Technologinis proveržis keičia prekybos koncepcijas
Tobulėjant ir pingant sprendimams, fizinių parduotuvių darbą bus galima vertinti kaip ir internetinių

Viena esminių priežasčių, skatinančių prekybininkus atsigręžti į technologijų bendrovių pasiūlymus ir investuoti, yra ta, kad jos geba pasiūlyti svarbių problemų sprendimus. Tarp tų galvos skausmų – darbuotojų trūkumas, darbo jėgos brangimas, veiklos išlaidų augimas, nuostoliai dėl vagysčių, besikeičiantys klientų lūkesčiai.
Rimantas Mažulis, prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims, VŽ sako, kad skirtingi sprendimai leidžia prekybininkams optimizuoti išteklius, sumažinti žmogiškųjų klaidų riziką ir užtikrinti konkurencingumą sparčiai kintančioje rinkoje. Be to, technologijos pagerina klientų aptarnavimo kokybę.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai