2022-11-05 19:41

„Mercedes“ komandos vadovas T. Wolffas: vakarykštė diena nesvarbi

„Formulės-1“ „Mercedes“ komandos pilotas Nyckas de Vriesas ir vadovas Toto Wolffas (dešinėje). High Two / „Scanpix“ nuotr.
„Formulės-1“ „Mercedes“ komandos pilotas Nyckas de Vriesas ir vadovas Toto Wolffas (dešinėje). High Two / „Scanpix“ nuotr.
„Žmones reikia išstumti iš jų komforto zonos“, – sako Toto Wolffas, „Formulės-1“ „Mercedes“ komandos vadovas. Pietaudamas su „Financial Times“ (FT) jis pasakoja apie automobilių lenktynių „pardavimą“ jaunajai kartai, apie tai, kaip tapo socialinės žiniasklaidos memu ir pasiekė vieną didžiausių sporto pergalių.

T. Wolffas, praėjusiais metais F1 konstruktorių įskaitą laimėjusios, o šiame sezone „Red Bull Racing“ ir „Ferrari“ pasipriešinti nesugebėjusios „Mercedes“ komandos vadovas, laimėjo 15 iš 16 pastarųjų F1 pasaulio čempionatų (vairuotojų ir konstruktorių). Vis dėlto populiariojo „Netflix“ dokumentinio serialo pažiba, sėkmingiausias visų laikų sporto vadybininkas garsenybės statusą pelnė ne tiek dėl savo vadovavimo sugebėjimų, kiek dėl šmaikštumo ir žavesio ekrane.

Ekrano jėga

Serialas, kuriame filmuotus lenktynių kadrus derinant su įtemptais varžybų epizodais dramatizuojamas keliaujantis cirkas (turiu minty F1), 50-metį T. Wolffą ir kitus komandos vadovus pavertė televizijos žvaigždėmis. Bet dar svarbiau tai, kad kartu su F1 savininkės – žiniasklaidos bendrovės „Liberty Media“ – pradėtomis reformomis serialas į sporto šaką, kuri buvo benugrimztanti užmarštin, pritraukė dešimtis milijonų naujų sirgalių. Nuo tada, kai valdymą į savo rankas perėmė „Liberty Media“,  „Mercedes“ komandos, kurios trečdalis priklauso nenusisekusiam lenktynininkui, bet sumaniam investuotojui T. Wolffui, vertė daugiau nei padvigubėjo.

52795
130817
52791