2018-01-31 12:10

H&M grupės pardavimai Lietuvoje augo penktadaliu

Maximo Shemetovo („Reuters“) nuotr.
Maximo Shemetovo („Reuters“) nuotr.
Praėjusiais finansiniais metais švedų drabužių mažmeninės prekybos bendrovės H&M pardavimai Lietuvoje augo 24%. Visos grupės pardavimai 2017 m. didėjo 4%.

Pernai lapkričio 30 d. pasibaigusius finansinius metus „Hennes & Mauritz“ (H&M) Lietuvoje užbaigė pardavusi produkcijos už 40,24 mln. Eur. Palyginimui, tuo pačiu metu 2016 m. H&M pardavimai Lietuvoje siekė 32,45 mln. Eur.

2017 m. lapkritį bendrovei Lietuvoje priklauso devynios parduotuvės: per metus viena atidaryta nauja, uždarytų nebuvo.

Kaimyninėje Latvijoje aštuonias parduotuves turinčios H&M pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 19%: nuo 34 mln. Eur iki 40,46 mln. Eur.

Estijoje, kur tinklas valdo 10 parduotuvių, pardavimai didėjo 11%: nuo 38,6 mln. Eur iki 42,9 mln. Eur.

Visa H&M grupė 2017 m. išlaikė augimą. Pardavimai, įskaitant PVM, didėjo 4%, iki 231,77 mlrd. SEK (23,5 mlrd. Eur). Vertinant vietos valiutomis augimas sudaro 3%.

Grynojo pelno rezultatų pagal šalis tinklas neatskleidžia. Finansinėje ataskaitoje investuotojams rašoma, kad praėjusiais finansiniais metais grupės grynasis pelnas pasiekė 11,06 mln. Eur ir buvo 54% didesnis nei 2016 m.

Praėjusiais metais atidarytos 479 parduotuvės, uždarytos - 91. Pernai mažmenininkas atidarė savo elektronines parduotuves aštuoniose naujose rinkoje bei žengė į penkias šalis, kuriose anksčiau nebuvo H&M parduotuvių.

Finansinių metų pabaigoje grupė turėjo fizines parduotuves 69 šalyse, iš kurių 43-ose veikia ir e. komercijos sprendimai.

H&M valdo prekės ženklus COS, „Monki“, „Weekday“, „& Other Stories“, „Cheap Monday“, H&M.

52795
130817
52791