2025-06-19 05:45

Technologinis proveržis keičia prekybos koncepcijas

Tobulėjant ir pingant sprendimams, fizinių parduotuvių darbą bus galima vertinti kaip ir internetinių

„StrongPoint“ ir „Neto Baltic“ nuotr. VŽ koliažas.
„StrongPoint“ ir „Neto Baltic“ nuotr. VŽ koliažas.
Mažmeninės prekybos sektorius Lietuvoje patiria spartų technologinį transformacijos procesą, kurio metu pasitelkiama vis daugiau pažangių automatizuotų sprendimų. Šiandien dominuojančios naujovės apima dirbtinio intelekto taikymą savitarnoje, vis dažniau taikomos elektroninės kainų etiketės, auga individualizuotos rinkodaros sistemų poreikis.

Viena esminių priežasčių, skatinančių prekybininkus atsigręžti į technologijų bendrovių pasiūlymus ir investuoti, yra ta, kad jos geba pasiūlyti svarbių problemų sprendimus. Tarp tų galvos skausmų – darbuotojų trūkumas, darbo jėgos brangimas, veiklos išlaidų augimas, nuostoliai dėl vagysčių, besikeičiantys klientų lūkesčiai.

Rimantas Mažulis, prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovas Baltijos šalims, VŽ sako, kad skirtingi sprendimai leidžia prekybininkams optimizuoti išteklius, sumažinti žmogiškųjų klaidų riziką ir užtikrinti konkurencingumą sparčiai kintančioje rinkoje. Be to, technologijos pagerina klientų aptarnavimo kokybę.

52795
130817
52791