Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-11-18 06:45
2025-11-13 10:06
2025-11-12 05:45
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
tiksliau laukia preso utilizavimui :)
Sveikinu tautiečius, bet nuoširdžiai gaila dėl dizaino, baisu žiūrėti...
už ką čia sveikinti? kad alibaboje nusipirktą kitą pardavinės? jie tokie pat gamintojai kaip aš stalius, nes ikejos baldą surinkau.
Normalus urbanistinis dizainas - tokios Japonijoje labai populiaros dėl maksimalaus talpumo. Reikia dizaino ar 2x didesnė bagažinės?
Teisybės dėlei tai niekas negamina mašinas nuo visiško nulio. Langai, sėdynės, elektronika, audio sistema, padangos, oro pagalvės ir daugybė kitų dalių yra pagaminama kitų kompanijų. Lieka kėbulas, variklis, ir transmisija. Ant elektrinių auto transmisijos nėra, variklis dažnai irgi bus pagaminamas kitų kompanijų. Realiai, auto gamintojai šiais laikais tėra auto surinkėjai (ir dizaineriai).
taip, žinoma negamina nuo nulio, pramonė vis labiau specializuojasi. bet aš labai abejoju kad šiuo atveju yra kuriama pridėtinė vertė bent kokiu kitu būdu apart perku-parduodu. tas surinkimas bus arba išvis fiktyvus, kad gauti "made in eu" ženklelį, arba minimalus - į flatpacką sudėjus daugiau į konteinerį telpa. šiaip, žinoma norėtūsi palinkėt sėkmės versle, bet bijau kad senosios EU valstybės su autopramone yra pasirūpinę pakankamais įėjimo barjerais. vien saugumo reikalavimų direktyvos berods yra keli tūkstančiai psl. kas viską patikrins ir akredituos? turi šis verslininkas tiek pinigų? hm, laimingai.
Idealus variantas ministeriju klerkams, atitinkantis šalies finansines galimybes. Puiki proga įrodyti, jog ne tik naujais mokesčiais, bet ir darbais gelbėja planetą...
Dizainas tai antroj vietoj po Fiat Multipla.
Baisus,galėtų nors kažką gražesnio sugalvoti,jei reikia galiu jums dizainų pripiešti begalę, dabar kaip jis atrodo, su tokiu automobiliu būtų sarmata kur ir pasirodyti
Tikriausiai tuomet nekainuotų mažiau nei 10.000 Eur - kainuojančių brangiai ir taip užtenka.
Nupiešti dizainą gali +- kiekvienas, tik tą dizainą pagaminti po to irgi kainuoja.
Tai miesto automobilis - maksimalus talpumas mažiausiame dydyje. Viskas ok už tokią sumą.
Cia kaip smutkes is ali ar pakabuka atsisiust uzdet savo branda ir but sekmingu verslininku.
Šita degtukų dėžutė man primena invalidkę iš Kaukazo belaivės.
Paimciau viena uosvienei
Labai gearas dizainas. Būčiau laimingas, jeigu tokių modeliukų būtų “primėtyta” visame mieste (taip kaip Bolt paspirtukų). Parduočiau savo BMW ir daugiau neišlaidaučiau draudimui, padangų keitimui, plovyklos paslaugoms, dyzelinui už 1,40 €, parkavimui mieste, tepalų keitimui, neadekvačiom serviso paslaugoms ir jų kainoms, techninės apžiūros mokesčiams ir t.t. ir t.t.
Plastmases šmotas kol pasiekia Lietuva pabragsta net dvigubai :) Mikrob Freez bus gaminamas ant kinų „Wuling Hongguang Mini-EV“ platformos, kurio pirmtakas tėvynėje tekainuoja juokingus 4200 eurų. Dabar Vilnius dar ir keliuose bus uzkimstas kinietiskais besivelkanciais slamstais "Bolt pasiuntinukais".
Tėvynėje nėra ir saugumo sistemų, garantijos ir pan.
Kinai neperka lietuviškų sūrių, bet mes kaip suprantu automibilius kinietiškus Europai perpardavinėsim.
O kiek kainuoja naujas Dacia EV?
Jo dar nėra. O kai atsiras kainuos 1,5 kart brangiau už šį,
kinų dizainas + tuteišių garažas. hm..
Net Dacia elektrinis nuo 16 iki 18 tūkstančių, gražiau atrodo.
Na grubiai tariant, 10 tūkst. eurų dar ant dizaino
Taromate priduodat 10 000 000 bonku gaunat is taromato aftamabilis :)