H&M uždarys 170 parduotuvių, turės naują formatą

Publikuota: 2018-01-31
Regis Duvignau („Reuters“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“) nuotr.

Švedų drabužių mažmeninės prekybos bendrovė H&M artimiausiu metu įgyvendins per pastarąjį dešimtmetį didžiausios apimties parduotuvių uždarymo programą ir pristatys naują pigių drabužių prekės ženklą.

Kol kas neįvardijama, kuriose šalyse planuojama atsisakyti parduotuvių, taigi neaišku, ar bus atsisakyta parduotuvių Lietuvoje.

Stokholmo akcijų biržoje „Hennes & Mauritz“ (H&M) bendrovės akcijų vertė pasiekė žemiausią tašką per pastaruosius devynerius metus. Šis faktas privertė bendrovės vadovus ieškoti išeities ir pristatyti parduotuvių uždarymus bei naujo pigaus prekės ženklo pristatymą apimantį planą.

Jau aišku, kad švedų bendrovė 2018 m. atsisakys 170 parduotuvių, nepaisant to, kad pridedamas naujas formatas „Afound“. Taip pat patvirtintas didesnis investicijų biudžetas į elektroninę prekybą bei naujų parduotuvių atidarymus augančiose rinkose.

Per pastaruosius tris mėnesius H&M akcijų vertė smuko daugiau nei trečdaliu ir pasiekė kainą, kuri buvo prieš devynerius metus. Šis nuosmukis sumažino kompanijos vertę iki 235 mlrd. SEK (29,9 mlrd. USD). Palyginimui, tai yra „Zaros“ savininkės „Inditex“ vertės ketvirtadalis, skaičiuoja „Bloomberg“.

Karlas-Johanas Perssonas, H&M generalinis direktorius, tikisi, kad šiemet ir ateinančiais metais pardavimai didės, tačiau nėra įsitikinęs, kad pavyks pasiekti prieš metus išsikeltą tikslą 2018 m. didinti pajamas 10-15%.

„Turime tikslų, siekiame jų, tikime tuo, ką darome, tačiau kadangi nepasiekėme 2017 metams išsikelto tikslo, nenoriu sakyti, kad pasieksime tikslus, kuriuos esame iškėlę 2019 m. ir 2020 m.“, – sako p. Perssonas.

Kai kurie investuotojai praranda tikėjimą bendrove, nes jiems atrodo, kad ji pernelyg lėtai reaguoja į pokyčius rinkoje ir turi nepakankamai daug skaitmeninių sprendimų.

VŽ rašė, kad praėjusiais finansiniais metais švedų drabužių mažmeninės prekybos bendrovės H&M pardavimai Lietuvoje augo 24%. Visos grupės pardavimai 2017 m. didėjo 4%.

Pernai lapkričio 30 d. pasibaigusius finansinius metus „Hennes & Mauritz“ (H&M) Lietuvoje užbaigė pardavusi produkcijos už 40,24 mln. Eur. Palyginimui, tuo pačiu metu 2016 m. H&M pardavimai Lietuvoje siekė 32,45 mln. Eur.
2017 m. lapkritį bendrovei Lietuvoje priklausė devynios parduotuvės: per metus viena atidaryta nauja, uždarytų nebuvo.

Kaimyninėje Latvijoje aštuonias parduotuves turinčios H&M pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 19%: nuo 34 mln. Eur iki 40,46 mln. Eur.

Estijoje, kur tinklas valdo 10 parduotuvių, pardavimai didėjo 11%: nuo 38,6 mln. Eur iki 42,9 mln. Eur.

Visa H&M grupė 2017 m. išlaikė augimą. Pardavimai, įskaitant PVM, didėjo 4%, iki 231,77 mlrd. SEK (23,5 mlrd. Eur). Vertinant vietos valiutomis augimas sudaro 3%.

Praėjusiais metais atidarytos 479 parduotuvės, uždarytos - 91. Pernai mažmenininkas atidarė savo elektronines parduotuves aštuoniose naujose rinkoje bei žengė į penkias šalis, kuriose anksčiau nebuvo H&M parduotuvių.

Finansinių metų pabaigoje grupė turėjo fizines parduotuves 69 šalyse, iš kurių 43-ose veikia ir e. komercijos sprendimai.

H&M valdo prekės ženklus COS, „Monki“, „Weekday“, „& Other Stories“, „Cheap Monday“, H&M.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Neįvykusios „Rimi“ ir „Iki“ jungtuvės konfidencialumo migloje 5

Mažmeninės prekybos tinklų „Rimi“ ir „Iki“ sandoris, kuriam įvykus „Rimi“ už 213 mln. Eur būtų įsigijusi...

Į Lietuvą tiektos listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš rinkos

Lenkijos įmonės „Greenyard Frozen Poland“ listerija užkrėstos šaldytos daržovės išimamos iš Lietuvos rinkos –...

„Bionorica Lithuania“ sukčiams pervedė beveik pusę milijono eurų 6

Vilniaus vaistų prekybos bendrovė „Bionorica Lithuania“ sukčiams į Honkongo banką pervedė beveik pusę...

TOP 1000 lyderiai ekspertų akimis: per mažai pramonės, o ypač – inovatyvios Premium 1

Lietuvos bendrovių TOP 1000 sąrašo viršūnėse – palyginti nedaug modernių pramonės įmonių, vos viena kita...

Pramonė
2018.07.18
Ukmergės „Grosso Moda Lithuania“ verslo modelis – aukštų kainų klientai

Didmenine prekyba drabužiais užsiimanti Ukmergės UAB „Grosso Moda Lithuania“ ieško stambių ir patikimų...

Pramonė
2018.07.18
„Walmart“ sudomino „Microsoft“ debesys

Jungtinių Amerikos Valstijų mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ ir programinės įrangos kompanija „Microsoft...

TOP 1000: pirmuoju smuiku grojo prekyba ir pramonė Premium 4

„Verslo žinių“ kasmet sudaromo didžiausio Lietuvos bendrovių TOP 1000 viršūnėje – didmeninės ir mažmeninės...

Pramonė
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

„Norfai“ – bauda už pavojingas kūno priežiūros priemones 6

Prekybos tinklą „Norfa“ valdančio verslininko Dainiaus Dundulio valdomai didmeninės prekybos bendrovei...

„Norfa“ atidarė ketvirtą iš dešimties naujų parduotuvių 4

Šiemet planuojantis atidaryti dešimt naujų parduotuvių, į kurias investicijos sieks apie 15 mln. Eur,...

VCUP restoranų apyvartos per pusmetį išaugo trečdaliu

Šių metų pirmą pusmetį prekybos centre VCUP esančiose kavinėse ir restoranuose apsilankė 16,95% daugiau...

ES ir Japonija pasirašė laisvos prekybos sutartį 4

ES ir Japonijos lyderiai antradienį pasirašė susitarimą dėl laisvos prekybos. Taip sukuriama didžiausia...

„Maxima Grupei“ „Standard & Poor's“ suteikė BB+ kredito reitingą 10

Obligacijų platinimą planuojančiai mažmeninės prekybos „Maxima Grupei“ reitingų agentūra „Standard & Poor's“...

Rinkos
2018.07.17
Streikuoja „Amazon“ darbuotojai Europoje 3

Ši savaitė interneto prekybos bendrovei „Amazon“ prasidėjo nekaip. Pirmadienį sutriko „Amazon Web Services“...

Technologijos
2018.07.17
„Euroapothecos“ kapitalas didinamas dar 66 mln. Eur

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojamos vaistinių tinklo valdytojos „Euroapotheca“...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 9

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Dėl planuojamų JAV tarifų Kinija pateikė skundą PPO 1

Kinijos komercijos ministerija pirmadienį pranešė, kad valstybė pateikė skundą Pasaulio prekybos...

H&M apyvarta Lietuvoje per metus pasiekė 18,5 mln. Eur

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklas „Hennes & Mauritz“ (H&M) Lietuvoje pirmąjį finansinių metų...

Lietuvos eksportas per metus paaugo 6% 6

Lietuvoje eksportas šiemet sausį–gegužę, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, padidėjo 6%,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau