Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

41
  • 2024-01-25T13:54:06+02:00

    Ūkininkai išsipeš sau nuolaidų visų kitų žmonių atžvilgiu. O sumokės visi kiti. Girdėjau kalbant ūkininką, kad istatymai turi būti žmonėms. Na jie ir yra žmonėms, tik panašu, kad žmonėmis ūkininkai laiko tik save ir nori sau išskirtinių privilegijų.

    • 2024-01-25T14:05:03+02:00

      tai lai eina...

    • 2024-01-25T14:23:03+02:00

      Bet kuriuo atveju su išartomis pievomis nieko neiseis pakeisti, nes tai EU bendras sprendimas. Pats asmeniskai maciau, kaip ukininkai tik del ismoku išardavo pievas ir nieko ten nesedavo. Dabar nori kazkokiu nuolaidu. Nebus nuolaidu, nes jei nesilaikysim EU sprendimo, tie patys ukininkai neteks EU finansavimo. Tuomet gales i Briuseli su savo prabangiais traktoriais nuvažiuot.

    • 2024-01-25T14:38:13+02:00

      kodel neiseis? nesigilinau, bet ar tai sprendimas, direktyva ar reglamentas. Greiciausiai bus direktyva, kuri apibrezia tik gaires, tikslus ir terminus iki kada tie tikslai turi buti igyvendinti, o priemones pasirenka pacios valstybes. Reiktu pirma pasiskaityt poirmini EU teises akta , kad teigti uztikrintai, jog kitom priemonem tu tikslu pasiekti neimanoma.

    • 2024-01-25T14:38:25+02:00

      visi jūsų paminėti žmonės (profesijos) - biudžetininkai, o ūkininkai - verslininkai, tipo mes ne tokie ir turtuoliai, bankams skolingi ir etc… visi čia skolingi bankams, taip kad nesiskuskit ir nustokit pi.ti protą, važiuokit namo ir atlaisvinkit gatves

    • 2024-01-25T14:40:57+02:00

      seniuk, ziurek, ka radau --------------------------------------------------------------- Lietuva įsipareigojusi Europos Sąjungai nesumažinti daugiamečių pievų daugiau nei 5 procentais, remiantis 2018 metų REKOMENDACIJA. ))) Supranti, ka reiskia zodis rekomendacija ir kokia juridine galia jis turi ?

    • 2024-01-25T14:47:04+02:00

      As nesu skoloj jokiam bankui. Gyvenam demokratinej valsdtybej, o demokratijoj reikia veikti aktyviai. Neprotestuoji - vadinasi kaip ir viskas ok. Ukininkai protestuoja, nes ju esama padetis netenkina. Tiek ziniu.

    • 2024-01-25T14:53:21+02:00

      https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/?uri=CELEX%3A52022PC0304 Yra tik PASIULYMAS reglamento del gamtos atkurimo. Jis dar net nepriimtas ))

    • 2024-01-25T14:59:48+02:00

      gerai mausto valdziuke...

    • 2024-01-25T15:47:54+02:00

      taip, bet daug fiz. amenų ir verslů skolingi, bet neinkščia, o šitie nori būti gudresni už kitus. Jei ūkininkauti eik kitkuo užsimk, bet nežliubk. Suvažiavo 120 kg + vyrai ir verkauja. Graudu žiūrėti.

    • 2024-01-25T15:49:38+02:00

      Tai ju problema, jeigu jie neinkscia, nors minuse. Vadinasi jiems gerai. Cia lyg skustis valdzia, bet i rinkimus neit )))

    • 2024-01-25T15:50:36+02:00

      O ką, mokytojai neprotestavo? Portestavo, ir ne vieną kartą. Bet protestas nereiškia, kad pavyks išsimušti iš valdžios savo reikalavimus. Ūkininkų protestas susivedė į traktorių demonstraciją, o mokytojai, deja, traktorių neturėjo. Nebent galėjo gal senus vadovėlius prieš seimo langus išmest. Trumpai tariant, demokratinėje visuomenėje protestus reikia organizuoti labai kūrybingai, nes, matyt, tik pagal tai sprendžiama, kam duoti, o kam - ne.

    • 2024-01-25T16:00:18+02:00

      Mokytoju dalis protestavo, kiti - ne. Ta dalis irgi protestus bage, nes rado sutarimą. Kame problema ? Mokytojai tiesiog nėra vieningi. Profsajunga ne viena, o kita išvis provalstybine ne aišku ką ginanti. Bet čia tik pačių mokytojų problema. Dauguma tikisi, kad uz juos ten ant lekstutes kažkas algą atneš :)) lai tikisi )) viltis - kvailių motina. Gerbtų save ir kažką mokėtų - už 1000 nedirbtų.

    • 2024-01-25T16:01:49+02:00

      Tebunie " nepriimtas". O su ukininkais viskas paprasta iki negaliu. Jie gali daryti ka nori kaip nori ir kada nori TIK be europines paramos. Toks ukininkas ( neimantis nei 1 cento is EU biudzeto) gali arti kiek nori savo zemės, gali nors 500 traktoriu nusipirkti ( ir gali bet kokius). Vienu žodžiu daro ka nori tik uz savus pinigus. Bet nei vienas taip nenori. Parama semti nori ir taisykliu laikytis nenori. As taip pat taip noriu. Noriu kuro pigiai, noriu subsidiju uz tai kad dirbu( nes ukininkams uz tai kad dirba subsidijas moka). Noriu, kad taisykles man negaliotu kurias as issirinksiu. Kaip mano norai?

    • 2024-01-25T16:48:55+02:00

      Tai surašyk visus argumentus, kuriuos turi.Iš pradžiu Briuselis reikalauja, dabar, kad paramą srebia..kas dar? Klausyk, kodėl česnakai parduotuvėj iš Kinijos, pomidorai iš Olandijos, obuoliai iš Lenkijos ir t.t. ir panašiai.? Pasiruošęs už obuolius mokėt trigubai, kadangi mūsų pačių produkcija gaunasi per brangi. Nori pigiai, nori subsidijų? Buvai prie seimo, ką nors dėl savo norų nuveikei ar tik komentarus sugebi rašei visą šitą laiką? Jei manai, kad taip lengva būti ūkininku ir ten tik milijonus semia-pirmyn, juk mokės subsidijas, kad dirbi ir kuro pigiau turėsi. Kaip čia rinkos ekonomika neveikia-tokia puiki terpė pralobti, o tamsta nesiveržiate.

    • 2024-01-25T16:50:32+02:00

      "ju problema, jeigu jie neinkscia, nors minuse. Vadinasi jiems gerai." - čia propagandos logika maždaug kaip 'ryju ir lieknėju'. pupuliuk, jūs tiesiog pranašas, ar galit pateikti nuorodą į duomenis kurie patvirtintų varganą agroverslininkų būklę? ;-))) Netiesioginiai rodikliai, kaip žemės kaina, kuri padidėjo 10 kartų per 10 metų, jokio vargo nerodo. https://manoukis.lt/naujienos/rinka/auga-zemes-ukio-paskirties-zemes-kainos-ir-paklausa

    • 2024-01-25T17:03:56+02:00

      O tai sakot ūkininkai visi lyg vieno į VIlnių protestuoti atvažiavo? Toli gražu. Tada pagal tamstos logiką, ūkininkai irgi nėra vieningi. Bet kažkodėl tai nebuvo problema išsireikalauti sau palankių sąlygų.

    • 2024-01-25T17:04:53+02:00

      matyt nesupratote ironijos. Tai dabar kelininkai su volais suvažiuos , tada furistai. Čia pagrindinis argumentas? Tai gal ne bandyti įspūdį padaryt ratų dydžiu ir stumdytis reikia, mielasis-oji, o dėt skaičius ant stalo. Jei aišku esat tokio amžiaus, kad sugebat ne tik rėkti ir švilpti. Kaip jums ~250 mln.€ žemės ūkio bendrovių ikimokestinio pelno 2022? Čia maždaug tiek pat kiek užkala vienas didžiausių bankų ant Lietuvos. Tipo, vargstam, niekaip neišgyvensim be subsidijų dyzeliui iš visų kitų kišenės? O jau jei kelis metrus reikės palei lauką palikt, tai visiškas pipiec, rašykit mus į Raudonąją knygą? ;-DDD

    • 2024-01-25T17:17:21+02:00

      as tau ne...

    • 2024-01-25T17:27:49+02:00

      #bukimevieningi, #protestuok sako kvadrat.ru ;-DDD

    • 2024-01-25T17:40:17+02:00

      Tai kame problema, nesuprantu ? Matyt, užteko tiek, kiek atvažiavo. Reiks - atvažiuos daugiau. O su mokytojais viskas ten aišku buvo. Patys susikaldę, nevieningį tarp profsajungų muštynės. Čia jau ne ūkininkai kalti, o tik patys mokytojai. Ūkininkai savo interesą gina, mokytojai lai savo gina.

    • 2024-01-25T17:40:42+02:00

      Dalinames !!!!!

    • 2024-01-25T17:49:24+02:00

      taip, dar pamiršau #karbauskisvoskres

    • 2024-01-25T17:54:40+02:00

      Problema, kad mokytojams nesubsidijuoja pirkimo traktorių, su kuriais jie galėtų suvažiuoti į VIlnių protestuoti, ir mokesčių jiems nesumažina iki ūkininkų mokesčių dydžio:) Problema, kad žemės ūkis daug stipriau palaikomas kitų sąskaita negu pvz. švietimas ar gydymas. Problema, kad pas ką didesnis XXXXX ("traktorius"):), tam ir biudžeto pinigų atseikėjama daugiau.

    • 2024-01-25T18:00:03+02:00

      Jusu produkcija "per brangi" todel, kad jus mastyt nenorit. Del maisto is kitu šaliu aš tik už. Ka as manau, as parasiau pirmame komentare, kadangi tau nepakanka issilavinimo suprasti paaiskinsiu kaip darželinukui. Aš nenoriu savo mokesčiais dengti tavo ir tokiu kaip tu nuolaidas iš valstybės biudžeto. Ir aš galiu boikotuoti visą lietuvišką maisto produkciją. Taigi, nori dirbt, dirbk ir nereikalauk išskirtinių teisių.

    • 2024-01-25T18:11:13+02:00

      Taip, žemės ūkis stipriai remiamas, tokia ES strategija - auginti SAVO maistą ir sąlyginai pigiai jį vartoti ES. O kaip tai susiję ? Jei dotuojamas, negalimi protestai ? Visi turi teisę protestuoti, o jei tau pavydas ima, kad ūkininkai sugeba daugiau išsimušti nei mokyojai sėdėdami ant sofkutės, tai čia jau ne ūkininkų bėdos.

    • 2024-01-25T18:39:26+02:00

      maušeli, latro smegenim, kiek rublių uždirbi visą dieną komentaruose blevyzgas skleisdamas?

    • 2024-01-25T18:40:31+02:00

      Maušelis čia tik tu, nes juk akivaizdu, kad pagal darbo sutartį dirbi ant pono )))) ubagas

    • 2024-01-25T18:45:58+02:00

      Kremliaus subinlaiž..y, pasiūlyme įrašyta, kad tai PASIŪLYMAS PAPILDYTI. Cituoju ""Pasiūlymu siekiama papildyti esamą aplinkos politiką. Jis parengtas taip, kad veiktų veiksmingai, užtikrinant sąveiką su ES aplinkos teise. Pasiūlymu taip pat bus paskatintas geresnis šių teisės aktų koordinavimas ir įgyvendinimas."

    • 2024-01-25T19:00:58+02:00

      Putinčiulpike, dar passkaityk: 2009 m. lapkričio 30 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2009/147/EB dėl laukinių paukščių apsaugos (OL L 20, 2010 1 26, p. 7–25). (22) 1992 m. gegužės 21 d. Tarybos direktyva 92/43/EEB dėl natūralių buveinių ir laukinės faunos bei floros apsaugos (OL L 206, 1992 7 22, p. 7). (23) 2000 m. spalio 23 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2000/60/EB, nustatanti Bendrijos veiksmų vandens politikos srityje pagrindus (OL L 327, 2000 12 22, p. 1–73). (24) 2008 m. birželio 17 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2008/56/EB, nustatanti Bendrijos veiksmų jūrų aplinkos politikos srityje pagrindus (OL L 164, 2008 6 25, p. 19–40).

    • 2024-01-25T21:43:44+02:00

      Prie ko čia pavydas? Aš gi kritikuoju ne ūkininkų protestą, o vyriausybės sprendimus ir nuolaidžiavimą jiems.

    • 2024-01-26T08:33:13+02:00

      Tai ok.

  • 2024-01-25T14:12:13+02:00

    traktorių savininkai sukūrė demokratijos šventę ;-) jau net karbauskis sugrįžo į politiką! taip ilgiau skursti negalima, kolchozo partija skelbia neeilinę seimo sesiją ;-DDD Jie bent suvokia, kaip atrodo - kai 10.000 ūkininkų-verslininkų (virš 30 ha) gauna iki milijardo išmokų ir subsidijų per metus? Čia neskaitant to, ką uždirba pardavę produkciją.

    • 2024-01-25T14:24:26+02:00

      Pavydas uzspaude, biurokrate...

    • 2024-01-25T14:34:36+02:00

      Ukininkai ir yra privatus sektorius kuris turi buti konkurencingas ir lygiai tureti tokias pat konkurencines salygas kaip ir kiti verslai. Jei jiems verlas nesiseka matyt reikia pamastyti ar jie tikrai sugeba daryti versla.

    • 2024-01-25T14:47:59+02:00

      Tai vat valdzia lai iseina ant tribunos ir tai pasako ))))

    • 2024-01-25T15:30:53+02:00

      UU kaip karbauskiukas sukruto putotis. Bitčas (-ė), tu net ES teisės aktų ieškoti nemoki. O apie turinį tau kalbėt apskritai negalima, per daug sudėtinga.

    • 2024-01-25T15:33:52+02:00

      Surask man priimta...

  • 2024-01-25T15:57:14+02:00

    Labai jau lengvai pasiekė savo su keliais traktoriais. Iš kur čia toks nuolaidžiavimas

  • 2024-01-25T16:08:15+02:00

    Kažkoks ten pirmas reikalavimas buvo, kad nuo 2014 pievų plotai yra 7 vienetai, o ištikrųjų anot ūkininkų 4 vienetai. Gal atvirkščiai. Neesmė. Man tik užkliuvo, kodėl jiem ta statistika 10-imt metų tiko, o dabar staiga pasidarė bloga? Kažkokiom čia man maklėm kvepia. Gal kas galit primityviuoju būdu paaiškinti. Gerb. Kvadrate: jei turit ką paskyti iš esmės, tai prašom. bet jei varysit propagandą tai gal paimkit kokią minutės pertraukėlę. Tikiu kad galit.

  • 2024-01-25T16:16:15+02:00

    Žemės ūkis irgi verslas, tik jis paremtas subsidijomis ir išmokomis. O tai nėra gerai.

    • 2024-01-25T16:57:08+02:00

      Aš irgi. Norėčiau, kad visi ūkininkai užsilenktų ir galėčiau pirkti pigius skanius nevietinius vaisius ir daržoves,nes dabar dar randu lietuviškų. Negerai.

    • 2024-01-25T18:49:04+02:00

      Tik nereikia mūsų gasdinti, nes už tiek kiek subsidijų išdalinam, tiek maistas pigesnis netampa. Įdarbinsim žemes kitiem poreikiam, o maisto nupirksim, bado pasaulyje nėra.

    • 2024-01-25T22:13:11+02:00

      Paradoksas kad lietuviskos darzoves daug brangesnes o kokybe ne ka geresne nei importuojamu. Tad tamstos klausiu ar tikrai as kaip vartotojas turiu permoketi du kartus (viena pirkadamas brangesni produkta del to kad jis lietuviskas, antra kart kai ukininkai uz mano sumoketus mokescius yra subsidijuojami tik tam kad i rinka pateiktu savo nekonkurencinga produkta)? Ir badu gasdinti nereikia tikrai nenumirsim, nuomosim is tamstos zemes ir patys sodinsim bulves jei beda bus.

  • 2024-01-25T16:20:51+02:00

    traktorinių švilpikų diena atėjo ir praeis, kaip praėjo ir kitos vatos. Nė vienas iš suvažiavusių kelių šimtų varguolių taip ir nepaskelbė, kaip atrodo jų pajamos, turtas ir įsiskolinimai šiai dienai, ir kaip keitėsi per 5 metus. Gal reikia politikai ar žurnalistai garsiai paprašytų? Palinkėkim geros sėjos ir mažiau ašaroti, kad nusipelnė gyventi geriau ir kad prie dabar sušeriamo milijardo per metus išmokų ir subsidijų pavidalu reiktų dar daugiau babkių ir lengvatų iš visų mokesčių mokėtojų kišenės, ir žinoma teisės jas panaudoti naikinant aplinką, bet kažkodėl niekas jų nemyli ir neduoda ;-DD

    • 2024-01-25T19:44:46+02:00

      Laukiau šito momento, kai ūkininkus pavadins vatnikais. Tiesa, aš prognozavau, kad jie bus vatnikai-plokščiažemiai. Tai antro epiteto dar nepastebėjau, bet manau tik laiko klausimas.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791