2025-12-19 11:04

Verslo strategija: griežta atranka, kaina ir kokybė

Dariušas ir Irina Milleriai, vyno parduotuvės „The Hedonist“ savininkai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dariušas ir Irina Milleriai, vyno parduotuvės „The Hedonist“ savininkai. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Jeigu nepatiktų šita sritis, nesidomėtum vynu iš esmės, bet darytum tai dėl pinigų, būtų žiauriai sudėtinga ir sunku. Nes domėjimasis turi savo žavesio, tai versle labai padeda ir daug ką atperka“, – sako Darius Mileris, someljė ir vyno ekspertas, su žmona Irina įkūręs šeimos verslą – vynu prekiaujančią bendrovę „Hedonista“.

Irinos ir Dariaus artima pažintis su vynu prasidėjo seniai, kai ji savo būsimam vyrui padovanojo knygą apie vynus, kurios jis paprašė. 

„Vos ją radau, priverčiau visą šeimą susimesti, nes tuo metu tokie dalykai kainavo labai brangiai“, – prisimena Irina. Anot Dariaus, tai buvo pirmas žingsnis į vyno pasaulį. Paskui buvo daug knygų, daug aplankytų ūkių, užmegzta daug pažinčių, susipažinta su Baltijos šalių vyno rinka ir nerta į mokslus – maždaug COVID-19 karantino viduryje Darius pabaigė Londono „Wine and Spirits Education Trust“, vienos svarbiausių tarptautinių vynininkystės institucijų, „Diploma“ kursą ir iškart įstojo į „Master of Wine“ kursą. 

52795
130817
52791