„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose

Publikuota: 2018-04-16
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo rėmėja „Birštono mineralinių vandenys“ su savo prekės ženklu „Vytautas“ toliau skinasi kelius tarptautinėse rinkose.

Nuo kovo pradžios „Vytauto“ mineralinis vanduo atsidūrė e. milžinės „Amazon“ lentynose Didžiosios Britanijos rinkoje. Čia 12 buteliukų po 500 ml „Vytauto“ vandens kainuoja 12,99 GBP (beveik 15 Eur), arba vienas – 1,1 GBP (1,3 Eur). Lietuviškoje e. parduotuvėje „Barbora“ toks pats buteliukas kainuoja šiandien kainuoja 0,32 Eur (be šiuo metu taikomos nuolaidos 0,43 Eur).

Norbertas Pranckus, „Birštono mineralinių vandenų“, valdančių „Vytauto“ prekės ženklą, valdybos pirmininkas, kainų skirtumą vadina normaliu.

„Tai lemia skirtingos rinkos, logistika, susideda daugybė veiksnių, aspektų. Bemaž visose užsienio rinkose „Vytauto“ vandens buteliukas kainuoja daugiau nei Lietuvoje“, – kalba p. Pranckus ir paklaustas apie pardavimus, teigia, kad tai dar tik pradžia

„Pasigirti daug kuo neturime, tačiau dar vienas kelias ieškoti naujų eksporto rinkų“, – priduria p. Pranckus.

Pradėjo nuo marškinėlių

Su p. Ballų atvykimu Lietuvą, Prienų-Birštono klubo „Vytautas“ pasinaudojo dėmesio banga – „Amazon“ metų pradžioje pasirodė vardiniai marškinėliai su amerikiečių krepšininkų vardais, o jų kaina siekė net 99 USD.

VŽ rašė, kad pirmieji marškinėliai buvo iššluoti vos kiek daugiau nei per dieną.

„Marškinėliai tapo įdomūs su JAV krepšinio žvaigždžių atvykimu ir kilusiu triukšmu. Jie neabejotinai palengvino mums kelius į užsienio rinkas, tačiau puikiai suprantame, kad pradžioje sulaukus labai dėmesio ir sėkmės, dabar reikia pasiraitojus rankoves labai daug dirbti, nes tas dėmesys – ne amžinas. Bet kuriuo atveju, visi turėtume džiaugtis, kad krepšinio klubo vadovai rado tokią galimybę, ja pasinaudojo, sustiprino ir klubo pozicijas, paskleidė žinią apie Lietuvą, Birštoną, Prienus, „Vytautą“ pasauliui“, – kalba p. Pranckus.

Adomas Kubilius, „Vytauto“ krepšinio klubo direktorius, paklaustas apie marškinėlių pardavimus šiandien taip pat nedaugžodžiauja.

„Taip, pirmoji banga buvo labai sėkminga, vėliau susidomėjimas sumenko, tad jei atvirai didelių stebuklų nebuvo. Dabar užsienio e. parduotuvėse telikę likučiai ir papildyti jų nebeketiname. Nebent sukirsime rankomis su p. Ballais ir jie „Vytauto“ marškinėlius pardavinės su savo valdomu „Big Baller Brand“ ženklu. Tačiau galutinio sprendimo dar nėra“, – kalba p. Kubilius.

Panašių planų turima ir dėl „Vytauto“ vandens.

VŽ rašė, kad praėjus kiek daugiau nei mėnesiui nuo savo atvykimo į Lietuvą brolių krepšininkų tėvas LaVaras Ballas pažadėjo, kad mineralinis vanduo „Vytautas“ atsidurs ant amerikiečių stalo, tiesa, jis bus ženklinamas su „Big Baller Brand“ vardu.

„Tebedirbame tuo klausimu, tačiau kol nesudėlioti visi taškai, dar anksti tuo garsiai girtis“, – teigia p. Pranckus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium 1

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Kinijos rinka – kova su vėjo malūnais 1

Prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo ilgus metus puoselėtą intelektinę nuosavybę nuo vagysčių –...

Rinkodara
2018.12.01
Pakuotės dizainas: analizė padeda išvengti klaidų Premium

Dažnai pakuotė produktui būna bene vienintelė komunikacijos priemonė, tad kuriant ar atnaujinant dizainą...

Rinkodara
2018.12.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau