„Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje

Reklama publikuota: 2022-03-16
svg svg

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika. Superautomobiliai sutverti būti dėmesio centre, tačiau Lietuvoje tokių keletas, o naujų automobilių rinkoje – tik vienas.

Superautomobilio terminas dar šeštajame dešimtmetyje atsirado Italijoje, kur didieji gamintojai lenktynėse pritaikytą automobilių inžineriją perkėlė į gatves. Tiksliai nėra žinoma, kas buvo pirmasis superautomobilis. Lygiai taip pat niekur nerastumėte lentelės, kurioje būtų surašyta, ką tiksliai privalo turėti automobilis, kad būtų laikomas superautomobiliu. 

Ypatinga proga

Trumpai tariant dauguma benzingalvių sutaria, kad superautomobilis turi tik dvi vietas, jo variklis sumontuotas tarp ašių, išvysto bent jau 400 AG ir turi keletą egzotiškų detalių bei sprendimų. Akivaizdu, kad tokį automobilį pamatyti gatvėse yra tikra retenybė, todėl kiekviena naujo superautomobilio premjera tampa ypatingu įvykiu ne tik benzingalviams.

Būtent šiuo metu superautomobilis „Maserati MC20“ yra „Maserati Vilnius“ salone. Kaip pasakoja „Maserati Vilnius” marketingo vadovas Vaidotas Kviklys, modelis atitinka visus superautomobilio reikalavimus ir leidžia iš arti pamatyti, kaip jis stipriai skiriasi nuo įprastų automobilių.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Maserati MC20“ superautomobilis pradeda visiškai naują gamintojo erą. Mums tai irgi labai svarbu, nes dar rudenį turėjome įspūdingą modelio premjerą, o dabar salone stovi elegantiškai baltas MC20 modelis. Net žiūrint iš tolo, jis nepanašus į jokį kitą, todėl prikausto žvilgsnį, o viduje leidžia pasijausti lyg erdvėlaivyje. Nesuklysiu sakydamas, kad šiuo metu joks automobilių salonas Lietuvoje neturi kito superautomobilio, todėl laukiame kiekvieno susidomėjusio“, – apie išskirtinę progą pasakoja V. Kviklys.

embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/1361?placement=

Absoliučiai nauja širdis

Viena įdomiausių „Maserati MC20“ dalių – visiškai naujas variklis. „Nettuno“ vardu pakrikštyta V6 jėgainė ypatinga tuo, kad tai yra pirmasis „Maserati“ kūrinys per pastaruosius 20 metų. Tokia ypatinga proga „Maserati“ inžinieriai gerokai pasistengė ir sukūrė tokį variklį, kokio šiuo metu neturi joks kitas serijinis automobilis pasaulyje.

Čia panaudota dvigubos degimo kameros sistema. Virš kiekvieno „Nettuno“ variklio cilindro yra su juo susijungianti mažesnė degimo kamera su atskira uždegimo žvake. Čia pirmiausiai ir užsidega oro ir degalų mišinys, kuris akimirksniu uždega viso cilindro degalų mišinį. Kad variklis demonstruotų galią ir mažuose sūkiuose, kiekvienas cilindras turi dar po vieną žvakę ir po tiesioginį degalų purkštuką. Šis sprendimas leidžia itin efektyviai naudoti degalus ir pasiekti įspūdingus galios skaičius. „Maserati“ inovacijų laboratorijoje sukurtas variklis čia buvo bandomas ir ties 1000 AG riba.

Tokią degalų uždegimo technologiją šiandien galima rasti F1 boliduose. Todėl iš santykinai nedidelio variklio „Maserati“ inžinieriams pavyko išspausti net 630 AG ir 730 Nm sukimo momentą. Šie skaičiai padeda 100 km/val. greitį pasiekti per 2,9 sekundės, o maksimalus MC20 greitis – 325 km/val.

Dizainas jau sulaukė pripažinimo

Nebūtina būti automobilių entuziastu, kad pamatęs gatvėje superautomobilį suprastum, jog žiūri į kažką išties ypatingo ir reto. Akivaizdu, kad „Maserati MC20“ yra vienas iš tokių automobilių, tačiau tai tik dalis įvertinimo. Pernai prestižiniuose Europos gaminių dizaino apdovanojimuose (angl. European Product Design Award) „Maserati MC20“ buvo pripažintas dėl savo dizaino, o automobilių kategorijoje tapo nugalėtoju. 

Tai neturėtų stebinti, nes „Maserati MC20“ dizainas buvo kuriamas pagal tas pačias itališko stiliaus tradicijas, kaip ir visi „Maserati“ modeliai. Tiesa, šįkart šimtametes tradicijas papildė naujausios technologijos. Pirmiausiai inžinieriai sukūrė virtualią MC20 versiją, kurią galėjo testuoti dar prieš prototipo gamybą. Vėliau modelio kėbulas buvo bandomas kito sportinių itališkų automobilių gamintojo „Dallara“ vėjo tunelyje. Čia „Maserati MC20” praleido daugiau nei 2000 valandų, o paskutiniai aerodinaminiai pakeitimai buvo atliekami po kompiuterinių simuliacijų.

Konstrukcija padiktavo, kaip reikės įlipti

Superautomobiliai nuo įprastų savo giminaičių skiriasi visiškai kitokia konstrukcija. Pirmiausiai yra sukuriama anglies pluošto monokoko konstrukcija, prie kurios montuojamas variklis ir pakabos elementai. Dažniausiai pasitelkiant tokį sprendimą superautomobilių slenksčiai tampa labai aukšti, nes privalo išlaikyti standumą, todėl įprastos durys čia negali būti montuojamos.

„Maserati MC20“ vairuotoją pasitinka į viršų atveriamomis durimis. Tai ne tik atrodo įspūdingai, bet ir leidžia išlaikyti itin sportišką automobilio konstrukciją. Be jokios abejonės, į viršų atidaromos durys visada buvo neatsiejama superauotmobilių dizaino ir įvaizdžio dalis. 

Paradoksalu, tačiau superautomobiliai savo vidumi būna itin kuklūs. Viskas dėl to, kad kiekviena detalė salone turi atlikti savo funkciją greitai ir leisti vairuotojui besąlygiškai susitelkti į kelią prieš akis. Taip pat papildomi estetiniai elementai tampa papildomu automobilio svoriu, kuris laikomas nepageidautinu dalyku lenktynių trasose.  

Vairuotojas salone – svarbiausias. Kiekvienas komponentas ir klavišas sukurtas taip, kad vairuotojui jais naudotis būtų paprasta ir nereikėtų atitraukti dėmesio nuo vairavimo. Pavyzdžiui, automobilį užvesti ir įjungti starto kontrolę galima atskirais klavišais ant vairo.  

O dabar iš arčiau susipažinti su vienu įspūdingiausių „Maserati“ modelių kviečiame „Maserati” atstovybėje Vilniuje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
„Maserati Vilnius“ tapo menininkės Agnės Kišonaitės parodos „Įsikūnijimas“ mecenatais Verslo tribūna

Kovo 26 dieną Trakų Vokės dvare Agnė Kišonaitė atidarė savo tapybos ir meno instaliacijų parodą...

Naujasis „Maserati Grecale“ ryškiai pakeis gamintojo istoriją Verslo tribūna

Modena, 2022 m. kovo 22 d., – „Maserati“ pristato savo naujausią SUV modelį – „Grecale“. Jame tobulai tobulai...

„Maserati“ papasakojo, kada visi jų modeliai bus elektriniai: sieks tapti segmento lyderiais Verslo tribūna

Modena, kovo 17 d., – Kompanija skelbia apie savo planą „Maserati Folgore“, pagal kurį planuoja išplėsti savo...

„Maserati Bora“ – 8 dešimtmečio drąsa ir laikui nepavaldžios tradicijos Verslo tribūna

Praėjusių metų pabaigoje „Maserati Vilnius“ atstovybėje pristatytas „Maserati MC20“ žymi labai svarbų etapą...

„Maserati MC20“ – vienintelis naujas superautomobilis Lietuvoje Verslo tribūna 2

Egzotiška išvaizda, už kelių šimtų metrų girdimas agresyvus gausmas ir lenktynių trasos verta dinamika.

„Maserati“ grįžta į lenktynes su kibirkštėle Verslo tribūna

Po ilgos pertraukos „Maserati“ grįžta į didįjį automobilių sportą ir taps pirmuoju Italijos gamintoju...

Pirmasis „Maserati Ghibli“ – naujos dizaino kalbos ir brutalaus sportiškumo mišinys Verslo tribūna

2013 metais pasirodęs „Maserati Ghibli“ gerokai atnaujino visą gamintojo gamą. Vėliau jis tapo pirmuoju...

Trys nauji „Maserati“ stiliai Verslo tribūna 1

Net jei ir nesate automobilių entuziastas, vis tiek išgirdę „Maserati“ pavadinimą pagalvojate apie stipriai...

Svarbiausia „Maserati“ premjera Lietuvoje – naujos eros MC20 modelis Verslo tribūna

„Maserati MC20“ – naujausias ir vienas įspūdingiausių gamintojo modelių. Jis žymi visiškai naują ir drąsią...

„Maserati“ vairavimo akademija – kvapą gniaužianti patirtis Verslo tribūna

Nuo pat „Maserati“ įsikūrimo prieš daugiau nei šimtmetį tikslas buvo toks pat – į rafinuotus ir prabangius...

„Maserati Levante Hybrid“: hibridinė ateitis pagal italus Verslo tribūna 4

„Maserati“ istorija prasideda nuo to, kai gamintojas nusprendė lenktynių trasoms skirtus variklius montuoti į...

Kai bendros vertybės įkvepia kurti – įspūdingiausi „Maserati“ partneriai Verslo tribūna

Jau daugiau nei šimtmetį „Maserati“ kurdami ikoniškus automobilius vadovaujasi inovacijomis, dizainu ir...

Naujos eros kibirkštis, vedanti „Maserati“ pirmyn Verslo tribūna

Prieš keletą metų rinkoje pasirodę hibridiniai automobiliai buvo puikūs degalų sąnaudų prasme. Kuriant juos...

„Maserati MC20“: abejingų nepaliekantis, prestižinius įvertinimus skinantis superautomobilis Verslo tribūna

Pristatytas tik rudenį – bet jau spėjęs pavergti viso pasaulio išskirtinių automobilių gerbėjų širdis: su...

„Maserati Fuoriserie“: automobiliai pagal asmenybę Verslo tribūna

Sakoma, kad geriausiai tinka tie kostiumai, kurie buvo pasiūti pagal individualų užsakymą. Ši taisyklė...

Hibridinis automobilis pagal „Maserati“ – naujasis „Levante Hybrid“ Verslo tribūna

Sakoma – žaibas dukart į tą pačią vietą netrenkia. Tačiau tai tik posakis, nes pernai pristatę elektrifikuotą...

Vadyba
2021.04.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku