„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose

Publikuota: 2018-04-16
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo rėmėja „Birštono mineralinių vandenys“ su savo prekės ženklu „Vytautas“ toliau skinasi kelius tarptautinėse rinkose.

Nuo kovo pradžios „Vytauto“ mineralinis vanduo atsidūrė e. milžinės „Amazon“ lentynose Didžiosios Britanijos rinkoje. Čia 12 buteliukų po 500 ml „Vytauto“ vandens kainuoja 12,99 GBP (beveik 15 Eur), arba vienas – 1,1 GBP (1,3 Eur). Lietuviškoje e. parduotuvėje „Barbora“ toks pats buteliukas kainuoja šiandien kainuoja 0,32 Eur (be šiuo metu taikomos nuolaidos 0,43 Eur).

Norbertas Pranckus, „Birštono mineralinių vandenų“, valdančių „Vytauto“ prekės ženklą, valdybos pirmininkas, kainų skirtumą vadina normaliu.

„Tai lemia skirtingos rinkos, logistika, susideda daugybė veiksnių, aspektų. Bemaž visose užsienio rinkose „Vytauto“ vandens buteliukas kainuoja daugiau nei Lietuvoje“, – kalba p. Pranckus ir paklaustas apie pardavimus, teigia, kad tai dar tik pradžia

„Pasigirti daug kuo neturime, tačiau dar vienas kelias ieškoti naujų eksporto rinkų“, – priduria p. Pranckus.

Pradėjo nuo marškinėlių

Su p. Ballų atvykimu Lietuvą, Prienų-Birštono klubo „Vytautas“ pasinaudojo dėmesio banga – „Amazon“ metų pradžioje pasirodė vardiniai marškinėliai su amerikiečių krepšininkų vardais, o jų kaina siekė net 99 USD.

VŽ rašė, kad pirmieji marškinėliai buvo iššluoti vos kiek daugiau nei per dieną.

„Marškinėliai tapo įdomūs su JAV krepšinio žvaigždžių atvykimu ir kilusiu triukšmu. Jie neabejotinai palengvino mums kelius į užsienio rinkas, tačiau puikiai suprantame, kad pradžioje sulaukus labai dėmesio ir sėkmės, dabar reikia pasiraitojus rankoves labai daug dirbti, nes tas dėmesys – ne amžinas. Bet kuriuo atveju, visi turėtume džiaugtis, kad krepšinio klubo vadovai rado tokią galimybę, ja pasinaudojo, sustiprino ir klubo pozicijas, paskleidė žinią apie Lietuvą, Birštoną, Prienus, „Vytautą“ pasauliui“, – kalba p. Pranckus.

Adomas Kubilius, „Vytauto“ krepšinio klubo direktorius, paklaustas apie marškinėlių pardavimus šiandien taip pat nedaugžodžiauja.

„Taip, pirmoji banga buvo labai sėkminga, vėliau susidomėjimas sumenko, tad jei atvirai didelių stebuklų nebuvo. Dabar užsienio e. parduotuvėse telikę likučiai ir papildyti jų nebeketiname. Nebent sukirsime rankomis su p. Ballais ir jie „Vytauto“ marškinėlius pardavinės su savo valdomu „Big Baller Brand“ ženklu. Tačiau galutinio sprendimo dar nėra“, – kalba p. Kubilius.

Panašių planų turima ir dėl „Vytauto“ vandens.

VŽ rašė, kad praėjus kiek daugiau nei mėnesiui nuo savo atvykimo į Lietuvą brolių krepšininkų tėvas LaVaras Ballas pažadėjo, kad mineralinis vanduo „Vytautas“ atsidurs ant amerikiečių stalo, tiesa, jis bus ženklinamas su „Big Baller Brand“ vardu.

„Tebedirbame tuo klausimu, tačiau kol nesudėlioti visi taškai, dar anksti tuo garsiai girtis“, – teigia p. Pranckus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Slapti pirkėjai paskelbė, kuris operatorius aptarnauja geriausiai Premium 46

Slapti pirkėjai nustatė, kad aukšta aptarnavimo kokybe gali didžiuotis du iš trijų Lietuvos ryšio operatorių.

Paslaugos
2019.04.16
Pardavimų valanda „FL Technics“: būdai, kurie padeda įsitvirtinti rinkoje Premium

Kiekvienas pardavėjas pasakys, kad pirmiausia sprendžia kliento problemas ir parduoda verslo sprendimus.

Pardavimai
2019.04.15
Pardavimų valanda įmonėje „Altas Auto“: su siauru segmentu – į plačią rinką Premium

UAB „Altas komercinis transportas“ pardavimų modelis, kurio pagrindas – įgaliotųjų įmonės atstovų (angl.

Pardavimai
2019.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau