2018-01-10 09:50

Ballų fenomenas: „Vytauto“ prekės ženklas – padirbinėtojų taikiklyje

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Antradienio vakarą pasaulyje Lietuvą garsinantys broliai Ballai sėkmingai debiutavo pirmosiose rungtynėse Prienuose, o „Vytauto“ krepšinio klubo vadovams ir rėmėjams jau tenka sukti galvas, kad apsaugotų savo prekės ženklą nuo padirbinėtojų.

VŽ rašė, kad Ballų šeimos fenomeną paaiškinti nelengva ir akivaizdu, kad jų viešnagė Lietuvoje taip pat ramiai nepraeis.

Savo ruožtu Prienų-Birštono klubo „Vytautas“ vadovai dėmesiu tuščiai nesimėgauja. Nors skandalingieji LiAngelo ir LaMelo Ballai su savo tėvu LaVaru Birštone gyvena vos savaitę, su „Vytauto“ vardu JAV elektroninės prekybos milžinėje „Amazon“ pasirodę vardiniai marškinėliai su amerikiečių krepšininkų vardais buvo iššluoti vos kiek daugiau nei per dieną, nors jų kaina neįtikėtina – net 99 USD.

52795
130817
52791