Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Iš pradžių iš A4 į A5, dabar A6 virsta A7. Čia kad brangiau sumokėtum už tą patį? :)
o tai man idomu kur dabar bus tie visi kur aiskina/aiskino kaip gamintojai perziuri elektrifikavimo strategija ir nebeples ev gamos :)))))
Čia nėra prieštaravimo. Nauji išleidžiami modeliai yra dvejų metų darbo rezultatas. Dabartiniai sprendimai pasijus vėliau.
Čia tik daug skalambijimo. EV pardavimai pasaulyje toliau auga. Atskirose šalyse buvo kritimų. Kiti lygina metų pirmą ketvirtį su praėjusių metų IV ketvirčiu, kitaip sakant, nekreipia dėmesio, kad pirmą ketvirtį beveik visada, visų automobilių pardavimai būna kritę. Tada vieno kokio brand'o, kuris nesugeba pagaminti konkurencingo automobilio, jei pardavimai krenta, tai pateikia, kaip visi gamintojai stabdo investicijas. Tokia šūdasklaida uždirba gerus pinigus kažkam, bet tiesos nerasta. Taip, auga kiek lėčiau jau rinka, pasiūla +-pasivijo paklausą ir jau reikės šiek tiek su vartotojais padirbėti, reikia optimizuoti gamybą, nes už bet kokią kainą neperka, reikia kainas pamažinti. Bet va man išmetė reklamą Korėjiečių SUV'o, kaina ~3k€ brangiau nei panašaus VDV. Galios ir saugumo daugumo, eksploatacija pigesnė. O subsidiją pritaikius - pigiau. Perkant ant įmonės - labai stipriai pigiau. Įsirengus 4 kW saulės elektrinę - važinėji iš vis skaityk nemokamai, t.y. 30-čiai metų kuras gaunasi grubiai ~8000€ iš viso. Ant benzino išleistum 63000€ per tą patį laiką.
Perki Audinę, gauni saulės elektrinę ir kroviklį nemokamai ir vistiek kosminė kaina.