Elektromobilių revoliucijos galimybės – ne visiems

Vidaus degimo variklių ir elektros motorų kova yra sena kaip pati automobilizacija: XIX a. pabaigoje pradėjus pramoninę automobilių gamybą, viršenybę laikė elektromobiliai. 1900 m. Jungtinėse Amerikos Valstijose elektromobilių buvo beveik dvigubai daugiau nei varomų benzinu. Lūžį suformavo Henry Fordas, kuris pasiūlė masėms prieinamą, tuomet neregėto populiarumo sulaukusį benzininį „Ford T“.
Nors dar praėjusio amžiaus pabaigoje prancūzų kompanijos „Renault“ ir PSA gamino įvairius elektra varomus serijinius „Renault Clio“ ir „Peugeot 106“ modelius, o vėliau 2010 m. „Nissan“ pasiūlė pirmąjį ličio jonų akumuliatoriaus varomą, kasdien naudoti tinkamą hečbeką „Leaf“, elektromobilių galimybėmis privertė patikėti Elono Musko „Tesla“. Brangūs, bet pažangūs, labai greiti, talpių akumuliatorių varomi ir kasdienai puikiai tinkami amerikietiški elektromobiliai sugebėjo įrodyti, kad ši pavara vėl turi ateitį.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai