„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose

Publikuota: 2018-04-16
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo rėmėja „Birštono mineralinių vandenys“ su savo prekės ženklu „Vytautas“ toliau skinasi kelius tarptautinėse rinkose.

Nuo kovo pradžios „Vytauto“ mineralinis vanduo atsidūrė e. milžinės „Amazon“ lentynose Didžiosios Britanijos rinkoje. Čia 12 buteliukų po 500 ml „Vytauto“ vandens kainuoja 12,99 GBP (beveik 15 Eur), arba vienas – 1,1 GBP (1,3 Eur). Lietuviškoje e. parduotuvėje „Barbora“ toks pats buteliukas kainuoja šiandien kainuoja 0,32 Eur (be šiuo metu taikomos nuolaidos 0,43 Eur).

Norbertas Pranckus, „Birštono mineralinių vandenų“, valdančių „Vytauto“ prekės ženklą, valdybos pirmininkas, kainų skirtumą vadina normaliu.

„Tai lemia skirtingos rinkos, logistika, susideda daugybė veiksnių, aspektų. Bemaž visose užsienio rinkose „Vytauto“ vandens buteliukas kainuoja daugiau nei Lietuvoje“, – kalba p. Pranckus ir paklaustas apie pardavimus, teigia, kad tai dar tik pradžia

„Pasigirti daug kuo neturime, tačiau dar vienas kelias ieškoti naujų eksporto rinkų“, – priduria p. Pranckus.

Pradėjo nuo marškinėlių

Su p. Ballų atvykimu Lietuvą, Prienų-Birštono klubo „Vytautas“ pasinaudojo dėmesio banga – „Amazon“ metų pradžioje pasirodė vardiniai marškinėliai su amerikiečių krepšininkų vardais, o jų kaina siekė net 99 USD.

VŽ rašė, kad pirmieji marškinėliai buvo iššluoti vos kiek daugiau nei per dieną.

„Marškinėliai tapo įdomūs su JAV krepšinio žvaigždžių atvykimu ir kilusiu triukšmu. Jie neabejotinai palengvino mums kelius į užsienio rinkas, tačiau puikiai suprantame, kad pradžioje sulaukus labai dėmesio ir sėkmės, dabar reikia pasiraitojus rankoves labai daug dirbti, nes tas dėmesys – ne amžinas. Bet kuriuo atveju, visi turėtume džiaugtis, kad krepšinio klubo vadovai rado tokią galimybę, ja pasinaudojo, sustiprino ir klubo pozicijas, paskleidė žinią apie Lietuvą, Birštoną, Prienus, „Vytautą“ pasauliui“, – kalba p. Pranckus.

Adomas Kubilius, „Vytauto“ krepšinio klubo direktorius, paklaustas apie marškinėlių pardavimus šiandien taip pat nedaugžodžiauja.

„Taip, pirmoji banga buvo labai sėkminga, vėliau susidomėjimas sumenko, tad jei atvirai didelių stebuklų nebuvo. Dabar užsienio e. parduotuvėse telikę likučiai ir papildyti jų nebeketiname. Nebent sukirsime rankomis su p. Ballais ir jie „Vytauto“ marškinėlius pardavinės su savo valdomu „Big Baller Brand“ ženklu. Tačiau galutinio sprendimo dar nėra“, – kalba p. Kubilius.

Panašių planų turima ir dėl „Vytauto“ vandens.

VŽ rašė, kad praėjus kiek daugiau nei mėnesiui nuo savo atvykimo į Lietuvą brolių krepšininkų tėvas LaVaras Ballas pažadėjo, kad mineralinis vanduo „Vytautas“ atsidurs ant amerikiečių stalo, tiesa, jis bus ženklinamas su „Big Baller Brand“ vardu.

„Tebedirbame tuo klausimu, tačiau kol nesudėlioti visi taškai, dar anksti tuo garsiai girtis“, – teigia p. Pranckus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Šalti skambučiai mirė: naujos kartos pardavėjai - intravertai 14

Gerų pardavėjų reikėjo visada, tačiau kuo toliau, tuo labiau jų mažėja, parduoti darosi vis sudėtingiau, o...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kinijos rinka: kodėl svarbu pradėti nuo prekės ženklo registracijos ir patikimo platintojo Premium

Lietuvos įmonės vis dažniau imasi bandymų žengti į Kinijos rinką. Didžiausia pasaulyje perkamoji galia...

Rinkodara
2018.09.10
Šeimos verslo Klaipėdoje augimo receptas: kiekvienas daro tai, ką geriausiai moka Premium

Kai užsakovui pasiūlai kokybišką paslaugą, jis už ją sutinka mokėti nesiderėdamas. O kai magaryčių pridedi ir...

„Vilkyškių“ kefyro istorija „Iki“: svarbesnis ne pirkėjų balsas, o tinklo verdiktas Premium 20

Nuo vasaros vidurio prekybos centro „Iki“ lentynose neliko „Vilkyškių“ prekės ženklo kefyro. VŽ šaltiniai...

Rinkodara
2018.09.06
„Balticbest“ paskelbta geriausia kūrybinė Lietuvos agentūra 1

Geriausios Baltijos šalių reklamos agentūros titulas „Balticbest“ festivalyje šiemet teko Latvijos bendrovei...

Rinkodara
2018.09.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau