uoga Uoga“ Lietuvos šimtmetį pasitinka su trispalviais rankų darbo lūpų balzamais, kurių spalvos ir sudėtis – 100% natūrali.

„Pardavimui jų pagaminome vos šimtą vienetų ir visi iki vieno skirtingi bei sunumeruoti, kad perkantysis būtų tikras – kito tokio niekas neturi. Dviejų vienodų balzamų tarp šio šimto nėra, jie visi – unikalūs, nes spalvos sluoksniuotos rankomis, ne mašinomis. Gimus idėjai, sukome galvą, kaip padaryti balzamus identiškai lygius, nes techniškai beveik neįmanoma atmatuoti spalvas po lygiai bei lygiomis linijomis sustingdyti balzamo. Apžiūrinėdami pirmuosius bandymus supratome, kad jie tuo ir gražūs, kad skirtingi ir nelygūs, juk ir kelias į laisvę mums nebuvo lygus“, – kalba „Uoga Uoga“ įkūrėja Lena Sokolovska.

Ponia Sokolovska priduria, kad galvodami apie Lietuvos gimtadienį, svarstė apie skirtingus produktus, bet lūpų balzamas atrodė labiausiai simboliška ir asmeniška dovanėlė.

nuotrauka::3

„Tiesa, jų gamyba užėmė gerokai daugiau laiko: įprastai per valandą vienspalvių panašių lūpų balzamų galime padaryti dvigubai daugiau, tačiau įgyvendinti šią idėją buvo svarbu visam kolektyvui. Pati esu latvė, bet Lietuva man labai brangi – čia gyvenu jau beveik 10 metų, čia pradėjau verslą, mano kolegos ir klientai – didžiąja dalimi lietuviai, pati kalbu ir rašau lietuviškai, mano sūnus lanko lietuvišką mokyklą“, – pasakoja natūralios kosmetikos kūrėja.

Skaičiai įspūdingi

Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė, skaičiuoja, kad palyginti praėjusių metų vasario 1-14 d. pardavimus su tuo pačiu laikotarpiu šiemet, pasitinkant šimtmetį, visos tautinės atributikos prekių paklausa padidėjo iki 250%, o vėliavų pardavimai – daugiau nei 800%.

„Pavyzdžiui, minėtu laikotarpiu praėjusiais metais pirkėjai „Maximose“ įsigijo 57, šiemet – per 3.000 valstybinių istorinių vėliavų. Savo ruožtu, ruošdamiesi valstybės 100-mečio paminėjimui, tiekėjams pateikėme 5 kartus didesnius tautinės atributikos, įskaitant ir vėliavų, užsakymus. Tačiau paklausa viršijo visus prognozuotus lūkesčius, tad, deja, pasitaikė periodų, kai pirkėjai galėjo ir nerasti vėliavų mūsų lentynose, tačiau papildomi vėliavų kiekiai parduotuves pasiekia kasdien. Ir tiekėjai, ir mes labai stengiamės, kad vėliavų parduotuvių lentynose netrūktų“, – kalba p. Drulienė.

Ji priduria, kad pirkėjų dėmesį traukia ir smulkūs suvenyrai: magnetukai, raktų pakabukai, rašymo priemonės, tautiniais motyvais dekoruoti šalikai, pirštinės, marškinėliai ir kitos prekės.

FOTOGALERIJA Šimtmečiui skirti gaminiai. (18 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 3

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau