2024-09-15 18:00

VŽ bando: optimalus elektromobilis pagal „Kią“

Antros kartos „e-Niro“ yra kiek didesnis, erdvesnis ir solidesnis už savo pirmtaką. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Antros kartos „e-Niro“ yra kiek didesnis, erdvesnis ir solidesnis už savo pirmtaką. Lino Butkaus (VŽ) nuotr.
Lietuvos rinką pasiekęs antros kartos „Kia e-Niro“ eina savo pirmtako pramintu taku, be jokios dramos realizuodamas transporto elektrifikacijos reformą ir pateikdamas nepretenzingo, bet stebėtinai harmoningo kasdienio elektromobilio pasiūlymą.

Kukliai įžūlios išvaizdos antros kartos „e-Niro“, skirtingai nei jo konkurentai iš „Volkswagen“ grupės, sukurtas naudojant universalią platformą, pritaikytą tiek vidaus degimo varikliams, tiek hibridinei ar elektros pavarai. Todėl „Kia“ savo kompaktinį krosoverį siūlo tiek su hibridine (modelis „Niro), tiek su elektros pavara (modelis „e-Niro“).

Teoriškai universalus sprendimas negali prilygti specialiai elektros pavarai pritaikytai konstrukcijai tiek dėl didesnio svorio, tiek mažiau efektyviai išnaudojamos erdvės ar mažesnio efektyvumo. Tačiau korėjietiškas elektromobilis tai demonstratyviai ignoruoja: jis stebėtinai patogus, erdvus ir ekonomiškas. Negana to – komfortiškas ir smagiai valdomas.

52795
130817
52791