Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas

Publikuota: 2018-02-15
„Malsena Plius“ nuotr.
„Malsena Plius“ nuotr.

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat išnaudoja šią progą – pristato riboto leidimo gaminius su Šimtmečio atributika, o kai kurie tokie produktai jau mėgaujasi neįtikėtina sėkme.

Viena iš deficitinių prekių, kurią vartotojai šluote iššlavė iš lentynų – Lietuvos vėliavos. Net nepaisant pakilusios jų kainos paskutinėmis savaitėmis, priešventinėmis dienomis jų beveik neįmanoma rasti. Pavyzdžiui, vakar jų nebuvo nei internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“, nei „LietuviškaAtributika.lt“.

nuotrauka::1

Pasak Giedrės Vilkės, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorės, paskutinę vėliavą klientas įsigijo vakar ryte.

„Laukiame jų papildymo, tad šiandien vėl galėsime pasiūlyti klientams jų įsigyti. Per sausio mėnesį ir vasario dvi savaites klientai įsigijo dvigubai daugiau trispalvių nei per visus 2017 m., o jeigu lyginsime su praėjusių metų sausio ir vasario mėnesiais – net 8 kartus“, – skaičiuoja p. Vilkė.

Panašiu fenomenu kaip ir vėliavų pardavėjai džiaugiasi ir „Malsena Plius“, neseniai pristačiusi trispalvius blynus.

Kristina Migonė, UAB „Malsena plius“ rinkodaros vadovė, pasakoja, kad ši idėja gimė beveik prieš metus.

„Organizavome renginį lietuviškų blynų tematika ir pabandėme nuspalvoti blynus. Sulaukėme daug palankių vertinimų, tad pamažu, susėdę su naujų gaminių kūrimo skyriumi, išgryninome idėją ir sukūrėme tokį produktą Lietuvos šimtmečio šventei, tačiau neapskaičiavome, kad jis bus toks populiarus, dabar belieka tik atsiprašinėti savo vartotojų ir žadėti, kad tuoj papildysime trispalviais blynais parduotuvių lentynas“, – kalba p. Migonė.

Bendrovė šį gaminį kūrė su nuostata, kad tai bus proginis kelių savaičių gaminys.

„Pagaminome jo 10.000 kg arba bemaž 25.000 vnt. pakuočių ir pagal kitų produktų pardavimus planavome, kad to užteks kelių savaičių projektui, bet produktas iš parduotuvių lentynų dingo per kelias dienas, bene iš karto sulaukėme prašymų papildyti lentynas šiuo produktu“, – sėkme džiaugiasi p. Migonė.

Po tokio ažiotažo bendrovė jau dabar yra sukirtusi rankomis su keliais prekybos tinklais, kad nuo šiol šis produktas bus nuolat jų lentynose.

Nesitikėjo tokios sėkmės

„Lūkesčiai mūsų buvo pernelyg kuklūs, net patys nesitikėjome, kad jis sulauks tiek dėmesio. Juolab, kad ir reklaminės kampanijos didesnės tam nedarėme. Pirmiausia jį pristatėme užgavėnių šventėje Rumšiškėse, naujasis produktas per pastarąsias savaites atsirado ir prekybos tinklų savaitiniuose leidiniuose, kartu komunikacija buvo vykdoma ir socialiniuose tinkluose. Startavome laiku ir vietoje, o rekomendacijos iš lūpų į lūpas socialiniuose tinkluose buvo puikiausia reklama. Tokio sėkmingo produkto starto nesame turėję, kaip ir tiek dėmesio socialinėje medijoje nesame sulaukę“, – nusišypso p. Migonė.

Tiesa, tarp komentarų socialiniuose tinkluose liejosi ne tik pagyrimai už įdomų produktą, bet ir nusiskundimai, kad produkto nebeliko parduotuvių lentynose, o blynų spalva ne tokia ryški kaip ant pakuotės.

„Parduotuvių lentynas skubame pildyti, o nusiskundimus dėl spalvos atremiame savo noru pagaminti natūralų produktą, su kuo mažiau priedų, renkamės tik tai, ką vartotojas įprastai naudoja savo virtuvėje. Natūralūs burokėlių, špinatų, ciberžolės, morkų milteliai ir negali nudažyti labai ryškiomis spalvomis“, – kalba p. Migonė.

Pasipuošė ir kiti

Su specialiu Lietuvos šimtmečiui sukurtu ženkliuku kai kuriuos gaminius papuošė ir kosmetikos gamintojai: „Biok laboratorija“, „Žiedė“, „Uoga Uoga“.

Romualda Stragienė, „Biok laboratorija“ vadovė, teigia, su Šimtmečio atributikos ženkliuku išleido riboto leidimo „Aro“ produktą.

nuotrauka::2

„Tik sausį pradėjome jį gaminti, dar sunku vertinti rezultatus, tačiau artėjant šventei ženkliukas darosi viešai atpažįstamas. Ir tikiuosi, kad kosmetikos lentynose (bent jau vyriškos) nebus nieko panašaus, būsime išskirtiniai, tad viliamės sėkmės“, – kalba p. Stragienė.

Kosmetikos gamintoja „Uoga Uoga“ Lietuvos šimtmetį pasitinka su trispalviais rankų darbo lūpų balzamais, kurių spalvos ir sudėtis – 100% natūrali.

„Pardavimui jų pagaminome vos šimtą vienetų ir visi iki vieno skirtingi bei sunumeruoti, kad perkantysis būtų tikras – kito tokio niekas neturi. Dviejų vienodų balzamų tarp šio šimto nėra, jie visi – unikalūs, nes spalvos sluoksniuotos rankomis, ne mašinomis. Gimus idėjai, sukome galvą, kaip padaryti balzamus identiškai lygius, nes techniškai beveik neįmanoma atmatuoti spalvas po lygiai bei lygiomis linijomis sustingdyti balzamo. Apžiūrinėdami pirmuosius bandymus supratome, kad jie tuo ir gražūs, kad skirtingi ir nelygūs, juk ir kelias į laisvę mums nebuvo lygus“, – kalba „Uoga Uoga“ įkūrėja Lena Sokolovska.

Ponia Sokolovska priduria, kad galvodami apie Lietuvos gimtadienį, svarstė apie skirtingus produktus, bet lūpų balzamas atrodė labiausiai simboliška ir asmeniška dovanėlė.

nuotrauka::3

„Tiesa, jų gamyba užėmė gerokai daugiau laiko: įprastai per valandą vienspalvių panašių lūpų balzamų galime padaryti dvigubai daugiau, tačiau įgyvendinti šią idėją buvo svarbu visam kolektyvui. Pati esu latvė, bet Lietuva man labai brangi – čia gyvenu jau beveik 10 metų, čia pradėjau verslą, mano kolegos ir klientai – didžiąja dalimi lietuviai, pati kalbu ir rašau lietuviškai, mano sūnus lanko lietuvišką mokyklą“, – pasakoja natūralios kosmetikos kūrėja.

Skaičiai įspūdingi

Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė, skaičiuoja, kad palyginti praėjusių metų vasario 1-14 d. pardavimus su tuo pačiu laikotarpiu šiemet, pasitinkant šimtmetį, visos tautinės atributikos prekių paklausa padidėjo iki 250%, o vėliavų pardavimai – daugiau nei 800%.

„Pavyzdžiui, minėtu laikotarpiu praėjusiais metais pirkėjai „Maximose“ įsigijo 57, šiemet – per 3.000 valstybinių istorinių vėliavų. Savo ruožtu, ruošdamiesi valstybės 100-mečio paminėjimui, tiekėjams pateikėme 5 kartus didesnius tautinės atributikos, įskaitant ir vėliavų, užsakymus. Tačiau paklausa viršijo visus prognozuotus lūkesčius, tad, deja, pasitaikė periodų, kai pirkėjai galėjo ir nerasti vėliavų mūsų lentynose, tačiau papildomi vėliavų kiekiai parduotuves pasiekia kasdien. Ir tiekėjai, ir mes labai stengiamės, kad vėliavų parduotuvių lentynose netrūktų“, – kalba p. Drulienė.

Ji priduria, kad pirkėjų dėmesį traukia ir smulkūs suvenyrai: magnetukai, raktų pakabukai, rašymo priemonės, tautiniais motyvais dekoruoti šalikai, pirštinės, marškinėliai ir kitos prekės.

FOTOGALERIJA Šimtmečiui skirti gaminiai. (18 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03
„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau