„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose

Publikuota: 2018-04-16
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo rėmėja „Birštono mineralinių vandenys“ su savo prekės ženklu „Vytautas“ toliau skinasi kelius tarptautinėse rinkose.

Nuo kovo pradžios „Vytauto“ mineralinis vanduo atsidūrė e. milžinės „Amazon“ lentynose Didžiosios Britanijos rinkoje. Čia 12 buteliukų po 500 ml „Vytauto“ vandens kainuoja 12,99 GBP (beveik 15 Eur), arba vienas – 1,1 GBP (1,3 Eur). Lietuviškoje e. parduotuvėje „Barbora“ toks pats buteliukas kainuoja šiandien kainuoja 0,32 Eur (be šiuo metu taikomos nuolaidos 0,43 Eur).

Norbertas Pranckus, „Birštono mineralinių vandenų“, valdančių „Vytauto“ prekės ženklą, valdybos pirmininkas, kainų skirtumą vadina normaliu.

„Tai lemia skirtingos rinkos, logistika, susideda daugybė veiksnių, aspektų. Bemaž visose užsienio rinkose „Vytauto“ vandens buteliukas kainuoja daugiau nei Lietuvoje“, – kalba p. Pranckus ir paklaustas apie pardavimus, teigia, kad tai dar tik pradžia

„Pasigirti daug kuo neturime, tačiau dar vienas kelias ieškoti naujų eksporto rinkų“, – priduria p. Pranckus.

Pradėjo nuo marškinėlių

Su p. Ballų atvykimu Lietuvą, Prienų-Birštono klubo „Vytautas“ pasinaudojo dėmesio banga – „Amazon“ metų pradžioje pasirodė vardiniai marškinėliai su amerikiečių krepšininkų vardais, o jų kaina siekė net 99 USD.

VŽ rašė, kad pirmieji marškinėliai buvo iššluoti vos kiek daugiau nei per dieną.

„Marškinėliai tapo įdomūs su JAV krepšinio žvaigždžių atvykimu ir kilusiu triukšmu. Jie neabejotinai palengvino mums kelius į užsienio rinkas, tačiau puikiai suprantame, kad pradžioje sulaukus labai dėmesio ir sėkmės, dabar reikia pasiraitojus rankoves labai daug dirbti, nes tas dėmesys – ne amžinas. Bet kuriuo atveju, visi turėtume džiaugtis, kad krepšinio klubo vadovai rado tokią galimybę, ja pasinaudojo, sustiprino ir klubo pozicijas, paskleidė žinią apie Lietuvą, Birštoną, Prienus, „Vytautą“ pasauliui“, – kalba p. Pranckus.

Adomas Kubilius, „Vytauto“ krepšinio klubo direktorius, paklaustas apie marškinėlių pardavimus šiandien taip pat nedaugžodžiauja.

„Taip, pirmoji banga buvo labai sėkminga, vėliau susidomėjimas sumenko, tad jei atvirai didelių stebuklų nebuvo. Dabar užsienio e. parduotuvėse telikę likučiai ir papildyti jų nebeketiname. Nebent sukirsime rankomis su p. Ballais ir jie „Vytauto“ marškinėlius pardavinės su savo valdomu „Big Baller Brand“ ženklu. Tačiau galutinio sprendimo dar nėra“, – kalba p. Kubilius.

Panašių planų turima ir dėl „Vytauto“ vandens.

VŽ rašė, kad praėjus kiek daugiau nei mėnesiui nuo savo atvykimo į Lietuvą brolių krepšininkų tėvas LaVaras Ballas pažadėjo, kad mineralinis vanduo „Vytautas“ atsidurs ant amerikiečių stalo, tiesa, jis bus ženklinamas su „Big Baller Brand“ vardu.

„Tebedirbame tuo klausimu, tačiau kol nesudėlioti visi taškai, dar anksti tuo garsiai girtis“, – teigia p. Pranckus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 22

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
Klientai mėgsta verslo istorijas: papasakokite jiems ir savąją

Į savo prekės ženklą verta investuoti ir smulkiajam verslui. Kodėl?

Rinkodara
2018.04.15
Nauja atlygio sistema pritraukė vyresnių pardavėjų Premium 10

Pasikeitus atlyginimo sistemai mobiliojo ryšio operatorė „Bitė Lietuva“ savo salonuose pastebėjo dvigubai...

Vadyba
2018.04.12
Verslas be biuro ar parduotuvės. Ką daryti, kad klientai nebijotų pirkti Premium

Kuo mažesnės sąnaudos, tuo patrauklesnę kainą galima pasiūlyti pirkėjui. E. prekyba leidžia išvengti...

Rinkodara
2018.04.09
Reklamos rinka auga, TV išlaiko savo kąsnį

2017 m. Lietuvos reklamos rinka fiksavo 3,8% augimą ir siekė 111,2 mln. Eur. Vienam Lietuvos gyventojui teko...

Rinkodara
2018.04.03
Asortimentas: kaip jį atsirenka smulkieji verslininkai

Smulkieji prekybininkai jau suprato, kad su didžiaisiais prekybos tinklais kaina nepakonkuruosi. Todėl jie...

Rinkodara
2018.04.02
Verslininkai planuoja, bet klientai tuos planus perdėlioja

Net ir mažiausias verslas prasideda nuo plano, tegul ir vien galvoje esančio, tačiau neretai patys klientai...

Rinkodara
2018.04.02
Įsikūrė turtingiems turistams ant tako, bet ne senamiestyje Premium 3

Kai prekybos centrai įmonės nepriėmė dėl per mažos apyvartos, o senamiestyje, kur dažniausiai įrengiami...

Jei pasiūlymu susidomi bent vienas pirkėjas iš 10, nėra blogai 1

Klientų paieška – vienas didžiausių iššūkių verslui: vien gaminti neužtenka, reikia sugebėti produktą...

Rinkodara
2018.03.31
„Pinterest“ įsileis daugiau reklamos

Socialinis tinklas „Pinterest“, pastaruoju metu su didžiaisiais prekybininkais bandęs savo „Shopping Ads“...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau