H&M uždarys 170 parduotuvių, turės naują formatą

Publikuota: 2018-01-31
Regis Duvignau („Reuters“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“) nuotr.

Švedų drabužių mažmeninės prekybos bendrovė H&M artimiausiu metu įgyvendins per pastarąjį dešimtmetį didžiausios apimties parduotuvių uždarymo programą ir pristatys naują pigių drabužių prekės ženklą.

Kol kas neįvardijama, kuriose šalyse planuojama atsisakyti parduotuvių, taigi neaišku, ar bus atsisakyta parduotuvių Lietuvoje.

Stokholmo akcijų biržoje „Hennes & Mauritz“ (H&M) bendrovės akcijų vertė pasiekė žemiausią tašką per pastaruosius devynerius metus. Šis faktas privertė bendrovės vadovus ieškoti išeities ir pristatyti parduotuvių uždarymus bei naujo pigaus prekės ženklo pristatymą apimantį planą.

Jau aišku, kad švedų bendrovė 2018 m. atsisakys 170 parduotuvių, nepaisant to, kad pridedamas naujas formatas „Afound“. Taip pat patvirtintas didesnis investicijų biudžetas į elektroninę prekybą bei naujų parduotuvių atidarymus augančiose rinkose.

Per pastaruosius tris mėnesius H&M akcijų vertė smuko daugiau nei trečdaliu ir pasiekė kainą, kuri buvo prieš devynerius metus. Šis nuosmukis sumažino kompanijos vertę iki 235 mlrd. SEK (29,9 mlrd. USD). Palyginimui, tai yra „Zaros“ savininkės „Inditex“ vertės ketvirtadalis, skaičiuoja „Bloomberg“.

Karlas-Johanas Perssonas, H&M generalinis direktorius, tikisi, kad šiemet ir ateinančiais metais pardavimai didės, tačiau nėra įsitikinęs, kad pavyks pasiekti prieš metus išsikeltą tikslą 2018 m. didinti pajamas 10-15%.

„Turime tikslų, siekiame jų, tikime tuo, ką darome, tačiau kadangi nepasiekėme 2017 metams išsikelto tikslo, nenoriu sakyti, kad pasieksime tikslus, kuriuos esame iškėlę 2019 m. ir 2020 m.“, – sako p. Perssonas.

Kai kurie investuotojai praranda tikėjimą bendrove, nes jiems atrodo, kad ji pernelyg lėtai reaguoja į pokyčius rinkoje ir turi nepakankamai daug skaitmeninių sprendimų.

VŽ rašė, kad praėjusiais finansiniais metais švedų drabužių mažmeninės prekybos bendrovės H&M pardavimai Lietuvoje augo 24%. Visos grupės pardavimai 2017 m. didėjo 4%.

Pernai lapkričio 30 d. pasibaigusius finansinius metus „Hennes & Mauritz“ (H&M) Lietuvoje užbaigė pardavusi produkcijos už 40,24 mln. Eur. Palyginimui, tuo pačiu metu 2016 m. H&M pardavimai Lietuvoje siekė 32,45 mln. Eur.
2017 m. lapkritį bendrovei Lietuvoje priklausė devynios parduotuvės: per metus viena atidaryta nauja, uždarytų nebuvo.

Kaimyninėje Latvijoje aštuonias parduotuves turinčios H&M pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 19%: nuo 34 mln. Eur iki 40,46 mln. Eur.

Estijoje, kur tinklas valdo 10 parduotuvių, pardavimai didėjo 11%: nuo 38,6 mln. Eur iki 42,9 mln. Eur.

Visa H&M grupė 2017 m. išlaikė augimą. Pardavimai, įskaitant PVM, didėjo 4%, iki 231,77 mlrd. SEK (23,5 mlrd. Eur). Vertinant vietos valiutomis augimas sudaro 3%.

Praėjusiais metais atidarytos 479 parduotuvės, uždarytos - 91. Pernai mažmenininkas atidarė savo elektronines parduotuves aštuoniose naujose rinkoje bei žengė į penkias šalis, kuriose anksčiau nebuvo H&M parduotuvių.

Finansinių metų pabaigoje grupė turėjo fizines parduotuves 69 šalyse, iš kurių 43-ose veikia ir e. komercijos sprendimai.

H&M valdo prekės ženklus COS, „Monki“, „Weekday“, „& Other Stories“, „Cheap Monday“, H&M.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 19

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 4

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13
Registrų centras pradeda diskusijas su visuomene dėl duomenų atvėrimo 4

150 naujų atvirų duomenų rinkinių, brandesnis aktualios statistikos pateikimas ir prasidedančios nuolatinės...

Bankai: pirkimo bumas prasidėjo, e. prekybininkų įplaukos auga Premium 2

Metų pabaigoje labiausiai išauga įvairius dovanų kuponus ar paslaugas siūlančių e. parduotuvių apyvarta, tam...

„Amazon“ dairosi vietos fizinei parduotuvei Londone

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“ turi plėtros planų Europoje. Apie „Amazon“ ketinimus ateities...

Rinkos tendencijos nulėmė veiklos modernizavimą Rėmėjo turinys

UAB „Baltic Refrigeration Group“, mažmeninės ir didmeninės prekybos kondicionavimo sistemomis ir jų priedais...

Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
„Vilniaus prekyba“ ketina įsigyti mokėjimų įmonę „Sollo“

Verslininko Nerijaus Numavičiaus valdoma viena didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ už...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau