2025-12-21 14:11

10 tendencijų, formuosiančių mados industriją 2026 m.

„McKinsey“ mados sektoriaus apžvalga: taisyklės keičiasi, išaugo lyderių pesimistų gretos

„ZegnaGroup“ nuotr.
„ZegnaGroup“ nuotr.
2026-ieji gali būti iššūkių laikotarpis mados prekių ženklams: pardavimo pajamos greičiausiai augs kukliai, vos keliais procentais, didės spaudimas kaštams, vartotojų reiklumas, išliks bendras neapibrėžtumas, skelbiama tarptautinės konsultacijų įmonės „McKinsey“ ir mados verslo analizės leidinio „The Business of Fashion“ parengtoje ataskaitoje „The State of Fashion 2026“.

Mados verslo apžvalgas ir prognozes nuo 2016 m. rengiantys „McKinsey“ ir „The Business of Fashion“, atsižvelgia į makroekonomikos prognozes, vartojimo pokyčius indikuojančius tyrimus, bet studijos pagrindą ir išvadas nulemia pokalbiai su pagrindinių prekių ženklų vadovais. Būtent jų pateiktų įžvalgų pagrindu sudaroma ateinančių metų mados sektoriaus augimo prognozė. 

2016 m., kai buvo pristatyta pirmoji apžvalga, Jungtinėje Karalystėje vyko „Brexit“ balsavimas, o JAV prezidentu pirmą kartą buvo išrinktas Donaldas Trumpas. Vėliau buvo gilinamasi į pandemijos ir pasaulinių tiekimo grandinių suirutės poveikį sektoriui, kiekvienais metais stebima mados pramonės tvarumo pažanga bei nesėkmės. 

52795
130817
52791