LaVaras Ballas žada savo prekiniu ženklu „Vytautą“ eksportuoti į Ameriką

Publikuota: 2018-02-08
Atnaujinta 2018-02-09 11:58

Dėmesio centre atsidūrusi ekstravagantiškoji amerikiečių sportininkų Ballų šeima prašneko apie mineralinio vandens „Vytauto“ tėkmę į JAV. Naujienų portalui 15min Prienų krepšinio klube žaidžiančių krepšininkų tėvas LaVaras Ballas sakė, kad jis ketina eksportuoti lietuvišką mineralinį su „Big Baller Brand“ prekiniu ženklu. 

„Mes tikimės dirbti išvien su „Vytauto“ mineraliniais vandenimis. Vau, šis mineralinis stipresnis nei bet kas kitas“, - naujienų portalas cituoja p. Ballą, kuris ir jo sūnūs turi labai daug sekėjų socialiniuose tinkluose, jie kuria savo realybės šuo.

Mineralinis vanduo „Vytautas“  priklauso bendrovei „Birštono mineraliniai vandenys“, o ši yra pagrindinė Prienų krepšinio komandos rėmėja. Tiesa, bendrovės atstovai kol kas nepatvirtina tokių planų, bet jų ir neatmeta. Bendrovės valdybos pirmininkas Norbertas Pranckus naujienų portalui sakė, kad kol kas anksti apie tai kalbėti, viskam savas laikas.

Ballų šeima dar prieš atvykdama į Lietuvą okupavo Lietuvos žiniasklaidos antraštes, o tik pasirodžius Lietuvoje dėmesys dar labiau išaugo – tiek mūsų šalyje, tiek užsienyje. Ballus stengiasi prisivilioti renginių organizatoriai, o jie, panašu, irgi naudojasi proga būti ne tik Prienuose. Dėmesio centre Ballai buvo ir Kauno „Žalgirio“ arenoje vykusių muzikinių apdovanojimų M.A.M.A. metu bei išankstinėje lietuviško kino filmo „Pelėdų kalnas“ premjeroje Kauno muzikiniame centre. 

VŽ rašė, kad šiuo dėmesiu sporto pasaulio Kardashianų šeima laikomiems JAV krepšininkams LiAngelo ir LaMelo  bei jų tėvui suskubo pasinaudoti ne tik Prienų krepšinio klubas ir „Vytauto“ mineralinis vanduo, bet ir kiti. Taip, kaip padarė Prienų picerija „Tango Pizza“. Picerijai išgarsėti pavyko ne tik Lietuvoje – devintus metus Prienuose veikianti maitinimo įstaiga su švieslente „Prienai Got Balls!!!“ pakliuvo į „The New York Times“, joje lankosi žymiuosius krepšininkus atlydėjusi realybės šou „Ball in the Family“ filmavimo komanda, išaugo feisbuko paskyros prenumeratorių skaičius, taip pat pavalgyti užsuka daugiau svečių iš kitų Lietuvos miestų. Visą „Tango Pizza“ istoriją skaitykite čia.

VŽ taip pat rašė, kad apie kitą Ballų fenomeno pusę: „Vytauto“ prekės ženklas buvo atsidūręs padirbinėtojų taikiklyje.

VŽ dar prieš atvykstant garsiesiems amerikiečiams publikacijoje nagrinėjo, kokios naudos „Vytautui“ atneš milžiniško populiarumo broliai Ballai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau