2018-09-27 12:35

Į Lietuvą žengia didžiausias pasaulyje kelionių organizatorius TUI

Philo Noble (Reuters / Scanpix) nuotr.
Philo Noble (Reuters / Scanpix) nuotr.
Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI produktų pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. „TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių organizatoriaus franšizės pagrindu. TUI iš Lietuvos skraidys į Turkiją, Italiją, Kiprą. Svarsto Graikijos kryptį.

Į Lietuvą žengia didžiausias pasaulyje kelionių organizatorius TUI Latvijoje įsteigta įmonė „TT Baltics“ pradeda tarptautinio kelionių prekės ženklo TUI pardavimus Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Iš Lietuvos bus siūlomos kelionės į Turkiją, Italiją, Kiprą. Svarstoma Graikijos kryptis.

„TT Baltics“ veikia didžiausio pasaulyje kelionių organizatoriaus TUI franšizės pagrindu. Ričardas Nosevičius, „TT Baltics“ generalinis direktorius, beje, buvęs ilgametis „Tez Tour“ darbuotojas, VŽ sako, kad Vilniuje komanda jau suformuota, ją sudaro aštuoni nariai.

„Technopolyje“ įsikursianti TUI komanda pirmiausia siūlys keliones į Turkiją, Italiją ir Kiprą – vienas populiariausių šalių. Taip pat galvojama apie Graikiją.

 „Pirmosiomis kelionių kryptimis pasirinkome Lietuvoje itin mėgstamas poilsines keliones į Turkiją, Kiprą, Bulgariją ir Ispaniją. Net ir patyrę keliautojai, pasirinkę mūsų keliones, galės patirti dar didesnį komfortą, saugumą“, – tikina p. Nosevičius.

Ateityje planuojama pasiūlyti kelionių į egzotiškas šalis. Per artimiausius metus planuojama kelionių paslaugas suteikti virš 50.000 keliautojų visose Baltijos šalyse.

Kalbėdamas apie segmentą, kuriame dirbs, p. Nosevičius sako, kad „TT Baltics“ didžiausią dėmesį skirs aukštos kokybės turizmo paslaugų plėtrai, kurių poreikis kasmet tik didės.

„TUI organizuojamų kelionių kokybę užtikrina kompleksinės paslaugos iš vienų rankų. Visas paslaugas – nuo viešbučio rezervacijos iki pervežimo atvykimo šalyje – įgyvendina TUI kompanija arba jos partneriai“, – pabrėžia p. Nosevičius.

TUI interneto svetainėje teigiama, kad „TUI Group“ teikia visas turizmo paslaugas – nuo viešbučio rezervacijos iki skrydžio ir pervežimo atvykimo šalyje. „TUI Group“ keliautojams siūlo 180 kelionių krypčių, ir kasmet visame pasaulyje aptarnauja virš 20 mln. klientų. TUI nuosavą tinklą visame pasaulyje sudaro 1.600 kelionių agentūrų, šešios avialinijos, 150 lėktuvų, virš 380 viešbučių, 16 kruizinių laivų ir TUI padaliniai, veikiantys 48 šalyse.

Grupei priklauso 380 viešbučių, tarp jų – aukščiausią kokybę užtikrinantys viešbučių prekės ženklai „RIU“, „Robinson“ ir „TUIblue“.

Žydrė Gavelienė, Nacionalinės turizmo verslo asociacijos prezidentė, paklausta, kaip vertina žinią apie naują rinkos dalyvį, atsakė, kad šiuo metu matome tik pirmuosius TUI žingsnius: paskelbta apie keturias kryptis, bet svetainėje kol kas siūlomos tik kelionės į Turkiją. 

„Vertinti šios bendrovės galimą įtaką rinkai kolkas anksti. Žinoma, vertinant kiek pastaruoju metu auga keliautojų srautai ir skačius tų, kurie perka kelionės paketus, akivaizdu, kad Lietuvos rinkoje potencialo yra. Svarbu, kad skubant juo pasinaudoti nenukentėtų vartotojas“, – sako p. Gavelienė. 

TUI akcijos kotiruojamos Londono vertybinių popierių biržoje. Naujausiame pranešime akcininkams įmonės vadovai teigia, kad pardavimai atitinka prognozes, kelionių krypčių portfelis yra gerai subalansuotas ir pateisina lūkesčius.

[infogram id="8ef5eeda-5c38-4121-b720-38965cfecaf7" prefix="uql" format="interactive" title="Apie TUI"]

52795
130817
52791