Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

42
  • 2024-07-04T09:36:57+03:00

    tik entuziastasm ev yra gėris, o masei daugiabučių ir ne didmiesčių gyventojų, su iki 900 eur pajamomis tai kaip jachta - yra matę, nepažįsta turinčio

    • 2024-07-04T09:51:47+03:00

      Su pajamomis iki 900 EUR (kas yra iš esmės minimalus atlyginimas) bet koks automobilis iš esmės turėtų būti prabangos prekė. :D

    • 2024-07-04T10:04:10+03:00

      Automobilį šiais laikais gali nuspirkti pigiau nei metalo kaina. Kam tai būtinybė (rajonuose be jo net darbo neturėsi), tinka ir mašina už 2k Eur. Miestuose kol daugiabučiuose gyvenantys neturės kur krautis, niekas į juos nesės. Mieste kraunantis brangiau važiuoji nei su VDV. Šiaip mokyklų ir darželių tinklą plėsti reikia, nereiks apskritai tų mašinų (jokių). O dabar visi tėvai taksistais dirba.

    • 2024-07-04T10:06:55+03:00

      Mediana tokia ir bus, o mma į rankas apie 700

    • 2024-07-04T11:10:50+03:00

      kam plesti ir statyti kazkokias mokyklas ir darzelius, kai laukia visokios Mortos isskestomis rankomis :DD

    • 2024-07-04T12:05:46+03:00

      Ir tų neužtenka...

    • 2024-07-04T12:22:03+03:00

      Pasiulos ir paklausos desnis niekur nedingo ! vadinasi galima kelti kainą !!! Profit !!! :)

    • 2024-07-04T12:57:29+03:00

      Ane, sakai 2k€ per metus į baką supilti pinigų yra, bet primesti 2k€ daugiau už naudotą elektromobilį neturės? Nėra krovimo infrastruktūros daugiabučių kiemuose - atsiras. Kažkada nebuvo degalinių (pirkdavo degalus vaistinėse arba turėdavo užsisakyti), nebuvo ir asfaltuotų kelių, parkavimo vietų, bet atsirado. Jau dabar Vilniuje pradedama į apšvietimo stulpus diegti lėto krovimo infrastruktūra. Atsiras poreikis, pradės ir iki 11 kW krovimo vietos atsirasti.

    • 2024-07-04T13:24:46+03:00

      Įsakmiu tonu aiškinant geriau netaps. Man patogiau į baką įsipilti, daug nevažiuoju, bet miške elektros nėra. Nesakau niekada, bet dar 10 metų man pigiau seni ratai [jau apmokėti] + kuras nei dešimtys keur kibirui + elektrai

    • 2024-07-04T13:42:56+03:00

      Tai kai atsiras infra, atsiras ir EV poreikis. Čia gi ne Ford T atvejis, revoliucijos nėra - 80% žmonių giliai dzin ar su EV, ar su VDV iš taško A į tašką B keliaus.

    • 2024-07-04T14:29:20+03:00

      Ne, tiesiog trumpina aiškinantys, kad po 20 metų žmonės elgsis taip pat kaip dabar. Ne esmė, kad per pastaruosius 20 metų elgsena pasikeitė kardinaliai. Jei esamo automobilio nekeiti, kodėl susidarai įspūdį, kad kažkas verčia keisti? Jei renkiesi sau naują automobilį (kad ir naudotą), tada yra sprendimo metas. Ir lygini atitinkamus automobilius, o ne 10 metų tDi su prasukta 600k km, bet atsuktu odometru iki 200k km, išpjautu katalizatoriumi, DPF bei tepalus ryjančiu varikliu, o elektromobilis tai būtinai naujas. Ir neskiedi pievų apie tai, kaip 1400 km vienu įsėdimu nuvažiuoji kas mėnesį, ir kitų nerealistinių poreikių, kurie pasitaiko sumoje

    • 2024-07-04T15:27:55+03:00

      Pirkau naują tdi, pravažinėjau 13 metų, rida 200k, pardaviau, pirkau naują tdi. Važinėsiu 15 metų, rida bus 200k ar mažiau. Man patogu, o kam ne tas neperka

    • 2024-07-04T16:50:10+03:00

      čia politikų problema, jeigu žinotum, kad 2025 m. bus 100 € metinis mokestis tdi, 2030 m. - 1000 €/metams, tada nepirktum :)

    • 2024-07-04T16:50:12+03:00

      Turiu seną bavarišką 6 cyl. vdv, laikau kaip antrą automobilį šeimoje kai norisi malonumo, radija išjungta nes 6 cyl. dainuoja pasakiškai. Nors ir turiu galimybes ev pirkti, tačiau kiek įmanoma bandysiu ilgiau ištempti su vdv arba bent jau su hibridu plug in. Pernai naują auto pirkau taip pat ne ev, nes viską Excel susivedus tas ev niekaip neatsiperka

    • 2024-07-04T20:28:07+03:00

      Politikai gerbia senjorus, o senjorai važinėja vdv. Todėl nebijau

    • 2024-07-05T07:53:25+03:00

      O kam to reikia? Patirčiau daug nepatogumų su elektra. Juk kam tinka tas ir perka

  • 2024-07-04T11:42:32+03:00

    su EV nebelieka laisves...vaziuoji i rajona komandiruoten darbuotis is didmiescio, tai nezinai kaip laikus suplanuoti, nes pakrovimo stoteliu vos viena kita, o ir lanka reikia padaryti, bei valanda kita prie darbo dienos prideti, nes automobilio pakrovimas tampa issukiu... net didmeisciu visbuciai retas siulo krovos galimybes , ka kalbeti, jei su EV nuvykai darbui i rajona, kur jokiu sansu prie viesbucio rasti krovos stotele.. o nuvykti poilsiui su seima i Lietuvos pamiskes, paezeres ar kaimo sodybas taip pat galvos skausmas ir keliones kilpos po 30-50 km, kad specialiai nuvykti pasikrauti ...apie potencialius savininkus senuose daugiabuciuose net kalbeti neverta... o ir naujuose projektuose tik maza dalis pozeminiu parkingu elektifikuojami ar turi pakankama galia elektrifikuotis , jei visi namo gyventojai po 5-10 metu sugalvotu persesti i EV... neuztektu galios namui skirtoje transformatorineje... tad tik privaciu namu ar biuru su pakrovimo galimybe entuziastai palaiko EV pirkimus zemumose.. jei darbo ar seimos gyvenimo pobudis nevercia keliauti rajonus, kaimus.. kur elektros stulpo pakrovai reikia su sviesa ieskoti...

    • 2024-07-04T12:15:43+03:00

      galima tuomet bandyti plug-in hybrid, pvz. VW jau nuvažiuoja 100 km EV režimu, o kai reikia kur toliau retais atvejais, tada varai ant benzo.

    • 2024-07-04T13:59:21+03:00

      Dabar pradedamuose premium segmento projektuose jau galima surasti tokių, kur rezervuotos galios kiekvienai parkavimo vietai 11kW įkrovai. Tas pokytis nebus toks greitas, kaip daugelis entuziastų norėtų. Matyt reikėtų stebėti, kaip klausimai su infrastruktūra sprendžiami Norvegijoje, ten EV dalis didžiausia ir toliau auga. Ir šalis taip pat ne ta, kurioje urbanizuotos teritorijos dominuotų, kaip kokiose Beniliukso šalyse.

    • 2024-07-04T14:22:58+03:00

      Ar įrenginėsite stotelė dėl 20 klientų metuose? Reikalinga kritinė paklausa. Kokius čia lankstus galima daryti po 50km, kai 50 km yra šeštadalis Lietuvos skersai? Daugiabučių kiemuose apšvietimo stulpuose integruojamos lėtos krovimo stotelės. Taip, per naktį net pilno akumuliatoriaus vargu ar pakraus daugumai, bet absoliuti dauguma per dieną neišvažinėja net pusės akumuliatoriaus, tad daugumai užteks. Daugiabučio įvado galia naktį neišnaudojama net 5%. Visi automobiliai niekada nesikraus, nes tiesiog nevažinėjama. EV pirkimai žemumose? Bet vis tiek daugiau nei dyzelinių ES mastu, čia kad aiškiau būtų, apie ką eina kalba. Taip, netika absoliučiai visiems, tik kokiems 97% automobilių pakeisti. Norvegijoje jau dabar 93%.

    • 2024-07-04T16:35:18+03:00

      Argumentai teisingi. Reiktų pridėti, kad EV yra geras pasirinkimas būti antruoju arba trečiuoju automobiliu. Važiuoju į senamiestį - paimi EV. Nepakrautas, o gal kyla abejonės dėl atstumo - imi sau kitą. Ir tiek žinių. Žodžiu, čia yra arba fanams arba su didesnėm nei vidurkis pajamomis. Nes nepraktištas dalykas.

    • 2024-07-04T22:20:02+03:00

      Dyzelių pardavimai EU toliau sudaro 40%, tiesiog statistikoj dyzeliniai MHEV, priskirti prie hibridų.

    • 2024-07-05T07:55:08+03:00

      Dyzelių pardavimai EU toliau sudaro 40%, tiesiog statistikoj dyzeliniai MHEV, priskirti prie hibridų.

    • 2024-07-05T15:40:50+03:00

      Nu kad nesigauna... Visi hibridai sumoje 26,4%, tarp kurių šiaip dominuoja benzinas, ne dyzelinas. Net plug'inus pridėjus vis tiek gaunasi 34%. Tarp plug-in'ų irgi dominuoja benzinas. Nu gal ištemptų dyzelis su hibridais iki 16%. Ir? Pardavimai vis tiek mažėja, o EV didėja. 2023 metai EU: Petrol: 35.7% Hybrid (MHEV+HEV): 26.4% Electric (BEV): 15.7% Diesel: 11.9% Plug-in hybrid (PHEV): 7.7% Other (LPG, methane, ethanol, hydrogen): 2.5%

  • 2024-07-04T12:29:25+03:00

    Belaukiant proveržio teko vėl tdi įsigyti ir toliau laukti, kada ta elekrinė ateitis ir man taps pigesnė nei geras senas tdi su 1000 km iš bako pripilto per 5 min

    • 2024-07-04T12:42:55+03:00

      taip, reiktų didinti akcizus ir metinį mokestį ne EV auto, kad išlyginti skirtumus :)

    • 2024-07-04T13:20:35+03:00

      Taip reikėtų ir ev įvesti mokestį už kelių priežiūrą, kad išlyginti skirtumus. VDV ir dabar moka už visus

    • 2024-07-04T13:38:23+03:00

      ateityje taip ir bus, t.y. metinis EV automobilio mokestis. Esmė kad technologija išrasta, taip pat kaip ir su elektra (saulė, vėjas) -> vandenilis (vasarą) -> elektra (iš vandenilio žiemą). Trukdo tik per žema dujų/naftos kaina :)

    • 2024-07-04T13:45:13+03:00

      Labai smarkiai reikės didinti, kad išlyginti skirtumus...

    • 2024-07-04T13:49:28+03:00

      taip, turėtų kainuotų dujos pvz. 4 €/m3 vietoj dabar 0,59 € :) Tiesiog kokiais 2006 m. nafta kainavo 80 € ir dabar kainuoja 80 €, nors infliacija kitų prekių daug didesnė buvo

    • 2024-07-04T13:53:42+03:00

      Nebus jokio vandenilio. Chemikus ir fizikus ekonomistai bando savo svajonėmis užburti

    • 2024-07-04T13:54:29+03:00

      Na vienas ev už kelius turėtų atseikėti apie 600 eur per metus

    • 2024-07-04T14:23:53+03:00

      Lauki, kol naujas EV bus pigiau nei senas tdi? :D Katalizatorių ir DPF filtrą keiti kaip priklauso? Ne? Nu tai reikėtų priversti.

    • 2024-07-04T15:29:55+03:00

      Nelaukiu, man dzin tie ev, patinka esamas tdi

    • 2024-07-04T15:33:39+03:00

      bus. Jau yra. Mes jau turim projektu. jie igyvenduinami LT

    • 2024-07-04T15:36:41+03:00

      Vandenilis? mažiausia molekulė, nėra indų jam laikyti ir gamyba komplikuota, tikriausiai bus kažkokia alternatyva, dirbtiniai angliavandeniliai, bet ne grynas H2. Daug kur tie prijektai pristabdyti

    • 2024-07-04T16:43:09+03:00

      Nieko ten sudetingo (bent man taip inzinieriai pasakojo, nes as prie finansu). paimi vandeni su RO isvalai ir druskinga vandeni ispili atgal i upe ar ku). jau vyksta konkursai gamyklu statymo. gaminant zalia elektrolaizerio budu (elektra paduodama i elektrodus). Achema belenkiek vandenilio jau gamina.

    • 2024-07-04T18:23:47+03:00

      Chemiją vu krimtau, teoriškai elektrolizė, praktiškai pramoniniu būdu brangu nes dar slėgimas, saugojimas iki vartojimo transportavimas, vis dar nėra sprendimų, tik begalės modelių

    • 2024-07-05T08:34:06+03:00

      10 eur/l kolkas kaina žalio. Auto gali nuvažiuot 100km. Tais nera brangu. Siekis 5 eur/l.

  • 2024-07-04T15:55:07+03:00

    Techniškai mastantiems visad buvo akivaizdu, kad EV buvo yra tik tarpinė stotelė iki vandenilio. Ir nėr tai blogai iš esmės, nes vietą ras visi.

  • 2024-07-05T08:56:10+03:00

    Patinka, nepatinka, patogu, nepatogu. Kaip visada - pinigai viską nugalės :) Specialiai pasižiūrėjau programėlėje - krovimo išlaidos per šį mėnesį 95eur. Rida per mėnesį: 3,5K km, nes dirbu Kaune ir kasdien iš Vilniaus važinėju, jau daugelį metų (deja). Kraunu tik Vilniuje, namie. Per 2,5 metų - 105K km rida ir nulis išlaidų išlaikymui. (Tesla Model 3. Taip, pirkta nauja ir buvo brangu, dabar antrinėje rinkoje vos 28K eur kainuoja, bet vertės dabar stabilizavosi, čia jau kita tema). Komerciniai EV automobiliai auga kaip ant mielių būtent dėl ekonomikos. Palaipsniui - ir privatukai persės ant EV vien dėl piniginių priežasčių.

  • 2024-07-05T09:33:06+03:00

    Pinigai kiekvienam kitaip sueina. Aš neturiu pigios elektos, bet turiu nupirktą prieš pat brangimą automobilį, kurio likutinė kaina ta pati kiek ir mokėta už naują. Pravažiuoju 1200 per mėn, pagrinde savaitgaliais, mieste nereikia

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791