Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-05 12:56
2025-08-07 20:20
2025-07-29 16:37
2025-07-04 15:01
2025-06-29 19:00
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Tai pala, o Matas Maldeikis?? Ar kas nors pagalvojo apie Matą Maldeikį ir drakono nugalėtojus??
Blogai. Susidėjus su kinais, Stellantis praras savo pozicijas ir galiausiai išnyks
Kaip volvo? :)
Teisingai, kaip kad Volvo. Nors Volvo jau nuo Ford laikų buvo nykstantis ir tik trumpam atsigavęs. Tai nieko čia naujo. O čia labiau bus tai, kad reklamuojant kinietišką produkciją - nebeliks europinės...
Kaip sakoma, jie tik padavė virvę, o toliau jau patys.
Puikus komentaras
Matyt, ne kurie komentatoriai nežino arba neprisimena pirmųjų Skoda ar Dacia modelių, kai juo po savo sparnu priglaudė motininės kompanijos. Taip kad neskubėkite ir kitų nurašinėti.
Tai nėr čia ko neskubėt, kai iš koncernų lieka tik iškamšos. 2011 volvo pardavėm, nors buvo super mašinytė, naujos volvo negalvoju pirkt nes kiniškas požiūris ir kinai daro savo. Mąsčiau apie pegeot vieną modelį, gerai kad nenupirkau :)
Teisingai. Čia Stellantis patys Trojos arklį kviečiasi. Jei Europa praras ir automobilių pramonę tai bus visai liūdna.
Du straipsniai VŽ vienas šalia kito: Stellantis sutarėvsu kinais gaminti jų automobilius europoje, o kitas - rusai iš kinų Stallantis partnerio gauna Citroen C5 dalis ir jas pas save surenka.