Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas

Publikuota: 2018-02-15
„Malsena Plius“ nuotr.
„Malsena Plius“ nuotr.

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat išnaudoja šią progą – pristato riboto leidimo gaminius su Šimtmečio atributika, o kai kurie tokie produktai jau mėgaujasi neįtikėtina sėkme.

Viena iš deficitinių prekių, kurią vartotojai šluote iššlavė iš lentynų – Lietuvos vėliavos. Net nepaisant pakilusios jų kainos paskutinėmis savaitėmis, priešventinėmis dienomis jų beveik neįmanoma rasti. Pavyzdžiui, vakar jų nebuvo nei internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“, nei „LietuviškaAtributika.lt“.

nuotrauka::1

Pasak Giedrės Vilkės, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorės, paskutinę vėliavą klientas įsigijo vakar ryte.

„Laukiame jų papildymo, tad šiandien vėl galėsime pasiūlyti klientams jų įsigyti. Per sausio mėnesį ir vasario dvi savaites klientai įsigijo dvigubai daugiau trispalvių nei per visus 2017 m., o jeigu lyginsime su praėjusių metų sausio ir vasario mėnesiais – net 8 kartus“, – skaičiuoja p. Vilkė.

Panašiu fenomenu kaip ir vėliavų pardavėjai džiaugiasi ir „Malsena Plius“, neseniai pristačiusi trispalvius blynus.

Kristina Migonė, UAB „Malsena plius“ rinkodaros vadovė, pasakoja, kad ši idėja gimė beveik prieš metus.

„Organizavome renginį lietuviškų blynų tematika ir pabandėme nuspalvoti blynus. Sulaukėme daug palankių vertinimų, tad pamažu, susėdę su naujų gaminių kūrimo skyriumi, išgryninome idėją ir sukūrėme tokį produktą Lietuvos šimtmečio šventei, tačiau neapskaičiavome, kad jis bus toks populiarus, dabar belieka tik atsiprašinėti savo vartotojų ir žadėti, kad tuoj papildysime trispalviais blynais parduotuvių lentynas“, – kalba p. Migonė.

Bendrovė šį gaminį kūrė su nuostata, kad tai bus proginis kelių savaičių gaminys.

„Pagaminome jo 10.000 kg arba bemaž 25.000 vnt. pakuočių ir pagal kitų produktų pardavimus planavome, kad to užteks kelių savaičių projektui, bet produktas iš parduotuvių lentynų dingo per kelias dienas, bene iš karto sulaukėme prašymų papildyti lentynas šiuo produktu“, – sėkme džiaugiasi p. Migonė.

Po tokio ažiotažo bendrovė jau dabar yra sukirtusi rankomis su keliais prekybos tinklais, kad nuo šiol šis produktas bus nuolat jų lentynose.

Nesitikėjo tokios sėkmės

„Lūkesčiai mūsų buvo pernelyg kuklūs, net patys nesitikėjome, kad jis sulauks tiek dėmesio. Juolab, kad ir reklaminės kampanijos didesnės tam nedarėme. Pirmiausia jį pristatėme užgavėnių šventėje Rumšiškėse, naujasis produktas per pastarąsias savaites atsirado ir prekybos tinklų savaitiniuose leidiniuose, kartu komunikacija buvo vykdoma ir socialiniuose tinkluose. Startavome laiku ir vietoje, o rekomendacijos iš lūpų į lūpas socialiniuose tinkluose buvo puikiausia reklama. Tokio sėkmingo produkto starto nesame turėję, kaip ir tiek dėmesio socialinėje medijoje nesame sulaukę“, – nusišypso p. Migonė.

Tiesa, tarp komentarų socialiniuose tinkluose liejosi ne tik pagyrimai už įdomų produktą, bet ir nusiskundimai, kad produkto nebeliko parduotuvių lentynose, o blynų spalva ne tokia ryški kaip ant pakuotės.

„Parduotuvių lentynas skubame pildyti, o nusiskundimus dėl spalvos atremiame savo noru pagaminti natūralų produktą, su kuo mažiau priedų, renkamės tik tai, ką vartotojas įprastai naudoja savo virtuvėje. Natūralūs burokėlių, špinatų, ciberžolės, morkų milteliai ir negali nudažyti labai ryškiomis spalvomis“, – kalba p. Migonė.

Pasipuošė ir kiti

Su specialiu Lietuvos šimtmečiui sukurtu ženkliuku kai kuriuos gaminius papuošė ir kosmetikos gamintojai: „Biok laboratorija“, „Žiedė“, „Uoga Uoga“.

Romualda Stragienė, „Biok laboratorija“ vadovė, teigia, su Šimtmečio atributikos ženkliuku išleido riboto leidimo „Aro“ produktą.

nuotrauka::2

„Tik sausį pradėjome jį gaminti, dar sunku vertinti rezultatus, tačiau artėjant šventei ženkliukas darosi viešai atpažįstamas. Ir tikiuosi, kad kosmetikos lentynose (bent jau vyriškos) nebus nieko panašaus, būsime išskirtiniai, tad viliamės sėkmės“, – kalba p. Stragienė.

Kosmetikos gamintoja „Uoga Uoga“ Lietuvos šimtmetį pasitinka su trispalviais rankų darbo lūpų balzamais, kurių spalvos ir sudėtis – 100% natūrali.

„Pardavimui jų pagaminome vos šimtą vienetų ir visi iki vieno skirtingi bei sunumeruoti, kad perkantysis būtų tikras – kito tokio niekas neturi. Dviejų vienodų balzamų tarp šio šimto nėra, jie visi – unikalūs, nes spalvos sluoksniuotos rankomis, ne mašinomis. Gimus idėjai, sukome galvą, kaip padaryti balzamus identiškai lygius, nes techniškai beveik neįmanoma atmatuoti spalvas po lygiai bei lygiomis linijomis sustingdyti balzamo. Apžiūrinėdami pirmuosius bandymus supratome, kad jie tuo ir gražūs, kad skirtingi ir nelygūs, juk ir kelias į laisvę mums nebuvo lygus“, – kalba „Uoga Uoga“ įkūrėja Lena Sokolovska.

Ponia Sokolovska priduria, kad galvodami apie Lietuvos gimtadienį, svarstė apie skirtingus produktus, bet lūpų balzamas atrodė labiausiai simboliška ir asmeniška dovanėlė.

nuotrauka::3

„Tiesa, jų gamyba užėmė gerokai daugiau laiko: įprastai per valandą vienspalvių panašių lūpų balzamų galime padaryti dvigubai daugiau, tačiau įgyvendinti šią idėją buvo svarbu visam kolektyvui. Pati esu latvė, bet Lietuva man labai brangi – čia gyvenu jau beveik 10 metų, čia pradėjau verslą, mano kolegos ir klientai – didžiąja dalimi lietuviai, pati kalbu ir rašau lietuviškai, mano sūnus lanko lietuvišką mokyklą“, – pasakoja natūralios kosmetikos kūrėja.

Skaičiai įspūdingi

Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė, skaičiuoja, kad palyginti praėjusių metų vasario 1-14 d. pardavimus su tuo pačiu laikotarpiu šiemet, pasitinkant šimtmetį, visos tautinės atributikos prekių paklausa padidėjo iki 250%, o vėliavų pardavimai – daugiau nei 800%.

„Pavyzdžiui, minėtu laikotarpiu praėjusiais metais pirkėjai „Maximose“ įsigijo 57, šiemet – per 3.000 valstybinių istorinių vėliavų. Savo ruožtu, ruošdamiesi valstybės 100-mečio paminėjimui, tiekėjams pateikėme 5 kartus didesnius tautinės atributikos, įskaitant ir vėliavų, užsakymus. Tačiau paklausa viršijo visus prognozuotus lūkesčius, tad, deja, pasitaikė periodų, kai pirkėjai galėjo ir nerasti vėliavų mūsų lentynose, tačiau papildomi vėliavų kiekiai parduotuves pasiekia kasdien. Ir tiekėjai, ir mes labai stengiamės, kad vėliavų parduotuvių lentynose netrūktų“, – kalba p. Drulienė.

Ji priduria, kad pirkėjų dėmesį traukia ir smulkūs suvenyrai: magnetukai, raktų pakabukai, rašymo priemonės, tautiniais motyvais dekoruoti šalikai, pirštinės, marškinėliai ir kitos prekės.

FOTOGALERIJA Šimtmečiui skirti gaminiai. (18 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau