Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas

Publikuota: 2018-02-15
„Malsena Plius“ nuotr.
„Malsena Plius“ nuotr.

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat išnaudoja šią progą – pristato riboto leidimo gaminius su Šimtmečio atributika, o kai kurie tokie produktai jau mėgaujasi neįtikėtina sėkme.

Viena iš deficitinių prekių, kurią vartotojai šluote iššlavė iš lentynų – Lietuvos vėliavos. Net nepaisant pakilusios jų kainos paskutinėmis savaitėmis, priešventinėmis dienomis jų beveik neįmanoma rasti. Pavyzdžiui, vakar jų nebuvo nei internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“, nei „LietuviškaAtributika.lt“.

nuotrauka::1

Pasak Giedrės Vilkės, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorės, paskutinę vėliavą klientas įsigijo vakar ryte.

„Laukiame jų papildymo, tad šiandien vėl galėsime pasiūlyti klientams jų įsigyti. Per sausio mėnesį ir vasario dvi savaites klientai įsigijo dvigubai daugiau trispalvių nei per visus 2017 m., o jeigu lyginsime su praėjusių metų sausio ir vasario mėnesiais – net 8 kartus“, – skaičiuoja p. Vilkė.

Panašiu fenomenu kaip ir vėliavų pardavėjai džiaugiasi ir „Malsena Plius“, neseniai pristačiusi trispalvius blynus.

Kristina Migonė, UAB „Malsena plius“ rinkodaros vadovė, pasakoja, kad ši idėja gimė beveik prieš metus.

„Organizavome renginį lietuviškų blynų tematika ir pabandėme nuspalvoti blynus. Sulaukėme daug palankių vertinimų, tad pamažu, susėdę su naujų gaminių kūrimo skyriumi, išgryninome idėją ir sukūrėme tokį produktą Lietuvos šimtmečio šventei, tačiau neapskaičiavome, kad jis bus toks populiarus, dabar belieka tik atsiprašinėti savo vartotojų ir žadėti, kad tuoj papildysime trispalviais blynais parduotuvių lentynas“, – kalba p. Migonė.

Bendrovė šį gaminį kūrė su nuostata, kad tai bus proginis kelių savaičių gaminys.

„Pagaminome jo 10.000 kg arba bemaž 25.000 vnt. pakuočių ir pagal kitų produktų pardavimus planavome, kad to užteks kelių savaičių projektui, bet produktas iš parduotuvių lentynų dingo per kelias dienas, bene iš karto sulaukėme prašymų papildyti lentynas šiuo produktu“, – sėkme džiaugiasi p. Migonė.

Po tokio ažiotažo bendrovė jau dabar yra sukirtusi rankomis su keliais prekybos tinklais, kad nuo šiol šis produktas bus nuolat jų lentynose.

Nesitikėjo tokios sėkmės

„Lūkesčiai mūsų buvo pernelyg kuklūs, net patys nesitikėjome, kad jis sulauks tiek dėmesio. Juolab, kad ir reklaminės kampanijos didesnės tam nedarėme. Pirmiausia jį pristatėme užgavėnių šventėje Rumšiškėse, naujasis produktas per pastarąsias savaites atsirado ir prekybos tinklų savaitiniuose leidiniuose, kartu komunikacija buvo vykdoma ir socialiniuose tinkluose. Startavome laiku ir vietoje, o rekomendacijos iš lūpų į lūpas socialiniuose tinkluose buvo puikiausia reklama. Tokio sėkmingo produkto starto nesame turėję, kaip ir tiek dėmesio socialinėje medijoje nesame sulaukę“, – nusišypso p. Migonė.

Tiesa, tarp komentarų socialiniuose tinkluose liejosi ne tik pagyrimai už įdomų produktą, bet ir nusiskundimai, kad produkto nebeliko parduotuvių lentynose, o blynų spalva ne tokia ryški kaip ant pakuotės.

„Parduotuvių lentynas skubame pildyti, o nusiskundimus dėl spalvos atremiame savo noru pagaminti natūralų produktą, su kuo mažiau priedų, renkamės tik tai, ką vartotojas įprastai naudoja savo virtuvėje. Natūralūs burokėlių, špinatų, ciberžolės, morkų milteliai ir negali nudažyti labai ryškiomis spalvomis“, – kalba p. Migonė.

Pasipuošė ir kiti

Su specialiu Lietuvos šimtmečiui sukurtu ženkliuku kai kuriuos gaminius papuošė ir kosmetikos gamintojai: „Biok laboratorija“, „Žiedė“, „Uoga Uoga“.

Romualda Stragienė, „Biok laboratorija“ vadovė, teigia, su Šimtmečio atributikos ženkliuku išleido riboto leidimo „Aro“ produktą.

nuotrauka::2

„Tik sausį pradėjome jį gaminti, dar sunku vertinti rezultatus, tačiau artėjant šventei ženkliukas darosi viešai atpažįstamas. Ir tikiuosi, kad kosmetikos lentynose (bent jau vyriškos) nebus nieko panašaus, būsime išskirtiniai, tad viliamės sėkmės“, – kalba p. Stragienė.

Kosmetikos gamintoja „Uoga Uoga“ Lietuvos šimtmetį pasitinka su trispalviais rankų darbo lūpų balzamais, kurių spalvos ir sudėtis – 100% natūrali.

„Pardavimui jų pagaminome vos šimtą vienetų ir visi iki vieno skirtingi bei sunumeruoti, kad perkantysis būtų tikras – kito tokio niekas neturi. Dviejų vienodų balzamų tarp šio šimto nėra, jie visi – unikalūs, nes spalvos sluoksniuotos rankomis, ne mašinomis. Gimus idėjai, sukome galvą, kaip padaryti balzamus identiškai lygius, nes techniškai beveik neįmanoma atmatuoti spalvas po lygiai bei lygiomis linijomis sustingdyti balzamo. Apžiūrinėdami pirmuosius bandymus supratome, kad jie tuo ir gražūs, kad skirtingi ir nelygūs, juk ir kelias į laisvę mums nebuvo lygus“, – kalba „Uoga Uoga“ įkūrėja Lena Sokolovska.

Ponia Sokolovska priduria, kad galvodami apie Lietuvos gimtadienį, svarstė apie skirtingus produktus, bet lūpų balzamas atrodė labiausiai simboliška ir asmeniška dovanėlė.

nuotrauka::3

„Tiesa, jų gamyba užėmė gerokai daugiau laiko: įprastai per valandą vienspalvių panašių lūpų balzamų galime padaryti dvigubai daugiau, tačiau įgyvendinti šią idėją buvo svarbu visam kolektyvui. Pati esu latvė, bet Lietuva man labai brangi – čia gyvenu jau beveik 10 metų, čia pradėjau verslą, mano kolegos ir klientai – didžiąja dalimi lietuviai, pati kalbu ir rašau lietuviškai, mano sūnus lanko lietuvišką mokyklą“, – pasakoja natūralios kosmetikos kūrėja.

Skaičiai įspūdingi

Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė, skaičiuoja, kad palyginti praėjusių metų vasario 1-14 d. pardavimus su tuo pačiu laikotarpiu šiemet, pasitinkant šimtmetį, visos tautinės atributikos prekių paklausa padidėjo iki 250%, o vėliavų pardavimai – daugiau nei 800%.

„Pavyzdžiui, minėtu laikotarpiu praėjusiais metais pirkėjai „Maximose“ įsigijo 57, šiemet – per 3.000 valstybinių istorinių vėliavų. Savo ruožtu, ruošdamiesi valstybės 100-mečio paminėjimui, tiekėjams pateikėme 5 kartus didesnius tautinės atributikos, įskaitant ir vėliavų, užsakymus. Tačiau paklausa viršijo visus prognozuotus lūkesčius, tad, deja, pasitaikė periodų, kai pirkėjai galėjo ir nerasti vėliavų mūsų lentynose, tačiau papildomi vėliavų kiekiai parduotuves pasiekia kasdien. Ir tiekėjai, ir mes labai stengiamės, kad vėliavų parduotuvių lentynose netrūktų“, – kalba p. Drulienė.

Ji priduria, kad pirkėjų dėmesį traukia ir smulkūs suvenyrai: magnetukai, raktų pakabukai, rašymo priemonės, tautiniais motyvais dekoruoti šalikai, pirštinės, marškinėliai ir kitos prekės.

FOTOGALERIJA Šimtmečiui skirti gaminiai. (18 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 2

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau