Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas

Publikuota: 2018-02-15
„Malsena Plius“ nuotr.
„Malsena Plius“ nuotr.

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat išnaudoja šią progą – pristato riboto leidimo gaminius su Šimtmečio atributika, o kai kurie tokie produktai jau mėgaujasi neįtikėtina sėkme.

Viena iš deficitinių prekių, kurią vartotojai šluote iššlavė iš lentynų – Lietuvos vėliavos. Net nepaisant pakilusios jų kainos paskutinėmis savaitėmis, priešventinėmis dienomis jų beveik neįmanoma rasti. Pavyzdžiui, vakar jų nebuvo nei internetinėje parduotuvėje „Pigu.lt“, nei „LietuviškaAtributika.lt“.

nuotrauka::1

Pasak Giedrės Vilkės, „Pigu.lt“ rinkodaros direktorės, paskutinę vėliavą klientas įsigijo vakar ryte.

„Laukiame jų papildymo, tad šiandien vėl galėsime pasiūlyti klientams jų įsigyti. Per sausio mėnesį ir vasario dvi savaites klientai įsigijo dvigubai daugiau trispalvių nei per visus 2017 m., o jeigu lyginsime su praėjusių metų sausio ir vasario mėnesiais – net 8 kartus“, – skaičiuoja p. Vilkė.

Panašiu fenomenu kaip ir vėliavų pardavėjai džiaugiasi ir „Malsena Plius“, neseniai pristačiusi trispalvius blynus.

Kristina Migonė, UAB „Malsena plius“ rinkodaros vadovė, pasakoja, kad ši idėja gimė beveik prieš metus.

„Organizavome renginį lietuviškų blynų tematika ir pabandėme nuspalvoti blynus. Sulaukėme daug palankių vertinimų, tad pamažu, susėdę su naujų gaminių kūrimo skyriumi, išgryninome idėją ir sukūrėme tokį produktą Lietuvos šimtmečio šventei, tačiau neapskaičiavome, kad jis bus toks populiarus, dabar belieka tik atsiprašinėti savo vartotojų ir žadėti, kad tuoj papildysime trispalviais blynais parduotuvių lentynas“, – kalba p. Migonė.

Bendrovė šį gaminį kūrė su nuostata, kad tai bus proginis kelių savaičių gaminys.

„Pagaminome jo 10.000 kg arba bemaž 25.000 vnt. pakuočių ir pagal kitų produktų pardavimus planavome, kad to užteks kelių savaičių projektui, bet produktas iš parduotuvių lentynų dingo per kelias dienas, bene iš karto sulaukėme prašymų papildyti lentynas šiuo produktu“, – sėkme džiaugiasi p. Migonė.

Po tokio ažiotažo bendrovė jau dabar yra sukirtusi rankomis su keliais prekybos tinklais, kad nuo šiol šis produktas bus nuolat jų lentynose.

Nesitikėjo tokios sėkmės

„Lūkesčiai mūsų buvo pernelyg kuklūs, net patys nesitikėjome, kad jis sulauks tiek dėmesio. Juolab, kad ir reklaminės kampanijos didesnės tam nedarėme. Pirmiausia jį pristatėme užgavėnių šventėje Rumšiškėse, naujasis produktas per pastarąsias savaites atsirado ir prekybos tinklų savaitiniuose leidiniuose, kartu komunikacija buvo vykdoma ir socialiniuose tinkluose. Startavome laiku ir vietoje, o rekomendacijos iš lūpų į lūpas socialiniuose tinkluose buvo puikiausia reklama. Tokio sėkmingo produkto starto nesame turėję, kaip ir tiek dėmesio socialinėje medijoje nesame sulaukę“, – nusišypso p. Migonė.

Tiesa, tarp komentarų socialiniuose tinkluose liejosi ne tik pagyrimai už įdomų produktą, bet ir nusiskundimai, kad produkto nebeliko parduotuvių lentynose, o blynų spalva ne tokia ryški kaip ant pakuotės.

„Parduotuvių lentynas skubame pildyti, o nusiskundimus dėl spalvos atremiame savo noru pagaminti natūralų produktą, su kuo mažiau priedų, renkamės tik tai, ką vartotojas įprastai naudoja savo virtuvėje. Natūralūs burokėlių, špinatų, ciberžolės, morkų milteliai ir negali nudažyti labai ryškiomis spalvomis“, – kalba p. Migonė.

Pasipuošė ir kiti

Su specialiu Lietuvos šimtmečiui sukurtu ženkliuku kai kuriuos gaminius papuošė ir kosmetikos gamintojai: „Biok laboratorija“, „Žiedė“, „Uoga Uoga“.

Romualda Stragienė, „Biok laboratorija“ vadovė, teigia, su Šimtmečio atributikos ženkliuku išleido riboto leidimo „Aro“ produktą.

nuotrauka::2

„Tik sausį pradėjome jį gaminti, dar sunku vertinti rezultatus, tačiau artėjant šventei ženkliukas darosi viešai atpažįstamas. Ir tikiuosi, kad kosmetikos lentynose (bent jau vyriškos) nebus nieko panašaus, būsime išskirtiniai, tad viliamės sėkmės“, – kalba p. Stragienė.

Kosmetikos gamintoja „Uoga Uoga“ Lietuvos šimtmetį pasitinka su trispalviais rankų darbo lūpų balzamais, kurių spalvos ir sudėtis – 100% natūrali.

„Pardavimui jų pagaminome vos šimtą vienetų ir visi iki vieno skirtingi bei sunumeruoti, kad perkantysis būtų tikras – kito tokio niekas neturi. Dviejų vienodų balzamų tarp šio šimto nėra, jie visi – unikalūs, nes spalvos sluoksniuotos rankomis, ne mašinomis. Gimus idėjai, sukome galvą, kaip padaryti balzamus identiškai lygius, nes techniškai beveik neįmanoma atmatuoti spalvas po lygiai bei lygiomis linijomis sustingdyti balzamo. Apžiūrinėdami pirmuosius bandymus supratome, kad jie tuo ir gražūs, kad skirtingi ir nelygūs, juk ir kelias į laisvę mums nebuvo lygus“, – kalba „Uoga Uoga“ įkūrėja Lena Sokolovska.

Ponia Sokolovska priduria, kad galvodami apie Lietuvos gimtadienį, svarstė apie skirtingus produktus, bet lūpų balzamas atrodė labiausiai simboliška ir asmeniška dovanėlė.

nuotrauka::3

„Tiesa, jų gamyba užėmė gerokai daugiau laiko: įprastai per valandą vienspalvių panašių lūpų balzamų galime padaryti dvigubai daugiau, tačiau įgyvendinti šią idėją buvo svarbu visam kolektyvui. Pati esu latvė, bet Lietuva man labai brangi – čia gyvenu jau beveik 10 metų, čia pradėjau verslą, mano kolegos ir klientai – didžiąja dalimi lietuviai, pati kalbu ir rašau lietuviškai, mano sūnus lanko lietuvišką mokyklą“, – pasakoja natūralios kosmetikos kūrėja.

Skaičiai įspūdingi

Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė, skaičiuoja, kad palyginti praėjusių metų vasario 1-14 d. pardavimus su tuo pačiu laikotarpiu šiemet, pasitinkant šimtmetį, visos tautinės atributikos prekių paklausa padidėjo iki 250%, o vėliavų pardavimai – daugiau nei 800%.

„Pavyzdžiui, minėtu laikotarpiu praėjusiais metais pirkėjai „Maximose“ įsigijo 57, šiemet – per 3.000 valstybinių istorinių vėliavų. Savo ruožtu, ruošdamiesi valstybės 100-mečio paminėjimui, tiekėjams pateikėme 5 kartus didesnius tautinės atributikos, įskaitant ir vėliavų, užsakymus. Tačiau paklausa viršijo visus prognozuotus lūkesčius, tad, deja, pasitaikė periodų, kai pirkėjai galėjo ir nerasti vėliavų mūsų lentynose, tačiau papildomi vėliavų kiekiai parduotuves pasiekia kasdien. Ir tiekėjai, ir mes labai stengiamės, kad vėliavų parduotuvių lentynose netrūktų“, – kalba p. Drulienė.

Ji priduria, kad pirkėjų dėmesį traukia ir smulkūs suvenyrai: magnetukai, raktų pakabukai, rašymo priemonės, tautiniais motyvais dekoruoti šalikai, pirštinės, marškinėliai ir kitos prekės.

FOTOGALERIJA Šimtmečiui skirti gaminiai. (18 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau